Opruimen spookzolder, waar ben ik aan begonnen. Wie kent deze autodeur?

Gestart door nsdnayz, 09-07-2011 14:12:07

Vorige topic - Volgende topic

nsdnayz

Hi luitjes! Zo even iets heel anders. Ik woon nu al 2 jaar in Amsterdam, en ik woon in een redelijk oud huis. Rond 1910 komt het ongeveer. Het is een sociale huurwoning, dus de staat van het huis is niet al te best.
Ik zelf zit op de 3e verdieping, en er is nog een etage boven mij. Op deze etage zijn bergruimtes. Ik woon in totaal met 3 gezinnen/bewoners in het huis. Er zijn dus ook 3 bergruimtes.
Nu heb ik mijn bergruimte netjes gemaakt, en volgezet. (Was een enorme bende) helaas geen foto's van.

De rest van de zolder, is zoals je kunt stellen, een spookzolder. De mensen onder mij, wonen er al 20 jaar, en komen nooit bij hun gedeelte van de berging. De spullen die dus in hun berging liggen, zijn niet van hun, en de spullen liggen daar dus al meer dan 20 jaar te verpieteren.
Als ik over spullen heb, dan klinkt het allemaal vrij netjes.

Ik wil je even een kleine impressie geven hoe het eruit ziet.

;D :o Wat een zooi heah? Nu was de vorige eigennaar duivenmelker, en die scheitbeesten hebben alles ondergescheten. Soms willen ze nog weleens naar binnen, die beesten blijven maar koeren. Gelukkig kunnen ze niet meer naar binnen. Het pand heeft inwendige waterafvoerkanalen, die heeft de woningbouwvereniging gelukkig dichtgemaakt toen ik erin kwam. Nu heeft mijn buurman aangeboden, als ik het leegruim, dat ik die ruimte mag gebruiken. Nu kan ik nog wel een klushok gebruiken, dus ik ga hem morgen leegruimen. Waar ben ik aan begonnen  :laugh: :eusa_think:. Maar goed, dan heb ik wat te doen. Gister even een touw en klos (of hoe heet het. zo'n takelding) gehaald, en morgen gaat het grote feest beginnen. Toen ik even goed keek, zag ik een autodeur staan. 

Wie weet van van welk merk deze deur komt?

Er zit ook geen slot in

Schanieren zijn ook erg eenvoudig

En nog eentje om af te sluiten:

Ik zal nog wat foto's maken als ik klaar ben (HOPELIJK) morgen, daarom wil ik er ook geen blog van maken. Graag wil ik jullie laten hoe het @ sociale huurwoningen aan toe gaat.  ;D

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

daytonawim

nsdnayz

:). Er staat niet iets van een merkje op. Nu moet ik ook zeggen dat ik niet heel goed gezocht heb omdat hij heel ranzig is. Mocht ik iemand een plezier ermee doen, mag je hem komen ophalen.

Edit: ouwe speurneus :)

daytonawim

Als de deur roestvrij is, zeker even op MP zetten, dan vang je er nog wel wat voor.

nsdnayz

ah. Aan wat moet je denken? Als ik hem schoonmaak en in de siliconen zet, is hij weer netjes denk ik.  Geen roest, alleen onder het gedeelte waar de sierstrip mist!

daytonawim

Siliconen  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:,

daar zijn autospuiters gek op  :eusa_snooty: :eusa_snooty: :eusa_snooty:

Maar niet heus.

nsdnayz

:D eh? Ik bedoelde dit

Ja, was is beter natuurlijk. Maar waarom kan dat niet? Of wat is je commentaar?

daytonawim

Dat is dus dat spul waar spuiters niet zo blij mee zijn, trekt in de lak e.d. en je spuitwerk houd niet.

Dus

Sopie met auto shampoo, effe drogen in de zon en klaar.

nsdnayz

Douwe

Citaat van: daytonawim op 09-07-2011 14:20:43
Deur Simca 1000 gl uit 1973

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/1973_Simca_1000_GL.JPG

Op de foto's van nsdnayz zit er geen spijl in, en het raam loopt scheef.
Ik weet niet welke het wel moet zijn maar de 2 foto's komen niet volledig overeen.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

GeertM2

Iets ouder type Simca 1000 had hemzonder spijltje:

Is verder duidelijk wel de deur.

daytonawim

Damn, heb op handvat, knop en vouw/strip op deur gelet.

Maar hier kan ik toch die strip weer moelijk plaatsen.

Gewoon effe bij simca club nederland dumpen

http://www.simcaclub.com/portal/index2.php

speedyT5

Ha, grappig,
mijn eerste reactie was ook Simca 1000 maar wist niet dat er ook nog modeljaar-verschillen waren.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

GeertM2

Citaat van: daytonawim op 09-07-2011 15:58:58
Damn, heb op handvat, knop en vouw/strip op deur gelet.

Maar hier kan ik toch die strip weer moelijk plaatsen.

Nou goed dan, hier een simca 1000 zonder spijltje met strip knik vouw handat en knop:

Anders nog iets?  ;D