Tele2 ervaringen?

Gestart door Kingfisher, 17-07-2011 23:01:41

Vorige topic - Volgende topic

Kingfisher

Ik ben benieuwd of er hier gebruikers zijn die ervaring hebben met een overstap naar het totaalkpakket van Tele2.

Momenteel hebben wij internet + bellen van KPN en de televisie via Ziggo. Overstappen naar een totaalpakket van Tele2 zou me zo'n 30 euro per maand besparen, hetgeen "snel verdient" lijkt. Aangezien digitenne geen optie is, evenmin als Ziggo (vwb het bellen gedeelte), lijkt me dit een aantrekkelijk alternatief.

Dusssss; Iemand hier ervaring met het totaalpakket van Tele2?

daytonawim

let effe goed op de snelheid die je krijgt, ik ben van Ziggo naar telfort 20mbit gegaan, ik kan internetten en downloaden, maar ziggo snelheid haal ik echt niet.
Mag blij zijn met een 6 of 7 mbit verbinding, afstand tot de centrale valt echt mee, volgens KPN zou ik wel ruim boven de 10 mbit moeten zitten.

Dus u zijt gewaarschuwd, ( informeer effe bij je directe buren, mischien heeft daar iemand ook tele2)

Joris_Scholte

Mijn broer is pas een half jaar bezig om internetsignaal te krijgen. Tele2 geeft niet thuis, ligt niet aan hun, zogenaamd.

Ben

Ik het Ziggo totaal met TV - telefoon en internet.
De Internetsnelheid is al een paar keer spontaan verhoogd.
Telefoon doet het en TV ook.

rogerV701998

Citaat van: Ben op 18-07-2011 08:22:24

Idem hier.

fredtref

Ik heb 4 maanden Tele2 totaal pakket gehad met 50mb internet, het internet en de telefoon had ik geen klagen over, maar het tv signaal via adsl is nog niet van perfecte kwaliteit, gemiddeld 2x per uur stilstaand beeld enkele seconden, diverse malen gebeld, toen kwam Tele2 zelf met het voorstel om mijn jaar abonnement kosteloos te mogen stoppen, zij konden niet de kwaliteit leveren die beloofd is. heb wel netjes voor die 4 maanden een creditnota gekregen voor het tv gedeelte van het abonnement, ben nu weer terug naar Ziggo dan maar iets meer betalen.

Kingfisher

Zoals verwacht verschillende ervaringen dus....  :)
Waarom ik niet naar Ziggo wil, is om reden van de telefonie. Ik wil gratis kunnen bellen naar vaste nummers en Ziggo biedt alleen gratis bellen naar ziggo-abonnees. Toch?!

Daar zou ik dan financieel de plank behoorlijk mis slaan (yep, wij bellen heel veel). Anders zou Ziggo een goede optie zijn voor alles-in-een. vandaar dat ik me op tele2 focus als enige serieuze alternatief voor de huidige "gesplitste" abonnementen.

Lastig hoor....  :eusa_shifty:

daytonawim

Oja,

kijk ook even naar de kosten van de vaste lijn, als je namelijk geen KPN vaste telefoon abbo  thuis hebt, kan het zijn dat er nog een bedrag boven op het geboden tarief komt.
De hoogte kan per provider verschillen.

joebar

Is een schotel geen optie?
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van een schotel, heb een 60 cm schotel en 4 koppen, en kan daarmee 4 satelieten ontvangen, heb 1200 kanalen ( zit een hele hoop meuk bij maar goed) en zou nooit meer terug willen...
een goede HD ontvanger met de mogelijkheid tot inlog op internet ( kan ik je wel wat meer over vertellen via PB) heb je al vanaf 120 euro...

maruska

Citaat van: rogerV701998 op 18-07-2011 08:52:23
Citaat van: Ben op 18-07-2011 08:22:24

Idem hier.
sluit zich aan, en haal hier down 100+Mb
telefoon en digi tv werken allemaal prima
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Kingfisher

Citaat van: joebar op 18-07-2011 09:53:54
Is een schotel geen optie?
Heb ik toevallig gisteren met een neef over gesproken, die zo'n ding heeft.
Probleem, ik kan hem nergens kwijt behalve in de tuin (veto echtgenote) of aan de gevel (onbespreekbaar). Een balkon heb ik niet.

mehn

Geen Tele2 ervaring hier en dat zal er ook wel nooit van komen. Ik erger me zo aan hun schaap reclames dat ik me heb voorgenomen nooit en te nimmer maar 1 cent te doneren aan Tele2.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ben

Citaat van: mehn op 18-07-2011 10:01:20
Geen Tele2 ervaring hier en dat zal er ook wel nooit van komen. Ik erger me zo aan hun schaap reclames dat ik me heb voorgenomen nooit en te nimmer maar 1 cent te doneren aan Tele2.
Ik sluit me hierbij helemaal aan.

haasje

je kunt bij ziggo extra abo's afsluiten voor "gratis" bellen naar alle vast nummers: https://www.ziggo.nl/#producten/telefonie/tarieven-telefonie/

mevita

Citaat van: Kingfisher op 18-07-2011 09:47:57
Zoals verwacht verschillende ervaringen dus....  :)
Waarom ik niet naar Ziggo wil, is om reden van de telefonie. Ik wil gratis kunnen bellen naar vaste nummers en Ziggo biedt alleen gratis bellen naar ziggo-abonnees. Toch?!

Daar zou ik dan financieel de plank behoorlijk mis slaan (yep, wij bellen heel veel). Anders zou Ziggo een goede optie zijn voor alles-in-een. vandaar dat ik me op tele2 focus als enige serieuze alternatief voor de huidige "gesplitste" abonnementen.

Lastig hoor....  :eusa_shifty:

ik heb ziggo alles in1 plus, met volop bellen a 10 euro extra daarmee kan ik ook naar alle andere vaste nummers gratis bellen, zeer tevreden en let erop heb je een lcd full hd tv heeft men bij ziggo toch het beste beeld, heb ook digitenne maar persoonlijk vind ik het waardeloos beeld,

gr mevita