S70 met navigatie, help

Gestart door Volvo S70, 30-06-2011 00:14:18

Vorige topic - Volgende topic

Volvo S70

mijn S70 uit het jaar 2000 heeft zo een ingebouwde navigatie systeem,ik weet niet welke type enzo (hoe kom ik hier achter of zijn het gewoon standaard modellen)?

en ik vraag me af of ik hier met een aanpassing ofzo ook dvd s kan afspelen op de scherm? in de opbergkastje zit een ingang voor de cd vd navigatie.

Misha

Een foto van de unit is voldoende.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Sbv

Als het standaard volvo rti is dan gaat het niets worden met dvd afspelen. Bij mijn weten zijn er geen video break-in boxen voor dit systeem in omloop

Volvo S70

het betreft zo een ingebouwde in de dashboard . 

(voorbeeld)

sjarrel2

Bij dit type is het inderdaad niet mogelijk om een break-in box te monteren. Pas vanaf de v70N is dit mogelijk.

Gr,

daytonawim

Wat gaat er in je drive in het dashboard cd's of dvd's ?

Echt een leuke hebbe hebbe optie, maar waardeloos in gebruik !

Sbv

Citaat van: daytonawim op 30-06-2011 10:22:55
Wat gaat er in je drive in het dashboard cd's of dvd's ?

Echt een leuke hebbe hebbe optie, maar waardeloos in gebruik !

cd's
dit systeem is nooit voor dvd's ontworpen. Waren die toen eigenlijk al uitgevonden ?

daytonawim

Ik meen me te herinneren dat er 2 verschillende systemen waren, kan zo snel effe niks vinden.

Ik heb zelf nog CD's

daytonawim

Welke software versie heb jij voor je RTI ? en welke landen ?

Sbv

Er zijn 2 cd uitvoeringen. Ergens rond week 34 in 1999 zit de omslag. DVD systeem is pas eind 2001 gekomen echter nooit in de classic modellen

Volvo S70

dus heb eigenlijk niks aan die scherm ! de navigatiesysteem is ook al net een ouwe atari beeld ! onduidelijk en langzaam.

Volvo S70

is dit nou een rti ?  hoe heet mijn navigatie systeem eigenlijk

Sbv

lekker eruit halen en rooster op dashbord zetten voor center speaker.
Als het systeem werkt heb ik eventueel wel interesse

daytonawim

Nou over de beeld kwaliteit was ik niet echt ontevreden hoor, alleen als je van de route afwijkt, duurd het herberekenen een beetje lang, zeker als je TomTom gewend bent.

Dit is een Volvo RTI van Navteq

Volvo S70

het zou echt handig zijn als je er een dvd tje op kon afspelen. en als ik nou zo een update cd setje koop, verandert er dan wat of is dat alleen voor een kaart van andere landen