Petitie, nee tegen pedopartij martijn

Gestart door mikky, 08-07-2011 08:46:02

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: M a r c op 18-07-2011 20:19:53
Ik ben het met je eens hoor dat 12 jaar nog een kind is. Maar in de praktijk weten ze op die leeftijd al meer over sex dan wij denken.... En de meeste meisjes zijn tegenwoordig voor hun 15 e al geen maagd meer.... Ook in mijn ogen geen goede ontwikkeling, maar wel de praktijk....

Dat is het beeld dat de media je wil doen geloven, de gemiddelde leeftijd is toch echt wel een beetje hoger.

elianmars

Citaat van: Taranis op 18-07-2011 20:39:08
Citaat van: elianmars op 18-07-2011 20:34:37
Ik vind ook iemand van 24 met een vriendin van 16 niet kunnen. Maar ik zal wel ouderwets zijn  ::)

Ja.

Ik heb het er net met mijn vrouw over gehad. Zij vindt het op het randje. Volgens haar ligt het een beetje aan de personen in deze situatie.

Ze denkt er dus iets makkelijker over, maar goed, ze is dan ook zes jaar jonger dan ik  :eusa_whistle: :evil:

Taranis

Citaat van: elianmars op 18-07-2011 21:18:24
Ik vind ook iemand van 24 met een vriendin van 16 niet kunnen. Maar ik zal wel ouderwets zijn  ::)

Ja.

Ik heb het er net met mijn vrouw over gehad. Zij vindt het op het randje. Volgens haar ligt het een beetje aan de personen in deze situatie.

Ze denkt er dus iets makkelijker over, maar goed, ze is dan ook zes jaar jonger dan ik  :eusa_whistle: :evil:

;D

Ik zal het iets nuanceren: een maat met wie ik altijd ging motorrijden had een oogje op m'n nichtje. Hij was 15 jaar ouder dan zij, zij had nog niet eens d'r rijbewijs. Ik had daar toen ook best even beetje moeite mee, maar ze had 't niet beter kunnen treffen.

Als je zelf een keer een leeftijdsverschil van toevallig ook 15 jaar (maar dan de andere kant op) ervaart, denk je er ineens anders over heb ik gemerkt ;) Je hebt gelijk Je vrouw heeft gelijk, het ligt inderdaad aan de personen in kwestie ;)

Sem

Citaat van: -D©©©L- op 18-07-2011 20:43:51
Citaat van: M a r c op 18-07-2011 20:19:53
Ik ben het met je eens hoor dat 12 jaar nog een kind is. Maar in de praktijk weten ze op die leeftijd al meer over sex dan wij denken.... En de meeste meisjes zijn tegenwoordig voor hun 15 e al geen maagd meer.... Ook in mijn ogen geen goede ontwikkeling, maar wel de praktijk....
Dat is het beeld dat de media je wil doen geloven, de gemiddelde leeftijd is toch echt wel een beetje hoger.
Dat dacht ik ook laatst gelezen te hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik net zo als Marc dacht, maar het gemiddelde blijkt bij 16.6jaar te liggen. (net opgezocht..)

Sem

Citaat van: elianmars op 18-07-2011 21:18:24

Ja.

Juist.. Ik vind het niet meteen een probleem als een meisje van 16 een vriendje heeft van 24 zolang ze "verstandig" zijn. Eerlijk.. ik kwam mijn vrouw ook tegen toen ze 15 was.. We hadden niet meteen verkering.. dat kwam wat later, maar zoals je zegt. Het heeft ook met iemand toestand te maken. Mijn vrouw was op haar 15e al veel verder (lees: meer volwassen) dan haar leeftijdgenoten.

Enfin... we dwalen af.

UserID6342

Citaat van: Sem op 18-07-2011 13:21:15
Citaat van: M a r c op 18-07-2011 13:05:59
Meisje van 12 heeft sex met haar 16 jarige vriendje.... Kan wel?
Vraag dat nog eens met de gedachte dat het jouw 12 jarige meisje is? Ik denk dat ik het antwoord wel weet...

