To do or not to do: Scanpech achterremmen

Gestart door MVeldhuis, 22-06-2011 19:23:32

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Até (niet bij volvo vandaan) is gelijk of lager in prijs. (5 gaats goedkoper dan 4 gaats)

even googlen en je vind wel een dealer en prijs.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Sbv

Citaat van: MVeldhuis op 22-06-2011 20:56:27
Ik heb vorige week 2 motorsteunen voor de witte bij ze besteld, ze waren snel verstuurd. (of ze ook daadwerkelijk binnen zijn kan ik pas checken als ik zelf weer thuis ben) dus lijkt me inderdaad een net bedrijf.
Kwaliteit van hun ben ik totaal niet bekend mee maar ging er van uit dat ze scanpech hadden, en met de kwaliteit van dit merk heb ik wel enige ervaring. Maar dit blijkt dus een valse aanname te zijn.

@ BenC70ES: kan je me vertellen waar ik voor dat geld origineel haal? Dat zou de keuze natuurlijk erg makkelijk maken. Die prijs van 127,50 is voor beide zijden he, niet per kant.

Klauwen ga ik van uit dat ze goed zijn totdat het tegendeel is bewezen.
Ik lees hier boven in ieder geval niets over trillende schijven dus dat stelt me enigszins gerust, wellicht dus toch de schijven overwegen met een ander merk blokken aangezien dat verhaal over piepen me wat afschrikt.
De handremschoentjes zijn verder niet zo spannend aangezien die er toch voor de sier tussen zitten, die gebruik ik echt nooit.
Bij deze een set origineel voor een schappelijke prijs, is overigens bij Volvo dealer in Duitsland
http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Belage-hinten-Volvo-850-S70-V70-/260790924763?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item3cb859b5db#ht_500wt_922

daytonawim

Nette prijs, de VPB die ze verkopen kost  bijna het dubbele

Sbv

Citaat van: daytonawim op 22-06-2011 22:48:03
Nette prijs, de VPB die ze verkopen kost  bijna het dubbele
Klopt die is in Duitsland erg duur.

MVeldhuis

Zo, ik heb Brembo schijven met textar blokken en handremsegmenten besteld voor de achterzijde, dit bevalt goed aan de voorkant en bleek ook geen drol te kosten.
Sta er echt van te kijken hoe goedkoop dat spul allemaal is zeg.

FGG

Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2011 08:13:19
Zo, ik heb Brembo schijven met textar blokken en handremsegmenten besteld voor de achterzijde, dit bevalt goed aan de voorkant en bleek ook geen drol te kosten.

Ik betaalde voor mijn setje Brembo-schijven volgens mij 60 euro. Dacht ik... Thuur?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ronald21

piepen los je op door de anti piepplaatjes van volvo a 9 euro per set

Misha

Citaat van: Ludo op 22-06-2011 21:04:39
Voor betrouwbare onderdelen, heb ik toch veel meer over...

En zeker waar het om remmen gaat.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thuur

Citaat van: FGG op 24-06-2011 09:28:30
Citaat van: MVeldhuis op 24-06-2011 08:13:19

Ik betaalde voor mijn setje Brembo-schijven volgens mij 60 euro. Dacht ik... Thuur?

Pfff, daar vraag je me wat.. Waren het trouwens niet voorremschijven die Brembo's? ???

Gr :eusa_think: