Fooc zijn v70 classic 2.5T

Gestart door fooc, 28-08-2010 11:27:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

StefanCJ

Mooie wagen, ziet er weer knap uit! Veel plezier ermee!  :)

Thijssie!

Mooi apparaat! Direct een dakspoilertje erop gezet zie ik...

Keep up the good work! :eusa_clap:

Auk

Oef, die ziet er netjes uit! Waarom heb ik niet ergens een sok liggen met geld... of toch de 480's maar verkopen? :eusa_think:
Auke
Volvo. for life

Thijssie!

Citaat van: Auk op 16-09-2010 10:40:51
Oef, die ziet er netjes uit! Waarom heb ik niet ergens een sok liggen met geld... of toch de 480's maar verkopen? :eusa_think:
Doen, kan je er direct een R-bumpert en spoilert op schroeven...of een software-updateje...of een.....

;D

fooc

Citaat van: Kali-Integrali op 15-09-2010 20:04:09
Hey Sander,

zag je rode turbootje net staan bij Jan. Ben maar even omgekeerd en heb er even een rondje omheen gewandeld. Ziet er écht superstrak uit man! Lijkt wel nieuw met dat nieuwe spuitwerk en splinternieuwe grille.

Ik zag dat je ook de bumperbeschermstrip hebt geplaatst, die is het geld wel waard. Mooie optische upgrade met die kleur rood. Velgen ook strak en vooral mooi laag! Hoeveel is die naar beneden gehaald, of was dat al? Betekent denk ik dat je geen niveau-regeling meer hebt..

Maar nogmaals, mooie bak. Rij je hem nu al, of is ie nog niet helemaal klaar aangezien hij nog bij Jan staat met elastieken om het kenteken.

Tot laters, gr-Martijn

PS:R-roosters voor naast de mistlampen zijn maar € 12 - 15,- per kant ;D )

Yo Martijn,

Ik rij er idd nog niet in, hij is door de apk heen maar na het uitlijnen bleek dat de achteras toch nog niet helemaal recht is, we hadden de naaf vervangen en daarmee leek het opgelost te zijn maar toch nog een kleine afwijking. Ik heb geen zin in schuin afgesleten banden dus gaat denk ik een ander achterasje op.
Heb ook een heeeeeel licht aanlopend geluidje soms linksvoor, lijkt op een wiellager maar zou ook iets in de remmen kunnen zijn, ga er zaterdag naar kijken op de brug.
Komt meteen mijn 3cd wisselaar haperende sc901 aan de beurt met wat alcohol ;-)

Ik heb hem zelf niet verlaagd en de vorige eigenaar denk ik ook niet (was een wat oudere man), dus dan misschien toch nivomats? Heb er nog geen lange stukken mee gereden, na een tijdje zou hij dan omhoog moeten komen toch?

We houden binnenkort ff een mini volvo meeting, groetjes :-)

fooc

Citaat van: Sem op 16-09-2010 10:19:37
Wat een mooie auto! Helemaal perfect zo.... Niets meer aan doen! Lekker fris zo.... Geen XC-gril, geen vieze kermiskoplampen en een R-bumper is geen porem met 16" velgen dus ook niet doen.

Wat een lekkere auto zeg! Wat heb ie gedraaid?

thanx!

233duizend

fooc

ff een update  :)

Inmiddels 15.000 heerlijke kilometers erop zitten. Het rijdt heeeeeeeeerlijk! Zit een prins vsi lpg installatie in sinds vorig jaar Oktober, heel netjes ingebouwd door Agit. Voel eigenlijk bijna geen vermogensverlies  8)

Heb wel wat problemen met trilling in de auto, meerdere keren banden laten balanceren, een velg laten richten in Nijkerk. Afgelopen week weer naar de zomerbanden toe, bleek er ook nog hoogteslag in 1 van de banden te zitten, 2 nieuwe banden erop laten leggen maar helaas nog steeds de trilling vanaf 100 km per uur. Ga nu volgende week naar Roessink om te kijken wat ze daar kunnnen vinden, ben benieuwd :)

Andere kleine puntjes:
-voordeur beter afhangen, wasstraat lekkage
-bij koud weer stuur piept, plastic ring opnieuw insmeren
-soms p1171 melding, na loshalen stekker lmm en ff schoonmaken lijkt het opgelost  ???

crazychrisje

Goedeavond,

Ik zie nu pas je perso!
Strak werk heb je gedaan zeg ziet er goed uit!
Wat is je km stand nu? Mss actuele foto's?!

Elsje

Gave kleur en leuke combi met donkere velgen. Als je mudflaps wil voor achter die heb ik nog wel liggen (nieuw gekocht maandje van 6 gebruikt). Ik vond het geen gezicht dus . Mijn advies dus niet doen maar als je interesse hebt laat maar weten. Ze staan alleen mooi onder een AWD vind ik omdat die een bredere wielbasis heeft achter. Of heb je een AWD?

fooc

thanx Elsje en GekkeChrisje ;-)

Teller staat nu op 248. Mudflaps achter heb ik over nagedacht maar doe het toch niet. Heb geen adw idd.

Vanmorgen bij Roessink geweest en wat ze in 4 keer bij een bandenbedrijf uit Deventer niet voor elkaar kregen is ze daar wel gelukt. Alles goed gebalanceerd en nog een keer uitgelijnd, alles heel precies en zelf nog samen met de monteur een stuk gereden. Trilling voor 99% weg. Ze verdenken de nivomats nog van een klein beetje gezwabber van achter.

Prima service daar!!!!

maartendeb

Bij mij moest de LMM, Lambdasonde voor èn intercooler vervangen worden voor die P1171 :-\ Maar, daar krijg je een heel andere auto voor terug  :eusa_dance:

fooc

hmmmm lampje is weer 1 keer terug gekomen, auto gaat er niet anders om rijden.....

Misschien dom vraagje?

Hoe weet ik wat voor een uitvoering ik heb?

maartendeb

#42
Aan de dakdragers te zien een >= MY99?

Hoe ziet je motor eruit?

Dit is overgangsmodel naar MY99 (let niet op het rondje):


Edit: hmm, realiseer ik me net: is dit eigenlijk wel antwoord op je vraag?  :eusa_think:

fooc

Hey Maarten,

Ik bedoelde eigenlijk uitvoering als in exclusive line. Maar motor versie vind ik natuurliijk ook fijn om te weten. Ik post dit weekend ff foto's.

fooc

Hier nog ff wat kiekjes  8)






Heb inmiddels een blitzsafe ipod adapter ingebouwd, voor de muziekjes tijdens de vakantie naar kroatie. Auto deed het weer heerlijk, heb zelfs 450 km gehaald met m'n 55 liter gastankje  :eusa_clap:
Terugweg door duitsland heen lekker lopen blazen rond de 190km/u, verbruik ging naar 360 km per tank?  ;D
Storingsmelding niet meer terug gekomen gelukkig. Zitten nu alweer 20.000 km op dus de garnett rakker heeft weer een beurtje nodig :) Zit te denken om er valvoline maxlife in te gooien, hoor er goede verhalen over.