Wie is hier ook liefhebber van K1 vechtsport

Gestart door Ronin, 16-07-2011 20:53:32

Vorige topic - Volgende topic

Ronin

Ben wel  benieuwd naar wie van jullie roffelaars er ook wel van houd en de ontwikkelingen een beetje volgt in deze sport.

Gr,
Ronin

peteRRR

Ja,mooie sport en als het kan wil ik het niet missen op de buis,ben fan van Alister overeem.

Ben ook de Strikeforce Heavyweight tournament mma aan het volgen via youtube.

Je moet er wel een klik mee hebben en begrijp ik dat er mensen zijn die het geen leuke sport vinden.

Maar leuk om al die vechtsporten te volgen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

francois

nee

elkaar wat verrot slaan     ;D

meen ik niet
heb er wel eens naar gekeken maar helaas  
iedereen het zijne

grfr

Ludo

De sport ontwikkelingen volg ik niet zo, maar parkeer mijn vuist wel met regelmaat op een neus.

;D

Ronin

Citaat van: peteRRR op 16-07-2011 21:01:08
Ja,mooie sport en als het kan wil ik het niet missen op de buis,ben fan van Alister overeem.

Ben ook de Strikeforce Heavyweight tournament mma aan het volgen via youtube.

Je moet er wel een klik mee hebben en begrijp ik dat er mensen zijn die het geen leuke sport vinden.

Maar leuk om al die vechtsporten te volgen.

Groet.
Ik volg het ook op de buis en youtube mocht ik het iets gemist hebben.

Mijn voorkeur gaat toch wat meer  uit naar het K1 gebeuren, heeft naar mijn mening toch wat meer KO in partijen in tegenstelling tot het mma waar de partijen meestal eindigen in een submission.

Ben zelf grote fan van Badr Hari die altijd wel dat extra tintje spanning aan de partijen toevoegt.

Ronin

Citaat van: Ludo op 16-07-2011 21:10:18
De sport ontwikkelingen volg ik niet zo, maar parkeer mijn vuist wel met regelmaat op een neus.

;D
Je maakt een grapje neem ik aan nu Ludo, ik vind jou juist zo een rustige vriendelijke kerel.. ;D

peteRRR

Citaat van: Ronin op 16-07-2011 21:11:23

Ben zelf grote fan van Badr Hari die altijd wel dat extra tintje spanning aan de partijen toevoegt.

Die Badr is echt op en top sportman in de K1 en wordt steeds beter,nou moet ie ook dat na trappen onder de knie krijgen

dan kan die ook voor de titel gaan wat mij betreft.

Groet.

henry classic v70

Ja, hier ook een liefhebber!
Ben vanaf '78 gaan boksen in Apeldoorn bij ABCC, kreeg toen training van Joop de Vries (oud NL kampioen zwaargewicht) en stond regelmatig in de ring als sparrings partner van John Held. In '84 - '85 heb ik nog kick-boks training gehad van Jan Wessels...(heeft een keer van Rob Kaman gewonnen). Kort daarna gestopt met trainen en wedstrijden omdat het niet te combineren was met m'n werk.
Overigens ben ik een hele grote fan van Peter Aerts :eusa_clap: :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ben

K1 heb ik nog nooit van gehoord. gezien de antwoorden hierboven lijkt het me nogal; gewelddadig
En als het met vechten te maken heeft ga ik het ook niet opzoeken.

Ronin

Heb zelf in mijn "jonge" jaren getraind bij sportschool Johan Vos in Amsterdam, in het bijzonder Thaiboxen.
De traingen werden verzorgd door Ernesto Hoost een erg sympathieke gozer met hart voor de sport, heb veel mogen leren van hem zowel binnen als buiten de ring.
Lucia Rijker trainde er toenderijd ook en was in haar top kwa kunnen een beest van een vrouw maar buiten de ring erg rustig en vriendelijk in de omgang.

Kingfisher

Volg het niet continue, maar wel met enige regelmaat.
Mijn persoonlijke favoriet is Remy Bonjaski, maar het meeste respect heb ik voor "The Lumberjack" Peter Aerts  :eusa_clap:

peteRRR

Citaat van: henry classic v70 op 16-07-2011 21:18:13

Overigens ben ik een hele grote fan van Peter Aerts :eusa_clap: :eusa_clap:

Laatste keer was tie goed in de K1,...heel jammer dat tie al op was voor de laatste wedstrijd tegen Overeem.

@ Ben,...het komt wel gewelddadig over,maar het gaat volgens de regels in de ring,dus je staat beide in je blote reet zeg maar

en daar moet je het mee doen,...ik vind voetbal weer erg onsportief met al die overtredingen en letsels en been breuken.

Groet.

Ronin

Alistair Overeem is één bonk spieren het maakt echt niet uit of Aerts in zijn goede doen is of niet Alistair sloopt alles wat op zijn pad komt ik zie hem en Badr wel weer de eindrondes halen in de volgende K1 Max.

Laserblue

Ben een frequente kijker van de K1/it's Showtime wedstrijden, vind UFC ook gaaf op het doorslaan op de grond na  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Laserblue

Verheug me echt op de eerst volgende wedstrijd waarbij Alister Badr verslaat, vind Badr een fantastische vechter maar een ontzettende bokkel#l ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*