12 jaar!!! Die zitten nog in groep 8.. 100% puur kind! Dat is toch walgelijk als daar een 16 jarige gozer overheen gaat?  Het is alleen wel wat anders dan een volwassen pedo.. ik begrijp je doelstelling ook wel denk ik, maar een kind van 12 is in de meeste gevallen "in en in" kind.. willen eigenlijk nog stiekem met barbies spelen, maar door de druk van de middelbare school durven ze het niet meer. 12 en 16 is een enorm verschil. Een kind groeit in die jaren enorm.. ook geestelijk, dus in mijn optiek hoort iemand van 16 geen sex te hebben met een kind van 12. Wat kinderen stiekem zelf doen op zolder of in de bosjes kan je natuurlijk niet vermijden, maar ook iemand van 16 zou geen sex moeten willen hebben met iemand van 12.
Helemaal mee eens, maar heeft ook te maken met de huidige moraal volgens mij.  Die is in mijn ogen knap laag te noemen. Op deze leeftijd zijn het nog echt kindernen (beide) in mijn ogen, maar als ze 10 jaar ouder zijn is het geen probleem meer.  Zo simpel is het. Zo zie ik dat nu ook bij/met mijn dochter.  Is 24 en rommelt wat met een vent van 39, ben ik het ook niet mee eens en vind 'm een viezerik (is bijna 7 jaar jonger als ik zelf).  Maar ook daar heb ik me bij neer te leggen want ze zijn beide volwassen, alhoewel ik het laatste erg betwijfel van me dochter...

Laserblue

Citaat van: Dirk342 op 19-07-2011 07:39:03
Vraag dat nog eens met de gedachte dat het jouw 12 jarige meisje is? Ik denk dat ik het antwoord wel weet...

12 jaar!!! Die zitten nog in groep 8.. 100% puur kind! Dat is toch walgelijk als daar een 16 jarige gozer overheen gaat?  Het is alleen wel wat anders dan een volwassen pedo.. ik begrijp je doelstelling ook wel denk ik, maar een kind van 12 is in de meeste gevallen "in en in" kind.. willen eigenlijk nog stiekem met barbies spelen, maar door de druk van de middelbare school durven ze het niet meer. 12 en 16 is een enorm verschil. Een kind groeit in die jaren enorm.. ook geestelijk, dus in mijn optiek hoort iemand van 16 geen sex te hebben met een kind van 12. Wat kinderen stiekem zelf doen op zolder of in de bosjes kan je natuurlijk niet vermijden, maar ook iemand van 16 zou geen sex moeten willen hebben met iemand van 12.
Helemaal mee eens, maar heeft ook te maken met de huidige moraal volgens mij.  Die is in mijn ogen knap laag te noemen. Op deze leeftijd zijn het nog echt kindernen (beide) in mijn ogen, maar als ze 10 jaar ouder zijn is het geen probleem meer.  Zo simpel is het. Zo zie ik dat nu ook bij/met mijn dochter.  Is 24 en rommelt wat met een vent van 39, ben ik het ook niet mee eens en vind 'm een viezerik (is bijna 7 jaar jonger als ik zelf).  Maar ook daar heb ik me bij neer te leggen want ze zijn beide volwassen, alhoewel ik het laatste erg betwijfel van me dochter...

Maar zeg jij nee tegen een griet van 30?  :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

UserID6342

Citaat van: Laserblue op 19-07-2011 09:50:01

Ja dus !  Hier hebben we het lang geleden al over gehad......  Zoals de meesten wel weten heb ik hier vrij regelmatig euh, gezellige feestjes zeg maar en heb daar te maken met mensen van alle leeftijden en dat jonge spul hoeft echt niet bij me aan te komen.  Heeft totaal geen enkele zin.  Hoe leuk, knap, mooi en lief ze ook mogen zijn. Mijn min. leeftijd om iets mee te rotzooien ligt toch op minimaal 32 jaar.

