nieuw hier

Gestart door srm v70, 17-07-2011 23:01:55

Vorige topic - Volgende topic

srm v70

hallo iedereen.ik ben sascha, nederlander woonachtig in Belgie en sinds kort eigenaar van een (kapotte) V70.
Kort na aankoop drijfstang door blok heen en geen garantie...lang verhaal :eusa_whistle:....kortom nu dus op zoek naar andere motor.
B5244T.heb al een beetje gesnuffeld op de site en wat een kennis is hier aanwezig zeg!
Zelf ben monteur van grondverzet-machines, dus sleutelen is mij niet onbekend.
Gereedschap zat, maar heb alleen een paar kleine garage-boxen, niet echt ideaal voor een motorwissel....

Jack v

welkom sascha
jammer dat je zo kort na aankoop al van je v70 afkomt. Gekocht bij een garage of particulier?

motorwissel kan zelfs onder een partytent ;D
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,44537.msg1059658.html#msg1059658

Misschien en paar foto's van je rofffel zijn ook welkom.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

srm v70

bedankt. export bedrijf,maar in de kleine lettertjes in het contract stond dat de koper akkoord gaat met de toen huidige staat van het voertuig, ook verborgen gebreken.advocaat gebeld, geen poot om op te staan.
heb mij er al bij neer gelegd hoor en ben van plan om Roffel weer in tiptop conditie te brengen, eventueel misschien met wat steun van wat forummers.... ;D

-D©©©L-

Welkom hier. Van welk bouwjaar is je V70 ?

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

srm v70

thanks Jack, had vandaag dezelfde gevonden en prijs aangevraagd, but thx anyway...BJ is 99, automaat.had dus 117...km 8R de rug, kleur donkerblauw met beige leer int.fotos volgen nog...

srm v70