MarcoV is terug! Verkocht!!

Gestart door MarcoV, 25-06-2011 14:29:35

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

)()()sT

Citaat van: mehn op 23-07-2011 21:14:08
Ik vind het helemaal niks. Een aantal delen zijn ze blijkbaar nog vergeten ook.

Welke...? Ik geef nog steeds de voorkeur voor het hele donkere (T-5)R hout, het originele zwarte dashboard zoals je had (en ook in mijn 850 zit) vind ik vreselijk saai.

mehn

Citaat van: )()()sT op 24-07-2011 20:56:32
Welke...?

De verticale stukjes tussen de dashboardschakelaars en het horizontale stukje bij het slot van het dashboardkastje.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

MarcoV

Citaat van: mehn op 24-07-2011 22:09:10
Citaat van: )()()sT op 24-07-2011 20:56:32
Welke...?

De verticale stukjes tussen de dashboardschakelaars en het horizontale stukje bij het slot van het dashboardkastje.

Daar kan geen stukje want dan kan je greep niet meer omhoog!
Verder mis ik geen stukje omdat ik eerst helemaal niets had  ;D

MarcoV ;)

MarcoV

Gisteren 4 mooie Volvo dozen binnen gekregen  :eusa_dance:,nu nog even nadenken welke banden er om komen.
Ben er nog niet uit welk merk,twijfel tussen Uniroyal Rainsport 2 of de Hankook V12 Evo. De maat wordt ieg 215-45-17,vreemd genoeg goedkoper dan de 205!

Dit zijn ze geworden,originele TITANS  ;D

Duurt nog even alvoor ze op de auto komen,ff sparen voor een setje banden ;)

MarcoV

SirRutte

Heel gaaf! Blijven ontzettend mooie velgen :)

Ik zou er wel 205/45/17 omheen doen ipv 215/45/17, in prijs scheelt het niet zoveel en het staat net wat mooier!

Hankook V12 EVO's kosten bij autobandenshop.com €96,17 per stuk incl. verzenden in 205/45/17 en €83,22 per stuk in 215/45/17.

Ik zou overigens voor Kumho KU39's gaan, kosten €76,41 per stuk in 205/45/17.

MarcoV

Heb geen ervaring met de Kumho's,zij dit goede banden?

MarcoV ;)

SirRutte

Zelf heb ik de KU31's op mijn Titans, die bevallen nog steeds goed. Hier op het forum heb ik ook al wat ervaringen met de KU39's gelezen, ik meen dat rovelra deze heeft?

Ze komen in ieder geval goed uit diverse tests, daarnaast zijn ze relatief goedkoop.

StefanCJ

Mooie velgen, erg netjes! Ik dacht eerst dat je voor 18 inch IPD`s zou gaan, toch?
Voor wat betreft de banden; ik heb nu 3500km gereden met Hankook Ventus V12 eronder en het bevalt perfect! Prima bij droog en nat en lekker veel grip.

Succes!  ;)

MarcoV

Citaat van: StefanCJ op 26-07-2011 11:26:21
Mooie velgen, erg netjes! Ik dacht eerst dat je voor 18 inch IPD`s zou gaan, toch?
Voor wat betreft de banden; ik heb nu 3500km gereden met Hankook Ventus V12 eronder en het bevalt perfect! Prima bij droog en nat en lekker veel grip.

Succes!  ;)

Ja, maar wil met deze auto wat meer comfort behouden vandaar 17 inch. Is al een stuk groter dan de 15 nu  ;D
Ga wel rustig zoeken naar de banden voor de titans,ff wat testen doorlezen  ;)

MarcoV

Rayman

Gelukkig. Was al bang dat er eventueel aftermarket wielen onder zouden komen. Titans zullen 'm mooi staan. Rijd nu zelf een paar maandjes rond met Hankook V12 evo's en deze bevallen me prima. Nog geen sporen van overmatige slijtage, qua geluid in de auto goed, en in de regen bevallen ze erg goed. Maar goed, ik rijd ook een iets ander type volvo.

Succes ermee.

daytonawim

Super gaat dat staan Marco ! , overigens goede tip v.w.b. banden bestellen deze kende ik nog niet.

MarcoV

Citaat van: Rayman op 26-07-2011 11:33:22
Gelukkig. Was al bang dat er eventueel aftermarket wielen onder zouden komen. Titans zullen 'm mooi staan. Rijd nu zelf een paar maandjes rond met Hankook V12 evo's en deze bevallen me prima. Nog geen sporen van overmatige slijtage, qua geluid in de auto goed, en in de regen bevallen ze erg goed. Maar goed, ik rijd ook een iets ander type volvo.

Succes ermee.

Ik ook,gaat wat langzamer dan de vorige  ;D

MarcoV

peteRRR

17 Inch rijd prima onder de 850,...best een mooie velg Marco.

Succes met het vinden van jou juiste band.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla