marcoz84 ****Terug met een V40 2.0 Exclusive Automaat ****

Gestart door marcoz84, 26-06-2011 16:20:24

Vorige topic - Volgende topic

marcoz84

Na al een paar weken hier lekker rond te kijken, te lezen en berichten te posten, dacht ik: laat ik ook eens een Blog beginnen over mijn Volvo 850 T5.

Het is een Italiaanse 850 T5 Automaat uit 1995 met de volgende opties:
*Electrisch schuif / kanteldak;
*Climate control;
*Vol leer;
*Clifford alarmsysteem;
*Traction Contol;
*Electrische ramen voor en achter;
*Stoelverwarming;
*Electrisch verstelbare buitenspiegels;
*Verwarmde buitenspiegels.

De auto is in 2002 geïmporteerd in Nederland en ik ben sinds een week of 3 de 4e trotse eigenaar.

Na al die weken werken, had ik eindelijk van het weekend tijd om de wagen helemaal te poetsen:

Wat staat er verder nog op de verlanglijst?
- Voor en achterbumper overspuiten;
- Spiegelkapjes overspuiten;
- Distributieriem vervangen;
- Grote beurt;
- Leer verven;
- Spoiler plaatsen;
- Rolhoes plaatsen;
- Velgen bijwerken.

Groetjes,
Marc

rogerV701998

Nette auto! Veel plezier ermee.

Schuifdakje, jaloers.

arjen850

Mooi originele T-5 :eusa_clap: Niet teveel aan veranderen ;)

marcoz84

BBS

Citaat van: arjen850 op 26-06-2011 17:08:03
Mooi originele T-5 :eusa_clap: Niet teveel aan veranderen ;)

Inderdaad! Niet te veel aan veranderen :eusa_naughty:

Maar als ik een tipje mag geven ???. Laat je wielen even opnieuw balanceren met plaklood aan de binnenzijde van je velg en laat dat slaglood aan de buitenzijde verwijderen...
Daar wordt 'ie zoveeeeel mooier van...

Oog voor details heet dat ;)

Verder een nette wagen!

Owh ja :eusa_doh: een forum sticker mist nog ;D
Volvoloos....

arjen850

En nog een spoiler derop, en even je armpje afstellen van je wisser op de linker koplamp, en en en..... ;D

marcoz84

De wielen worden binnekort ook ontdaan van plaklood, was ik vergeten erbij te zetten!

marcoz84

Citaat van: arjen850 op 26-06-2011 21:17:37
En nog een spoiler derop, en even je armpje afstellen van je wisser op de linker koplamp, en en en..... ;D

Spoiler staat al op de wishlist!

Ruitenwissertje:
Die had ik even omhoog gedaan bij het cleanen van mn koplamp, mankeert verder niets gelukkig ;D

marcoz84

Donderdag naar de leerlooier om verf te bestellen  :eusa_dance: Er zit schot in de zaak!  :eusa_whistle:

@®-

Ha, het antwoord gevonden op mijn vraag in mijn eigen Blog.

Je hebt een mooie auto hoor. Ik heb toen ik 2 weken geleden weer thuis kwam en jou 850 nog bij mij op de parkeerplaats stond nog even staan kijken.

marcoz84

Citaat van: @®- op 27-06-2011 08:43:38

Je hebt een mooie auto hoor. Ik heb toen ik 2 weken geleden weer thuis kwam en jou 850 nog bij mij op de parkeerplaats stond nog even staan kijken.

Thanks, hij is nu nog mooier, heb de bumperrand aangepakt van de voorbumper, die was echt lelijk nl. Ik rijd binnenkort wel een keer bij je langs, kunnen we ffe kletsen.

@®-

Citaat van: marcoz84 op 27-06-2011 08:59:53

Thanks, hij is nu nog mooier, heb de bumperrand aangepakt van de voorbumper, die was echt lelijk nl. Ik rijd binnenkort wel een keer bij je langs, kunnen we ffe kletsen.
Ja inderdaad want daar zat een mooie witte veeg overheen linksvoor.

Rij maar een keer langs, gezellig.

marcoz84

Citaat van: @®- op 27-06-2011 09:27:17
Citaat van: marcoz84 op 27-06-2011 08:59:53

Ja inderdaad want daar zat een mooie witte veeg overheen linksvoor.

Rij maar een keer langs, gezellig.

Klopt de vorige eigenaar was namelijk zo slim geweest de orginele rand in de plamuur te zetten, te spuiten in de lak van de auto en daarna nog een keer een lak matzwart, vandaar dat ik aan het schuren was gegaan om te kijken wat het nu was (dat was dus die witte veeg). Ik heb hem nu met speciale bumperlak van motip behandeld en het ziet er veel beter uit moet ik zeggen.

Doen we zeker.

francois

ziet er goed uit mooie roffel

grfr

marcoz84