WAARSCHUWING !!! schade mogelijk vandaag

Gestart door cas, 28-06-2011 08:07:32

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Better be safe than be sorry:

Hij staat lekker binnen sinds vanmorgen; heeft al gezelschap gekregen van de Maser.

Marc O.

Citaat van: maruska op 28-06-2011 11:04:31
in jouw geval ? dr ligt nog een 10 cm dik stof pakket op je auto ;D

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: niwesa op 28-06-2011 08:53:48
Misschien zo'n ding aanschaffen?;

CiteerFruittelers in Zuid-Beveland, waar het rond acht uur dinsdagochtend ook al heel donker werd, hebben hun hagelkanonnen aangezet. Over het eiland klinken doffe ploffen van de kanonnen. Die moeten ervoor zorgen dat er geen hagelstenen op hun fruit vallen.

Als je vergunning dan niet na 2 jaar alweer ingetrokken wordt door een zeikende gepensioneerde dorpsbewoner die liever alle fruit aan de natuur opoffert dan mensen hun brood te laten verdienen en daar misschien wel 10 hele minuten 'hinder' van te ondervinden :eusa_wall:

Miel850

Citaat van: Reitse op 28-06-2011 12:05:17
Dat geldt toch voor alle berichtgeving in die te dure visverpakking? ;)

Telegraaf = de Privé op krantenpapier  :eusa_snooty:
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

daytonawim

Ziet er niet zo prettig uit voor het zuiden

Chris

Tot nu toe valt het allemaal erg mee. Hier net wat regen en donder, maar geen hagel of overdreven buien. Nog wel even de auto verplaatst zodat er dalijk geen verzameling takken op ligt..

Justin-850

Hmm.......ik baal nu toch wel dat ik de auto niet op t werk in de parkeerkelder heb laten staan :-\ :(

elianmars

Er is hier nu flink onweer aan het overtrekken. Het regent er bij, maar niet echt heel veel. Zijn wel dikke druppels, maar het kan veul erger.
Verderop wordt het alweer lichter.
Zou dit alles zijn?  :eusa_pray:

Sbv

Citaat van: elianmars op 28-06-2011 19:47:36
Er is hier nu flink onweer aan het overtrekken. Het regent er bij, maar niet echt heel veel. Zijn wel dikke druppels, maar het kan veul erger.
hier wel

Chris

Citaat van: Sbv op 28-06-2011 19:51:51
Citaat van: elianmars op 28-06-2011 19:47:36
hier wel

Hier dacht ik dat ook, alleen begint het nu weer fiks te regen.

Desalniettemin nog steeds geen 'extreem weer'.

Sbv

Ik net al de v70 preventief binnen gezet, maar niets hoor, straat is alweer helemaal droog

BenC70ES

daarnet toch wel knikkers die uit de lucht vielen, ondanks de kanonnen van de landbouwers uit de buurt...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Zo! Dat was net even een flinke dreun  :o :o

Subonno

Hier in Amersfoort trekt het dicht, al het materiaal staat binnen. Lijken nu wel flinke wolken aan te komen,
Vriendin staat nog op het sportveld van atletiek,, effe binnen hengelen.