Witte Voodoo 855

Gestart door Deltalink, 17-07-2011 12:27:51

Vorige topic - Volgende topic

Deltalink

...in elkaar gezet gisteren. Wat zal ik er es mee doen? :-)

"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

knip

naar mij brengen ;D

spuit hem in orginele volvo kleur :eusa_dance:

Deltalink

Hmm. Welke originele kleur? Mijn macro-855 is 416 lichtgroen metallic zie ik hier:

http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_flippingbook&book_id=10&Itemid=262

Je kunt zo'n ding ook gebruiken om een nieuwe lakkleur of print te testen natuurlijk...
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

knip

je moet wel effe oppassen,het kan zijn dat de lak de kunstof opvreet,spuitlak van tamiya,revell is altijd goed.

misschien een kleur van tamiya,revell zoeken die in de buurt komt.

groet

Deltalink

Stel dat ik hem naar je kom brengen, waar woon je dan?

-D©©©L-

Zie profiel... Kessel.  best handig als mensen hun profiel invullen.  :eusa_clap:

knip

Citaat van: -D©©©L- op 17-07-2011 13:35:47
Zie profiel... Kessel.  best handig als mensen hun profiel invullen.  :eusa_clap:

Citaat van: -D©©©L- op 17-07-2011 13:35:47

;)

den haag kessel is een flinke afstand...200km

kan ook per post.

ik heb er hier ook ergens een staan gespoten met tamiya lak,zal vanavond effe zoeken :eusa_whistle:

Deltalink

My bad. Is er al een functie waarmee je de meest dichtbijzijnde roffelaars kunt zien? Zo even zoeken.

Ik denk dat ik hem voorlopig even wit hou. Vind het wel een mooie effigy zo.

Ben benieuwd naar jouw Tamiya! D'r is ook een race versie van he.

knip

ja de btcc, die heb (had)ik.  ;D  ergens??

thuur

marc-850

Nu nog spuiten zal niet meevallen. Had je beter eerst kunnen doen.
Dus: wit laten.

mxeryus

Mmm.... ik heb een witte V70.... welk schaalmodel is dit? Als ik google op Voodoo 855 krijg ik allerlei laptops en ander IT geneuzel te zien :-)

Deltalink

Citaat van: mxeryus op 17-07-2011 21:37:53
Mmm.... ik heb een witte V70.... welk schaalmodel is dit? Als ik google op Voodoo 855 krijg ik allerlei laptops en ander IT geneuzel te zien :-)

Tis deze: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20795.msg393146.html#msg393146

maruska

* maruska heeft er meerdere van liggen ;D (in doos)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Deltalink

Citaat van: maruska op 18-07-2011 08:55:57
* maruska heeft er meerdere van liggen ;D (in doos)

Cool! Dus als we er iets mee gaan doen (ik ben nog steeds voor voodoo), dan kunnen we er een herhaalbaar experiment van maken :-)