PWberg bijna aan de 850

Gestart door pwberg, 01-07-2011 21:13:33

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Een bijzonder goedenavond.

Pascal is de naam, bouwjaar '76, samen met vrouw en kidz woonachtig in het pitoreske Bergen op Zoom.
Ben sinds '04 werkzaam in pro-active maintenance, wij verzorgen zeg maar de APK voor machineparken bij diverse grote bedrijven in diverse takken van sport (voedingsindustrie, chemie etc).

Sta op het punt mijn 2de Volvo aan te schaffen. Jáááren geleden welgeteld 1 jaar in een 440 op gas gereden en na dat jaar gezworen dat er nooit meer een Volvo zou komen. Van het jaar ruim 7 maanden in de garage gestaan met problemen in de gasinstallatie. Sindsdien ook de overtuiging dat gas enkel goed is om op te komen.

Ben nu (nog) de eigenaar van een Renault Espace uit '97, maar gezien het verbruik (zeker in de zomer met de sleurhut aan de knop) eens verder gaan kijken. Dit met als gevolg dat wij dinsdag een '96 Volvo 850 TDI 2.5 Estate op gaan halen. M.i. redelijk loaded met o.a. stoelverwarming, airco en cruisecontrol. De 850 heeft ongeveer 462K ervaring en ziet er in mijn ogen bijzonder goed uit, zeker gezien haar leeftijd en ervaring.

Als ze in mijn bezit is zal ik wat foto's posten.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

marcoz84

Welkom! Goedzo weg met de franse meuk ;-) benieuwd naar foto's wanneer je hem hebt!

henry classic v70

Welkom op 't forum Pascal
Een volvo is altijd een hij........
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Miel850

Welkom Pascal,

ik ben zeer benieuwd hoe de TDI je gaat bevallen.
Mogelijk dat ik volgend voorjaar ook toe ben aan een 850/x70 diesel, dus schroom niet om je bevindingen te posten.

Gr.
Miel
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

pwberg

Thanx heren.

Citaat van: henry classic v70 op 01-07-2011 21:29:00
Een volvo is altijd een hij........

Nope, deze niet. Met recht een stevige dame....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

henry classic v70

pwberg

Citaat van: henry classic v70 op 01-07-2011 21:39:11
Tja.........
http://www.kalerab.sk/pic/article/v/vulva_6kt5hm8.jpg

Haha, precies..... Ik had de plannen al om het logo aan de achterzijde aan te passen, maar dat vond mevrouw PWberg niet zo'n goed idee.....
(\_/)
(O.o)

henry classic v70

Citaat van: pwberg op 01-07-2011 21:49:21
Citaat van: henry classic v70 op 01-07-2011 21:39:11
Tja.........
http://www.kalerab.sk/pic/article/v/vulva_6kt5hm8.jpg

Haha, precies..... Ik had de plannen al om het logo aan de achterzijde aan te passen, maar dat vond mevrouw PWberg niet zo'n goed idee.....

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen....... :evil:

Julius C.

Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

pwberg

Hmm, loopt niet zoals gepland. Heb de auto nog steeds niet, er schijnen problemen te zijn met de aanjager / kachel. Moet nu wel snel opgelost zijn, want komende zaterdag vertrekken we met de sleurhut naar Frankrijk. Ben er al niet zo voor om met een auto die ik net heb zo'n avontuur aan te gaan en wordt qua tijd nu wel heel erg krap........
(\_/)
(O.o)

rammstein01

Wanhoop niet, de Volvo sleurt je er wel doorheen. Trust your Roffel!!

Alvast een veilige en prettige reis.

Gommie855

Citaat van: rammstein01 op 10-07-2011 11:38:02
Wanhoop niet, de Volvo sleurt je er wel doorheen. Trust your Roffel!!

Alvast een veilige en prettige reis.

ja een veilige reis,
en het geschreven boven zegt genoeg .
Trust your Roffel ,say no more
geniet er van en een fijne vacantie
groet uit capelle

cas

Citaat van: pwberg op 10-07-2011 11:26:31
Hmm, loopt niet zoals gepland. Heb de auto nog steeds niet, er schijnen problemen te zijn met de aanjager / kachel. Moet nu wel snel opgelost zijn, want komende zaterdag vertrekken we met de sleurhut naar Frankrijk. Ben er al niet zo voor om met een auto die ik net heb zo'n avontuur aan te gaan en wordt qua tijd nu wel heel erg krap........

komt goed! laat ze maar even op het forum snuffelen, en dan is het zo opgelost! bij techniek is er een hoop over te vinden.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

pwberg

En we hebben hem, ik had dit eerder moeten posten. Kort ritje gemaakt, zo'n 40 km, en wat een genot. Rijden als een God in Frankrijk, een heel verschil met de Espace. Wat kleine dingetjes ontdekt, zoals "iets" wat losligt onder het dashboard, dashboardkastje wat niet helemaal lekker zit, niet veel bijzonders. Foto's ect volgen over een maandje, eerst e.e.a. klaarmaken voor onze 3-weekse vakantie naar la France. Komende zaterdag vertrekken we en ik heb wel vertrouwen in de Volvo.

Kortom, U hoort nog van ons.
(\_/)
(O.o)

UserID6342

Mooi zo.  Fijne vakantie alvast.