De P-78's

Gestart door MikeyQR, 10-07-2011 16:12:43

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

@ joost,

Dat de spruitstukken scheuren is wel bekend, maar bij die van mijn ouders lekte hij
door de lange scheur bij koude motor dus dat rook binnen niet zo fris. :(

MikeyQR

Zoooo.. even afstoffen hier :eusa_shifty:

Heb het de laatste tijd erg druk gehad dus weinig tijd om hier rond te hangen helaas :(

De R heeft nu z'n nieuwe zomer sloffen er onder liggen, dat zijn nu 4 orginele pegasus R velgen 18 inch met 4 nieuwe Goodyear banden in de maat 225/35/18 y, staat super onder de R  :eusa_dance: , ben er zeer blij met deze banden je hebt echt zeer veel grip zowel bij droog als bij nat weer  :D

Ook heb ik de turbo buizen aangepast naar het 1994 type met de buis over de motor heen ipv de omweg die er op zat het is nu een ogineel Volvo rip kitje ;D, en ik moet zeggen het werkt wel ik merk verschil met gas geven hij is iets veller op het gas en de turbo is ook iets sneller op druk nu 8)
verder heb ik de R uitgelijnt was echt hart nodig :o , hij rijd nu weer een stuk beter na de uitlijning 8)

Foto's komen nog. ;)

hanss850

Weer een blogje om te sluiten?
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

MikeyQR

Nee want mijn ouders hebben de 850R nog ;).

Dus gaat niet opslot :eusa_naughty:

arjen850

Citaat van: MikeyQR op 08-05-2012 21:34:00
Nee want mijn ouders hebben de 850R nog ;).

Dus gaat niet opslot :eusa_naughty:

Dan kan hij dus nu wel op slot :eusa_think:

MikeyQR

Nou vooruit dan maar, al gaat er nog wel even een nieuwe radiateur ( de oude zweet een beetje ) in hun R en een nieuw expantie vaatje.
Die liggen al een tijdje klaar, maar we zijn er nog niet aan toe gekomen, dan ik geen tijd en dan weer mijn ouders :eusa_doh:
Planning nu is om dit op a.s. maandag te doen of eerder. :eusa_dance:
Ze hebben ook geen haast met de verkoop, de R moet niet weg, ze vinden het nog steeds een top auto.
Maar het woon werk verkeer, Uithoorn-Almere v.v. van mijn moeder is met deze benzine prijzen kostbaar aan het worden en dus willen ze gaan dieselen.
LPG in de R vinden ze een kostbare grap en eigenlijk zonde van de auto.

)()()sT

Waarom is dat zonde van de auto?

Niettemin succes met de verkoop. Sommigen reageren alsof je een halsmisdaad begaat als je je 850 wilt verkopen :o ;D

Is de jouwe al weg?

MikeyQR

Yep, en aan een forumlid die het nu nog erg druk heeft en er voorlopig niet mee gaat rijden.
Wat de R van mijn ouders betreft, ze presteren het om met hun R  ruim 1 op 10 te halen :o
Het aantal Km's dat ze rijden en lpi inbouw zou betekenen dat het een tijd duurt voor ze de
instalatie er uit hebben, vandaar de keuze voor een diesel.
Maar het is niet zo dat de R wegmoet hoor, als je diep in hun hart kijkt, houden ze hem liever. ;)

MikeyQR

Citaat van: )()()sT op 21-05-2012 23:03:06
Waarom is dat zonde van de auto?

Niettemin succes met de verkoop. Sommigen reageren alsof je een halsmisdaad begaat als je je 850 wilt verkopen :o ;D

Is de jouwe al weg?

Ik rij nu in een BMW e46 330D sedan uit 2000 het is echt een mooie auto met xenon koplampen, M tech bumper pakket, onderstel en alcantara sport interieur 8)
Waarom een BMW nou dat komt omdat ik zelf bij BMW werk en dus goedkoper voor mij en ik dit gewoon een mooi model BMW vind en ze rijden ook zeer goed vooral met M tech onderstel wat deze dus heeft.
Hij verbruikt ook veel minder brandstof namelijk ruim 1 op 16 8) en dat is een stuk aangenamer voor woon werk verkeer Almere - Amsterdam.

Als er iemand geintresseerd is in foto's van mijn nieuwe aanwinst dan hoor ik het wel. ;)

Ludo

Citaat van: MikeyQR op 22-05-2012 21:18:39
Als er iemand geintresseerd is in foto's van mijn nieuwe aanwinst dan hoor ik het wel. ;)

Tuurlijk, laat maar komen.  :D

Broabander

'T is dan wel een Duutser maar ben wel benieuwd ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

MikeyQR

nou vooruit dan maar ;D bij deze.

)()()sT

Lekker, zo'n dikke diesel.
Veel plezier Rmee!

RATFINK

Zo, de R toch verkocht ;D Mooie Beemer en zoals je al zei, makkelijker als je zelf bij de BMW werkt.

Veel plezier ermee!

grtz Jurgen

MikeyQR

Plezier heb ik er zeker mee 8)

Het raare is dat ik de R niet eens mis :eusa_think: :eusa_shifty: , maar een 850(R) liefhebber blijf ik hoe dan ook. ;)