Volvo 850 (T-5R) logo

Gestart door jwrtuning, 19-07-2011 13:15:58

Vorige topic - Volgende topic

jwrtuning

Weet iemand waar ik dit logo voor op de achterklep kan kopen?
Heb niet zo'n zin om dit via de dealer te doen...

Die van mij is inmiddels meer zwart dan chroom.

Alvast dank!

Jan Willem

KIM

Het embleem kun je gewoon bij de dealert bestellen.
Ik heb laatst wel ergens gelezen dat het twr logo niet meer leverbaar is; je zult dat dan via ebay oid moeten opzoeken.

mehn

Kost ongeveer 25 euro bij de dealer.

Het TWR logo is idd niet meer leverbaar.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

big ben

KIM

Ik denk dat dat de TS helaas niet veel verder zal gaan helpen, wanneer hij op zoek is naar het TWR logo:

Citeer
Product Availability

This product is currently unavailable. This means we have either stopped offering it or simply cannot find a source for it at this time. If we don't have an ETA date listed, then we probably don't know when or if the product will be available again. Please check back again later for updated information. Once we know for sure, the status will be update or the product will be removed from our website.

maruska

de enige manier van verkrijgen is van een demontage afhalen.. twr logo is al een tijdje niet meer leverbaar idd. de andere logo's wel. zal zo ff de onderdeelnummers opzoeken

t-5r embleem : 9151456
twr logo : 9151370
850 logo : 6817401
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jwrtuning

Wat bedoelen jullie met TWR?
Is dat een andere benaming voor T-5R?

maruska

T-5R

big ben

maruska

had ik ook al gevonden Ben, maar op een mail met de vraag wat hun voorraad is, wordt niet gereageerd.. Dat zie ik dus even als niet op voorraad, en ze worden niet meer gefabriceerd. Een van de paar onderdelen die out of stock and not ever ever to get/order zijn..
T-5R

big ben

Citaat van: maruska op 20-07-2011 09:58:12
had ik ook al gevonden Ben, maar op een mail met de vraag wat hun voorraad is, wordt niet gereageerd.. Dat zie ik dus even als niet op voorraad, en ze worden niet meer gefabriceerd. Een van de paar onderdelen die out of stock and not ever ever to get/order zijn..

misschien een email waard?? :)

maruska

zie datum Ben ^^.. das jaaaaren terug. Heb zelf een set reserve, niet compleet nieuw, maar wel in prima staat. Die gaan op de MT als deze geschilderd is
T-5R

big ben

Citaat van: maruska op 20-07-2011 10:31:50
zie datum Ben ^^.. das jaaaaren terug. Heb zelf een set reserve, niet compleet nieuw, maar wel in prima staat. Die gaan op de MT als deze geschilderd is

Dat had ik gezien Mark,  ;)............ maar als je er echt om verlegen bent, dan kan JW het altijd proberen!

jwrtuning

Nou... echt om verlegen zijn is nou ook weer niet helemaal het geval.
Laat ik het zo zeggen, het zou leuk zijn als de emblemen er weer een beetje fris uitzien, maar 65 dollar + verzendkosten voor het 850 embleem en het T-5R embleem heb ik er (nog) niet voor over...

Voorlopig eerst de belangrijkere zaken aanpakken. Heb net bij de dealer een nieuwe distributieriem set gekocht, waterpomp, oliefilter, luchtfilter, bougies.. Niet dat het persé al aan vervanging toe is, maar ik heb de auto net gekocht en dan hoop ik er voorlopig weer heel wat onbezorgde kilometers mee te kunnen maken :-)

Bedankt in ieder geval voor de tips! Ik had ze nog niet gevonden Ben.'

Groet Jan Willem

cas

Citaat van: jwrtuning op 20-07-2011 14:53:06
Nou... echt om verlegen zijn is nou ook weer niet helemaal het geval.
Laat ik het zo zeggen, het zou leuk zijn als de emblemen er weer een beetje fris uitzien, maar 65 dollar + verzendkosten voor het 850 embleem en het T-5R embleem heb ik er (nog) niet voor over...

Voorlopig eerst de belangrijkere zaken aanpakken. Heb net bij de dealer een nieuwe distributieriem set gekocht, waterpomp, oliefilter, luchtfilter, bougies.. Niet dat het persé al aan vervanging toe is, maar ik heb de auto net gekocht en dan hoop ik er voorlopig weer heel wat onbezorgde kilometers mee te kunnen maken :-)

Bedankt in ieder geval voor de tips! Ik had ze nog niet gevonden Ben.'

Groet Jan Willem

ik heb pas een setje gekocht voor 40€  :eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....