TEC Tuning schroefset??? Is dat wat?

Gestart door BoudewijnB, 25-11-2008 14:10:42

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: FRANQ op 15-03-2011 13:00:32
Toen ik in het winkelwagentje verder klikte stond er bij 145 euro TAX, vandaar.
Of dit afgerekend word of niet, heb ik niet gekeken.

Zelf heb ik zo wel mijn mening over dat iets van krap 600 euro niet vergelijkbaar is met iets van rond de 1000 euro.
Dat geld voor alles.

Ben zelf met een huis bezig, hierin zie je het ook terug.
een wasbak van 109 euro is niet dezelfde als die van 575 euro. (die van 109 functioneerd goed, die van 575 zal beter/mooier zijn)
een bank van 1000 euro is niet te vergelijken met een van 2500 euro. (die van 1000 zal prima zitten, maar die van 2500 beter en gaat langer mee)
etc...

Daarom moet je hier die vergelijking denk ik ook niet maken.
Dat is een beetje oneerlijk.

De Tec-Tuning setjes zullen echt andere eigenschappen hebben.

Zucht ik heb het net even geprobeerd maar je betaald echt niet nog een keer die btw hoor,
dat is gewoon het btw bedrag wat je over de set betaald als je hem koopt voor die 925 euro.

Zoals marc dus al zegt voor die 300 euro meer heb je dus wel instelbare dempers, camberplates, stalen lagers en een setje endlinks  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Sven850

Citaat van: M a r c op 15-03-2011 15:41:56
Bij XYZ is de demping ook rondom instelbaar en er zitten voor camberplaten op. Ook kompleet met stalen lagers boven, aluminium endlinks e.d. Dus inderdaad absoluut niet te vergelijken met de goedkope FK en TEC setjes, maar altijd nog goedkoper dan KW die voor meer geld minder features hebben.

Denk dat er wel een verschil tussen FK en TEC zit, FK maakt gebruik van koni dempers dus zal toch wel betere kwaliteit zijn
XC40 T4 Recharge

FRANQ

Citaat van: arjenT5R op 15-03-2011 17:32:29
Citaat van: FRANQ op 15-03-2011 13:00:32
Toen ik in het winkelwagentje verder klikte stond er bij 145 euro TAX, vandaar.
Of dit afgerekend word of niet, heb ik niet gekeken.

Zelf heb ik zo wel mijn mening over dat iets van krap 600 euro niet vergelijkbaar is met iets van rond de 1000 euro.
Dat geld voor alles.

Ben zelf met een huis bezig, hierin zie je het ook terug.
een wasbak van 109 euro is niet dezelfde als die van 575 euro. (die van 109 functioneerd goed, die van 575 zal beter/mooier zijn)
een bank van 1000 euro is niet te vergelijken met een van 2500 euro. (die van 1000 zal prima zitten, maar die van 2500 beter en gaat langer mee)
etc...

Daarom moet je hier die vergelijking denk ik ook niet maken.
Dat is een beetje oneerlijk.

De Tec-Tuning setjes zullen echt andere eigenschappen hebben.

Zucht ik heb het net even geprobeerd maar je betaald echt niet nog een keer die btw hoor,
dat is gewoon het btw bedrag wat je over de set betaald als je hem koopt voor die 925 euro.

Zoals marc dus al zegt voor die 300 euro meer heb je dus wel instelbare dempers, camberplates, stalen lagers en een setje endlinks  :D

Blijft niet te vergelijken wat marc OOK aangeeft.
Daarbij komt dat er ook mensen zijn die 300 extra niet op de plank hebben liggen.

"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Pas_caL

Nu wel ja, maar ik zie dat ik waarschijnlijk te laat ben...
Je auto is als je neus... Je moet er uit halen wat er in zit...

Jeff

Iemand enig idee of je de set ook kan instellen qua stugheid? (De Tec Tuning set dan)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

walter leever

Ik wil wel even reageren(als 't mag  :eusa_whistle: )

Die FK set heb ik dus gehad(lees gehad. :eusa_sick: )binnen 2 jaar demper lek,en met geen mogelijkheid te bereiken(FK dus)"garantie wij zijn met vakantie" :eusa_wall:

Nu dus D2 Racing eronder(denk eigenlijk dat dit dezelfde als XYZ zijn,alleen ander kleurtje  ;) )

Beduidend beter instelbaar(kwaliteit nog af te wachten),verwacht echter wel betere service(in geval van)

En nu heb ik 't nog helemaal niet over die 3 stuiverset van TEC gehad(als FK al beter is),vrees ik voor de kwaliteit van deze. :eusa_shifty:

Maar goed is mijn gedachte die ik hier ventileer. :eusa_silenced: