Volvo's at IKEA!

Gestart door Justin-850, 30-06-2011 09:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Justin-850

Gezien Volvo een bekend zweeds merk is, net zoals IKEA hebben ze op het volvolvo forum een grote meeting bedacht bij een IKEA locatie. De planning over hoe en wat is nog in volle gang, maar het kan nooit kwaad om zoveel mogelijk Volvo rijders ervan op de hoogte te stellen. Dus bij deze, volg de hieronder staande link voor meer informatie!! :D

http://volvolvo.nl/showthread.php/9013-Volvo-s-at-Ikea

Gr. Justin

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ben

Dan hier maar hetzelfde als ik ook op Volvolvo schreef. Heb dit een jaar of 2-3 geleden ook geprobeerd.
IKEA zit hier niet op de wachten. Het miljöbeleid van het bedrijf houdt alles tegen wat niet miljövriendelijk is.
Ze zullen zeker niet meewerken aan een meeting van een autoclub.
Maar misschien is het beleid sindsdien veranderd? Niet houdt je tegen onderling iets te regelen en als het een openbaar parkeerterrein betreft ben je vrij om iets te doen.

maruska

Ben, mijn CY is niet milieu onvriendelijk.. daar hebben ze letters voor, en die van mij heeft geen classificatie.. dus uber milieu vriendelijk ! ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Justin-850

;D

Misschien heeft de IKEA in Duiven een openbare parkeerplaats, probleem is echter dat Duiven niet bepaald centraal ligt.....

Gr. Justin

KIM

Ik weet uit eigen ervaring dat IKEA sowieso aan geen enkel merk of evenement gekoppeld willen worden.
Dit gecombineerd met hun standpunt mbt het milieu, denk ik dat je erg weinig kans maakt.
Heeft iemand al de moeite genoemen om bij IKEA te informeren?

Dessalniettemin is het wel een leuk idee.

Justin-850

Ze zijn op het volvolvo forum wel al aan het contacteren met een IKEA medewerker die ook lid van het forum is. Dus we will see! Zou wel leuk zijn, en anders moet er maar een keer een andere, grote, meeting georganiseerd worden in het midden van het land :D :P

Loezzie850

Mocht het doorgaan en het aantal aanmeldingen de spuitgaten uitlopen, kan Rammstein1 hier misschien iets mee

kunnen we mooie vlaggetjes maken van NBP en CY

old but fast

volvo,s niet

bommetjes wel  :eusa_wall:

The Demon

Citaat van: old but fast op 30-06-2011 20:34:09
bommetjes wel  :eusa_wall:

Maar die moet je dan wel zelf in elkaar zetten.

Groet,
The Demon.

rammstein01

Citaat van: Loezzie850 op 30-06-2011 20:11:01
Mocht het doorgaan en het aantal aanmeldingen de spuitgaten uitlopen, kan Rammstein1 hier misschien iets mee

kunnen we mooie vlaggetjes maken van NBP en CY

Nou, het zou een leuk alternatief zijn. Ik heb het stoutste vermoeden dat de animo voor een recordpoging ontbreekt.

Ik steun in ieder geval dit initiatief, leuk. En als er support nodig is biedt ik me bij deze aan.

Grtzz,

Rob

M a r c

Volvo is met de gemiddelde levensduur van 21 jaar zo ongeveer de milieuvriendelijkste auto op de aardbol.... over 21 jaar liggen alle Priussen en ander hybride-gespuis al lang op de sloop... hun accu's leeglekkend naar het grondwater....  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

R o b

Citaat van: M a r c op 04-07-2011 20:12:26
Volvo is met de gemiddelde levensduur van 21 jaar zo ongeveer de milieuvriendelijkste auto op de aardbol.... over 21 jaar liggen alle Priussen en ander hybride-gespuis al lang op de sloop... hun accu's leeglekkend naar het grondwater....  ;D

mee eens

mafvanvolvo

Zeer goed idee,je kan natuurlijk  afspreken met +/-600 VOLVO rijders om te gaan winkelen bij een of andere Ikea ergens in
Nederland,wat is daar nu op tegenen doen eerst een kopie koffie in de Ikea Kantine met een Zweeds sneetje brood.

Groeten Ted.

StefanCJ

Leuk, spreken we wel vroeg af, kunnen we ook nog lekker ontbijten  ;D.