Boeijke

Toen ik mijn vriendin leerde kennen was ze ook net 19. Ik 35!

Nu 6 jaar later alles nog steeds koek en ei.
Ligt idd aan de personen zelf. De ene is op 19jarige leeftijd redelijk volwassen en de ander een kind.

Kinderen van 12 moet iedereen met z'n klauwen van  blijven, dat lijkt me wel duidelijk.

Over die pedo partij wil ik het niet eens hebben. Alleen voor de gedachten al opknopen dat volk. (andere cultuur of niet)

gerardgrobben

Citaat van: Dirk342 op 19-07-2011 11:41:33
Citaat van: Laserblue op 19-07-2011 09:50:01

Ja dus !  Hier hebben we het lang geleden al over gehad......  Zoals de meesten wel weten heb ik hier vrij regelmatig euh, gezellige feestjes zeg maar en heb daar te maken met mensen van alle leeftijden en dat jonge spul hoeft echt niet bij me aan te komen.  Heeft totaal geen enkele zin.  Hoe leuk, knap, mooi en lief ze ook mogen zijn. Mijn min. leeftijd om iets mee te rotzooien ligt toch op minimaal 32 jaar.

dat zijn er dus 2 van 16?  :eusa_clap: :eusa_clap:
tuba or not tuba, that's the question

850i

Resumerend is het dus niet verstandig deze petitie te tekenen omdat je dan het circuit ondergronds maakt en geen enkele controle mogelijk is.

Reitse

Citaat van: 850i op 19-07-2011 13:47:09
Resumerend is het dus niet verstandig deze petitie te tekenen omdat je dan het circuit ondergronds maakt en geen enkele controle mogelijk is.
Ik zou het wat anders stellen.

Door te tekenen geef je het signaal af dat de hele pedo-business nog steeds niet geaccepteerd is in NL en dat de vereniging ook wat dat betreft een kansloos geval is.

De vereniging verbieden zal niet gaan lukken.

-D©©©L-

Citaat van: Reitse op 19-07-2011 13:51:45

Door te tekenen geef je het signaal af dat de hele pedo-business nog steeds niet geaccepteerd is in NL en dat de vereniging ook wat dat betreft een kansloos geval is.

Ik zou het nog scherper willen stellen; Door te tekenen forceer je de politiek om zinloos uren te besteden aan iets dat geen oplossing zal krijgen. En die politici worden allemaal betaald uit de grote pot.
En nog een beetje scherper; In hoeverre is de vooronderstelde "blijvende schade" voor vermeende slachtoffers wetenschappelijk onderbouwd ? Of is het een heel klein beetje feiten met heel veel kroegpraat en ligt de werkelijkheid een stuk genuanceerder.

peteRRR

Citaat van: -D©©©L- op 19-07-2011 14:05:00

En nog een beetje scherper; In hoeverre is de vooronderstelde "blijvende schade" voor vermeende slachtoffers wetenschappelijk onderbouwd ? Of is het een heel klein beetje feiten met heel veel kroegpraat en ligt de werkelijkheid een stuk genuanceerder.

Bedoel je nou of de slachtoffers ( kids ) blijvende schade er aan over kunnen houden?

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

reneetje

Citaat van: -D©©©L- op 19-07-2011 14:05:00
Citaat van: Reitse op 19-07-2011 13:51:45

Ik zou het nog scherper willen stellen; Door te tekenen forceer je de politiek om zinloos uren te besteden aan iets dat geen oplossing zal krijgen. En die politici worden allemaal betaald uit de grote pot.

Werkelijk waar ongelofelijk dat dit hier neer wordt gekalkt , man kwam je maar eens in de kroeg dan weet je tenminste eens wat er in de echte wereld gebeurt.....

Een heel groot " Wir haben es nicht gewusst " gehalte heeft dit.

Enig idee hoe dergelijke opmerking aankomt bij mensen die dit hebben mee gemaakt ?

Te bizar voor woorden!
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)