Wie is hier ook liefhebber van K1 vechtsport

Gestart door Ronin, 16-07-2011 20:53:32

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Citaat van: Laserblue op 16-07-2011 21:52:02
Verheug me echt op de eerst volgende wedstrijd waarbij Alister Badr verslaat, vind Badr een fantastische vechter maar een ontzettende bokkel#l ::)
Hahahaha ja daar heb je helemaal gelijk in hij had veel meer eer en faam kunnen behalen als hij iets meer zijn verstand en minder zijn bokke gedrag had vertoont.

peteRRR

Citaat van: Ronin op 16-07-2011 21:47:07
Alistair Overeem is één bonk spieren het maakt echt niet uit of Aerts in zijn goede doen is of niet Alistair sloopt alles wat op zijn pad komt ik zie hem en Badr wel weer de eindrondes halen in de volgende K1 Max.

Mariusz pudzianowski is ook 1 en al spier en zit een korte tijd in de mma,maar die heeft het nog niet op een rijtje in het hoofd.

Alistair heeft het ook goed voor elkaar in het hoofd.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ronin

Citaat van: peteRRR op 16-07-2011 22:13:57
Citaat van: Ronin op 16-07-2011 21:47:07
Alistair Overeem is één bonk spieren het maakt echt niet uit of Aerts in zijn goede doen is of niet Alistair sloopt alles wat op zijn pad komt ik zie hem en Badr wel weer de eindrondes halen in de volgende K1 Max.

Mariusz pudzianowski is ook 1 en al spier en zit een korte tijd in de mma,maar die heeft het nog niet op een rijtje in het hoofd.

Alistair heeft het ook goed voor elkaar in het hoofd.

Groet.
Hij kijkt niet al te fris uit zijn ogen dat klopt  ;D

Boeijke

Hier nog een fan.
Ook vooral van de K1.
Favouriet toch eigenlijk al jaaaaaaaaaaren Peter Aerts.
En onze locale held hier natuurlijk: Albert Kraus.

Willem

arjen850

Citaat van: Ronin op 16-07-2011 20:53:32
Ben wel  benieuwd naar wie van jullie roffelaars er ook wel van houd en de ontwikkelingen een beetje volgt in deze sport.

Gr,
Ronin

Jep hier nog 1, heb het ook jaren beoefend, alleen dan wel op een wat discutabel niveau ;D
Peter Aerts is nog immer mijn favoriet :eusa_clap:

Ronin

Met alle respect heren maar Peter Aerts is toch een beetje op zijn retour, er komt nu een hele andere lichting (jonge) top vechters die met de scepter gaan zwaaien.

Boeijke

Citaat van: Ronin op 17-07-2011 13:45:02
Met alle respect heren maar Peter Aerts is toch een beetje op zijn retour, er komt nu een hele andere lichting (jonge) top vechters die met de scepter gaan zwaaien.

Dat klopt ook wel. Maar heb wel een onzettende bewondering en veel respect voor die man voor wat ie gepresteerd heeft en voor de sport betekend heeft.

Tuurlijk zijn er goeie "jonge" vechters op het moment.
Waaronder Alistair, Petrosyan bv.

Willem

henry classic v70

Peter Aerts is gewoon de King of K1!!
Niemand anders heeft het zolang volgehouden aan de top en weer stond Peter in de finale op 11-12-2010.
Dan vind ik de opmerking dat hij op z'n retour is totaal misplaatst, iemand op z'n retour haalt niet eens de voorrondes

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ronin

Citaat van: henry classic v70 op 17-07-2011 14:44:59
Peter Aerts is gewoon de King of K1!!
Niemand anders heeft het zolang volgehouden aan de top en weer stond Peter in de finale op 11-12-2010.
Dan vind ik de opmerking dat hij op z'n retour is totaal misplaatst, iemand op z'n retour haalt niet eens de voorrondes

Peter Aerts WAS de King of K1 de te kloppen man van staal is Alistair Overeem, Peter "the lumberjack" Aerts komt duidelijk een tandje tekort tegen dit soort mannen.
En natuurlijk heeft Aerts zeer mooie dingen laten zien en een hoop titels binnen gesleept laat het geen misverstand zijn een topper was het zeker.

henry classic v70

Citaat van: Ronin op 17-07-2011 16:22:37
Peter Aerts WAS de King of K1

Nee hoor, Peter BLIJFT King of K1....... laat al die anderen eerst maar eens bewijzen dat ze het net zolang kunnen volhouden, aan de top, als Peter Aerts

Ronin

Citaat van: henry classic v70 op 17-07-2011 16:29:42
Citaat van: Ronin op 17-07-2011 16:22:37
Peter Aerts WAS de King of K1

Nee hoor, Peter BLIJFT King of K1....... laat al die anderen eerst maar eens bewijzen dat ze het net zolang kunnen volhouden, aan de top,als Peter Aerts
Oke daar zit wat in, zelf denk ik dat Overeem ook net dat extra's heeft om lang aan de top mee te draaien en zijn stempel te drukken op de K1

henry classic v70

Overeem doet me sterk denken aan Bob Sapp maar dat met techniek en conditie  ;D

Ronin

Citaat van: henry classic v70 op 17-07-2011 16:41:12
Overeem doet me sterk denken aan Bob Sapp maar dat met techniek en conditie  ;D
Hahaha tja daar zeg je me wat Mike Tyson heeft hem nog wel uitgedaagd maar meer dan een beetje ordinair bekvechten is het niet geworden  ;D

peteRRR

Zat net even op de tube te loeren,maar Gokhan Saki en Tyron Spong kennen ook

aardig meppen.

2010 Saki tegen Overeem in de K1 deed Saki een moedige poging om met een gebroken hand

de ring in te gaan tegen The Reem,...ook een goede vechter die Saki,.. die komt er ook an. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Ronin

Ja Saki traint ook bij Golden Glory gym waar Overeem ook traint ze zijn goed bevriend met elkaar.

Even ter aanvulling die partij waar jij het over hebt 2010 Saki vs Overeem was Overeem niet op de hoogte dat Saki de partij vocht met een bebroken hand.
Pas na afloop kreeg hij te horen dat dit het geval was en heeft vervolgens zijn respect uitgesproken aan het adres van Saki.

Tyron Spong is van midden klasse over gestapt naar zwaar en doet het zeker niet verkeerd in deze klasse.