Wat is dit?

Gestart door Spin!, 10-07-2011 12:17:57

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Ik ben een interieurdeel tegengekomen op zo'n verkoopsite, maar ik kan deze totaal niet plaatsen.

Wie kan mij zeggen wat het is?

Het is in ieder geval voor de 2e zitrij van een 850. Het lijkt op een groter plaatdeel te liggen van de auto, en als ik een schatting maak aan de hand van de grootte van de naden denk ik dat ze beiden ongeveer 30 รก 40 cm groot moeten zijn.

Wie o wie?

www.vm-parts.nl

Eric

Zijwangen van de achterbank toch? Lijken alleen een beetje klein
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

daytonawim

Dat lijken de zijkanten van de achterbank te zijn, je ziet nog net de onderste haakjes zitten.

Mogelijk met plaatsen wat aan de resolutie van de foto gesleuteld.

Spin!

Haakjes aan de onderzijde vielen mij ook al op.  Alleen bij mij zijn die zijwangen recht, en hebben geen knik in het midden. Blijft raar plaatje.

www.vm-parts.nl

Vulk

Zijn wel degelijk die 'bollen' van de achterbank.

cas

lijkt wel een verzopen gozer in een modderkuip.  alleen zn knieen steken nog uit het water  ;D 

wangen ja, toevallig beet gehad bij de wissel met Jelle zijn interieur. Maar kan de verwarring wel begrijpen.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Walter

Citaat van: cas op 15-07-2011 09:28:30
lijkt wel een verzopen gozer in een modderkuip.  alleen zn knieen steken nog uit het water  ;D 

*proest!!!!* geloof dat ik even een dweiltje moet halen, overal ligt koffie

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937