1 min puntje!!!

Gestart door sporrrtief, 27-05-2004 16:04:15

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: Joris_Scholte op 27-05-2004 17:52:52
Als het van dat opplakspul is kun je het er zo aftrekken. Daarna met stickerverwijderaar de lijmresten weghalen en klaar. Anders moet je hele nieuwe (of andere) dashboardstukken plaatsen.

Moet ik bij jou er nog effe een stukkie interieur uittrekken?  ;D

will

Citaat van: reneetje op 31-05-2004 21:05:32
Citaat van: reneetje op 31-05-2004 20:59:25
Citaat van: will op 31-05-2004 19:16:12
Mij R is binnen afgewerkt met alluminium,staat perfect.

Zoiets ?  ;)

Rene ;D

Hoe kom jij in mijn auto ???

Exatly :D

BenC70ES

Citeernephout.
dat is het "Cubic"...

Je hebt ook 't echt hout... en dan nog in diverse kleuren...(maar k zie 't enkel op de C70-optielijst staan en dubbel zo duur als Cubic)

je hebt ook een soort van zwart plastic met motief ->"black marble"

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

s©ub@

is dit wat ik denk dat het is? ;D

als je nog een leuke inbouwplaats zoekt; ik wil je nog wel een hintje geven hoor ;)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

thecrew

Haal hem er maar uit, ze kunnen meten dat je zo'n ding hebt, als ie aan staat tenminste. Ikzelf dacht dat het bij stinger juist niet kon, maar heb het bevestigd gekregen van stinger zelf. :-[

Jan_D.

Afgezien van de kleur van het lichte hout vond ik niet mooi. Verder gezocht en andere uitvoering gekocht, maar: het horizontale donker "houten" deel rond de versnellingpook spigelt soms irritant. Had ik dus toch nog een andere versie moeten kopen of gewoon een vel zwart plakplastic?????  ???

Ps meetbereik van de antiradardetector-detector al bekend?
Mag je die wel een ander signaaltje sturen??
Ben benieuwd!

Groet,

Jan

reneetje

Citaat van: s©ub@ op 01-06-2004 20:33:25
is dit wat ik denk dat het is?

als je nog een leuke inbouwplaats zoekt; ik wil je nog wel een hintje geven hoor ;)

Doe maar, als ze me aanhouden heb ik 'm niet meer op die plek zitten , maar in de broekzak,  maar volgens mij helpt niets meer, eenmaal gemeten=inleveren + €250,= aan bea geven.
Heb wel de stroomaansluiting via de dashboard verlichting lopen, zodat ik zeer snel en redelijk onopvalend de stroom eraf kan halen.

Rene :-\

Ps. we dwalen af van 't onderwerp, dusssssss.......

s©ub@

ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

LekkeRRRR

Op ebay zag ik een aantal bedrijven in de USA die dashboardaanpassingen aanbieden. Zelfs eentje waar je een demo kunt opvragen... Even daar zoeken dus (op volvo 850)
;)/jan