kampeerweekend met de club

Gestart door Gerrit1961, 27-05-2004 23:07:58

Vorige topic - Volgende topic

mathh

is het mogelijk je bij iemand clublid te laten maken tijdens het weekend?
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

denkweb

Tuurlijk! Met bijbehorende ontgroening en al...  ;D

Per post aanmelden is veiliger hoor!!  ;)

thuur

Citaat van: Ingrid op 10-09-2004 13:04:19
Bron: KNMI
Wisselvallig weer. Maandag en dinsdag veel wind. Middagtemperatuur rond de voor deze tijd van het jaar gebruikelijke waarden.

za  zo      ma       di       wo  
Zonneschijn (%)                   20  40      30        30      30  
Neerslagkans (%)                70  50       80        90      80  
Neerslaghoeveelheid (mm)  3    1-2      2-10    1-7      2-8  
Minimumtemperatuur (ºC)   17  13-15  11-14  12-14  11-13  
Middagtemperatuur (ºC)     21  16-19  17-19  17-19  16-18  
Windrichting                        ZW ZW      ZW      ZW      ZW  
Windkracht (bft)                  5     4        6          6         4  

Lange termijn, donderdag 16 september tot en met zondag 19 september :
Waarschijnlijk overgang naar minder wisselvallig weer en ook iets hogere middagtemperaturen.  

Pffff.... gaat gelukkig weer een beetje de goeie kant op (hoop ik)

Het weer in Limburg wordt betrouwbaarder voorspeld door onze zuiderburen (eigen ervaring!). Kijk op www.canvas.be -> teletekst -> pagina's 303 en 306

Suc6 en veel kampeerplezier. Het ziet er iig droog uit! ;)

Gr 8)

Kingfisher

We zijn er zondag tegen de middag! Eerst ff Ruud ophalen en koffie drinken in Maaseik! Ciao!

s©ub@

tsk tsk tsk...

je hebt wel in de gaten dat we zondag alweer naar huis gaan he? ;)
dus zorg dan maar dat je er vroeg bent :P
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Kingfisher

Dan blijf je maar wat langer, het is een kampeerweekend en het weekend eindigt op zondag 24:00 Scubiedoo :-)

s©ub@

Citaat van: mathh op 14-09-2004 15:55:13
is het mogelijk je bij iemand clublid te laten maken tijdens het weekend?

ik zal inschrijfformulieren meenemen voor je; moet je ook nog iets van clubkleding hebben want dan neem ik dat ook mee ;D

(wel snel reageren want ik ga NU onderweg naar limland!!!!!!)

met andere woorden; mensen hou het recht dit weekend; wij gaan genieten van zon, zuip en limland! ;)
(tot zondag... :P)

mehn

Citaat van: s©ub@ op 16-09-2004 18:08:39
moet je ook nog iets van clubkleding hebben want dan neem ik dat ook mee ;D

Neem maar wat van die dikke winterjassen mee, die zul je hier wel nodig hebben  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mathh

Is er iets bekend van een of andere tijdsindeling per dag? Ik neem aan dat jullie niet drie dagen buiten voor het tentje zitten, en ik wil zondag voormiddag langskomen?
Als jullie op een bepaald tijdstip gaan rondbollen wil ik wel mijn planning daarvoor aanpassen.....
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

wepster

word er ook wat ondernomen (rondrit of zo )dan had ik dat graag geweten wand ik had gepland om zaterdag te komen tegn de midag maar als iedereen dan pleite is word het ook niets zit ik daar in mijn uppie schiet je ook niets mee op

wepster

s©ub@

..:: zucht ::..

ik was dus al in Vijlen; prachtige plek hebben we ;)
Gerrit had de koffie al klaar en gaat morgen onze hut netjes waterpas zetten :)

planning?
pfoe; kom op mannen...
ik ben het hele jaar door al evenementen commissie, moet ik dat nu ook nog op mijn "vrije"  weekend zijn? ;) ;D

maar ff ter illustratie;
vrijdag plan ik niks, want dan zit ik niet op de camping; sterker nog, wij (scubinnetje, ingrid en ik zei de gek) komen pas laat in de avond of vroeg in de nacht aan; natuurlijk verwachten we dan dat de rose en het bier koud staan <hint> ;)
vorig jaar zag het weekend er als volgt uit:
zaterdag stukkie mergellandroute gereden en gestrand bij de rodelbaan in valkenburg (was eigenlijk wel geinig dus misschien dit jaar weer maar dan met een grooter gezelschap?) 's avonds een BBQ op de camping
zondag ontbijt, daarna vast het kuisen van de campingplaats en klaar maken voor vertrek van de sleurhutten en tenten opvouwen; daarna weer naar valkenburg om de kart-baan aldaar onveilig te maken (hebben de GLE en GLT rijders ook eens een kans tegen de Turbo's :P) na het karten nog een borrel en op in de roffels om huiswaarts te sjeezen...

hoe het er dit jaar exact uit gaat zien is nog geen pijl op te trekken; voor diegene die info willen hebben we, vanaf zaterdag ochtend 10 uur, een telefoonnummer beschikbaar (voor die tijd word er ook echt niet opgenomen omdat ik dan waarschijnlijk bewusteloos in mijn hut lig ;) ) om te checken wat de status van de roedel op dat moment is: het nummer wat je kunt bellen voor info is: 0645896128

mocht ik niet opnemen bel ik je later wel ff terug...
('s nachts bellen heeft geen nut; een nokia heeft een hele fijne "stil" stand :P ;D dit ff voor de geinponems onder ons ;) )

s©ub@

tering...
wat een berg smileys in een bericht zeg

LOL ;D

Kingfisher

Citaat van: s©ub@ op 16-09-2004 23:16:47
mocht ik niet opnemen bel ik je later wel ff terug...
('s nachts bellen heeft geen nut; een nokia heeft een hele fijne "stil" stand :P ;D dit ff voor de geinponems onder ons ;) )

sjips........ ;D
Je wacht zondag maar mooi ff tot we er zijn! :P

s©ub@

NIE!!! LOL
je zorgt maar dat je er op tijd bent ennuh; mijn eitje 4 minuutjes koken en geen pitjes in mijn jus ;)

Spin!

Jongelui, veel plezier dit weekend, ik moet zaterdags werken en zondag moet ik om half 3 voetballen, dus ben er niet bij... Jammer, want ik had graag mijn achterkant van mn kart willen laten zien aan jullie allen! ;D

Misschien volgend jaar beter! ::)

www.vm-parts.nl