Bigfront SC813 in 855 uit '95?

Gestart door Matt, 27-05-2004 14:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Matt

Goeiendag,

Kan iemand mij informeren over hoe ik de CD wisselaar inbouw/aansluit van een SC813 in mijn 850 Estate uit 1995?

Er is mij al verteld dat de bekabeling in princiepe klaar moet liggen maar dat ik dan een stukje van de stoffering moet wegsnijden....

Voordat ik nu mijn hele achterbak kaal trek dacht ik de vraag even aan jullie voor te leggen.....

Alvast dank voor de reactie(s)

Groeten, Matt

Edwin

Als de auto inderdaad voorbekabeld is dan kun je onder het linkerachterraam (bestuurderszijde) een afdekplank wegtrekken. Als het goed is moet daar tussen al die andere kabels een dikke donkergrijze kabel liggen. Ook ligt er een stroomkabel, dit is een dunne tweedradige met zwart stekkertje. Dit stekkertje is van hetzelfde soort als de achterstijltweeter.
Deze twee aansluiten op de wisselaar en de dikke kabel achterin de radio stoppen et voilá!  :)

Nu moet je nog gaan zoeken naar een vervangende plaat voor de afdekplaat die je zojuist hebt weggehaald. Als je namelijk een wisselaar monteert past die orginele niet meer. Je hebt er een met een verhoging en deksel nodig.

Succes.

gr. Edwin.  8)