LPG: help ik vier vakantie in Groningen.

Gestart door jrkalf, 05-07-2011 08:37:52

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Hoi,

Veel over gehoord, nog geen een in de buurt kunnen vinden. (Stadsjongens verwachten alles binnen 5km te kunnen vinden.)

Ik zit in noordwest Groningen / Noordoost Friesland met de vakantie en ik ben op zoek naar een LPG station waar ik even wat liters kan bijtanken :)

Jelle
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

lol !
toch maar over op de benzine Jelle, dan mag die injector ook weer eens goed aan het werk ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

V70 classic

Citaat van: daytonawim op 05-07-2011 09:34:05
http://www.brandstof-zoeker.nl/Groningen/Groningen/

als je een aaifone hebt kun je een gratis app instaleren wat de goedkoopste en dichtst bijzijnde gelegenheid is om een bepaalde brandstof in te nemen.
Zal voor andere phone's ook wel te vinden zijn , zo een app.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

StefanCJ

"LPG CNG Finder" voor Android toestellen ... Maar je betaalt wel extra voor je internet in Groningen, `t is tenslotte het buitenland  ;D.

riQue

Citaat van: StefanCJ op 05-07-2011 10:10:23
"LPG CNG Finder" voor Android toestellen ... Maar je betaalt wel extra voor je internet in Groningen, `t is tenslotte het buitenland  ;D.
Lol. Was dat niet Friesland? :P

StefanCJ

Alles buiten de randstad is toch buitenland?  ;).

Reitse

Citaat van: StefanCJ op 05-07-2011 10:15:24
Alles buiten de randstad is toch buitenland?  ;).
Totdat jullie onder NAP-bewoners ineens natte voeten krijgen, dán mogen we jullie redden zeker ;)

StefanCJ

jrkalf

Citaat van: V70 classic op 05-07-2011 10:02:48

als je een aaifone hebt kun je een gratis app instaleren wat de goedkoopste en dichtst bijzijnde gelegenheid is om een bepaalde brandstof in te nemen.
aaifone apps die extra gratiez zijn, zijn er niet voor lpg. Die doen het alleen goed voor benzine en diesel lease rijders...
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

hathü

V70 classic

Citaat van: jrkalf op 05-07-2011 11:44:31

aaifone apps die extra gratiez zijn, zijn er niet voor lpg. Die doen het alleen goed voor benzine en diesel lease rijders...

Hmm ik heb de NOM brandstof wijzer en daar staat ook LPG bij als zoek opdracht.
Ik neem dan maar aan dat ze die daar dan ook hebben, tanken doe ik het niet  :eusa_whistle: .
Ron 98 filtert ie er ook uit.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

jrkalf

Citaat van: V70 classic op 05-07-2011 12:44:30
Citaat van: jrkalf op 05-07-2011 11:44:31

Hmm ik heb de NOM brandstof wijzer en daar staat ook LPG bij als zoek opdracht.
Ik neem dan maar aan dat ze die daar dan ook hebben, tanken doe ik het niet  :eusa_whistle: .
Ron 98 filtert ie er ook uit.

grts Ronald

Ron 98, wat een laf spulletje. Ik rij op RON105 :eusa_whistle:.

Vandaag op de weg naar Winsum de tank gevuld. Echter de afzetter (sHELL) bij Wehe-Den Hoorn liet met wel verdorie € 0,699 per liter aftikken.
Potverdrie wat een prijzen hier in het noorden. Ook in groningen kom ik langs de wegen 0,669 tegen. En ik maar hopen van die Limburgse taferelen aan te treffen hier ;D

ik heb http://www.brandstof-zoeker.nl/Friesland/Dokkum/ even gefilterd op autogas, niets te vinden. Ook niet als ik in Groningen zoek.
Rare applicatie.
shRek is verkocht!
---

daytonawim

In dokkum kan je echt wel gastanken hoor

jrkalf

Citaat van: daytonawim op 05-07-2011 19:02:34
In dokkum kan je echt wel gastanken hoor
Dongeradyk (sHELL expresso) en de AVIA bij de super de boer leveren geen autogas. Maar ik heb begrepen van Jack dat er nog 3 tankboeren in Dokkum zitten. Ik denk dat het wel gaat lukken.

Ik moet vast in de komende anderhalve week nog wel 2 keer tanken. Ik vind heus wel wat. Ik hoop alleen dat het wat beschaafder aan de prijs is. Het zal toch niet zo zijn dat jullie buiten de randstad de hoofdprijs moeten betalen?
shRek is verkocht!
---