twee vragen

Gestart door Reitse, 27-05-2004 14:05:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reitse

Staan er productiedata op bougiekabels?

Ik kan A2 en A6 niet uitlezen, de andere foutcodeplugjes wel. Ergens lekstroom misschien, iemand enig idee waar en vooral hoe dat op te lossen?

Dit in combi met de "problemen" HIER

ed

#1
Er staan zeker weten een produktiedatum op de originele bougiekabels.

PS volgens mij heeft Pethconi ook een keer last gehad van een computer die niet was uit te lezen.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

als ik 91-37 zie staan, klopt mijn idee dan dat die kabels uit 1991 komen?

Zal ff zoeken naar oplossing van Pethconi

Reitse

Hmm... morgen ff nieuwe bestellen dan. Brezan beetje te vertrouwen met dat spul?

Met dat gloeien is het stomme dat de 440 van moeders hetzelfde had. Daar ben ik uitgekomen maar weet niet meer hoe...

Reitse

RAAK!

Zoals ik in die andere posting zelf wist te melden na een tip van Marco: de startbeveiliging er even afhalen en leest u maar uit.

Dank voor de reacties, vragen zijn beantwoord! :D

Peth©oni

idd hij werkt nog steeds niet, wel geprobeert om hem om te leggen, maar dat is tot op heden niet gelukt.
Ik had toen wel een electrisch schema over hoe het hele uitlees systeem werkt.... nogal in gewikkeld.....

wacht dus ook nog steeds op een oplossing...... ???

ed

Reitse,

Kun je de kabels niet beter in het buitenland bestellen. Heb ik ook gedaan, en scheelt ook nog veel met Brezan, zeker met de dealer. Zie www.fcpgroton.com
Originele set (Bougicord).
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

49$, Brezan vraagt iets van 51 Euro, en daar gaat dan nog 25% korting af... ;)

@Ludo, zeker heb ik wel goed gelezen, jij ook? ;)

Citeer
De 440 van moeders had exact hetzelfde probleem. Lampje bleef een beetje flauw branden. Startonderbreker uitgeschakeld en daar komen de codes!! (naja, 111 )  

Reitse

Nee hoor, bij de 850 werkt het bij mij prima. Startblokkering eraf en daar kwam de code.

Reitse

zodat hij die in kan bouwen om dan bij z'n codes te komen? ;)

@Pethconi: kan je dealer wel bij de codes komen?

ed

Citaat van: Reitse op 27-05-2004 21:10:45
49$, Brezan vraagt iets van 51 Euro, en daar gaat dan nog 25% korting af... ;)

Dat is heel veel goedkoper dan ik te horen kreeg vorig jaar.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!