Recordpoging??? Nee, te weinig animo

Gestart door rammstein01, 25-06-2011 17:40:54

Vorige topic - Volgende topic

verron

Citaat van: henry classic v70 op 25-06-2011 22:10:28
Citaat van: Loezzie850 op 25-06-2011 22:03:46
Ik heb een NBP!

Maar ik vind het uitsluiten van andere kleuren wel een beetje jammer.
Je kan altijd, voor de leuk, de NBP's naast elkaar zetten voor n foto oid ;)

Zoiets als wij hebben gedaan met de Sandstones in Epe.......
Zoveel mogelijk NBP bij elkaar zien te krijgen en daar omheen een meeting combineren

Die van ons is ook NBP.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

rammstein01

Hoi Henry,

Dit is al een heel mooi begin, de vraagstelling ligt ook bij de VKB, alle Volvo personenwagenfora en ook de KLPD wordt niet vergeten.
Nu nog iedereen enthousiasmeren en dan kan ik de lokale overheden gaan polsen wat zij ervan vinden.

Dus we gaan niet gelijk denken van "Dat gaat toch niet lukken" Maar juist van dat gaan we doen!!!!!

En natuurlijk is het bijna niet alleen te doen.

Dus langs deze weg nodig ik een ieder uit die met mij deze uitdaging aan wil gaan om contact op te nemen.

Grtzz,  Rob

The Demon

Citaat van: rammstein01 op 27-06-2011 21:09:25
Dus we gaan niet gelijk denken van "Dat gaat toch niet lukken" Maar juist van dat gaan we doen!!!!!

Grtzz,  Rob
Ik denk dat Soesterberg wel een optie is hiervoor, ik geloof dat de basis omgebouwd wordt voor evenementen dus dit zou een mooie opening daarvan kunnen zijn.

Rob je krijgt van mij zo een PB'tje want ik heb nog wel iets, denk ik.

Groet,
The Demon.

daytonawim

Voor het open gedeelte van Soesterberg is de provincie verantwoordelijk, voor het gesloten gedeelte een overste van de KL.

Ook het Militaire oefenterein de Vlasakkers is groot zat, ligt tegenover Sosterberg, ook hier is een afdeling van de KL verantwoordelijk.

The Demon

Citaat van: daytonawim op 27-06-2011 21:23:33
Voor het open gedeelte van Soesterberg is de provincie verantwoordelijk, voor het gesloten gedeelte een overste van de KL.

Ook het Militaire oefenterein de Vlasakkers is groot zat, ligt tegenover Sosterberg, ook hier is een afdeling van de KL verantwoordelijk.
Als oud luchtmachter moet ik even melden dat het hier om de KLu gaat.

Groet,
The Demon.

daytonawim

Als actief luchtmachter en lokaal ZEER bekend met deze tereinen en de beheerders kan ik je zeggen dat het om de KL gaat  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ben

Citaat van: The Demon op 27-06-2011 21:19:46
Citaat van: rammstein01 op 27-06-2011 21:09:25

Grtzz,  Rob
Ik denk dat Soesterberg wel een optie is hiervoor, ik geloof dat de basis omgebouwd wordt voor evenementen dus dit zou een mooie opening daarvan kunnen zijn.

Rob je krijgt van mij zo een PB'tje want ik heb nog wel iets, denk ik.

Groet,
The Demon.

Als bewoner van de regio en regelmatige bezoeker van de vm. vliegbasis kan ik je vertellen dat de runway er weliswaar nog wel ligt maar doorsneden wordt door een uiterst aangenaam fietspad. waarbij aan beide zijden stevige hekken zijn geplaatst.
Het wordt trouwens geen evenemententerrein. Er worden het Militaire Luchtvaart Museum en het Legermuseum gevestigd. Er worden o.a. woningen gebouwd en de rest wordt teruggegeven aan de natuur. Oh ja, er kan nog wel zweefgevlogen worden.

maruska

vroeger... toen ik nog in de buurt woonde, en de F-15's geregeld overkwamen.. *sigh**
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Het is toch veel makkelijker om de VKB te combineren met deze recordpoging, dan komen er sowieso al liefhebbers naar de beurs. Zie maar eens ~ 600 volvo's op een ander moment bij elkaar te krijgen.....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Hahaha, tja ik heb wel wàt ruimte thuis maarre... :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

M a r c

Citaat van: maruska op 27-06-2011 22:34:27
vroeger... toen ik nog in de buurt woonde, en de F-15's geregeld overkwamen.. *sigh**
NF5 denk ik? F15 hebben toch alleen de Amerikanen?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

maartendeb

aardigebas

Hey Rammstein,

Zet mij maar op de lijst, afhankelijk natuurlijk nog even wanneer het plaats vindt.
Daarnaast is het erg leuk om jou weer eens ff te zien  ;)

macdriver

ik zeg rdw terrein lelystad (test circuit)  ;D