CD's voor navigatie systemen

Gestart door slapbass1, 04-06-2004 10:00:27

Vorige topic - Volgende topic

Entuscan

@ Mehn
Je moet maar es kijken op navi.volvocars.com
daar vind je de overzichten en die links naar de pdf's terug

@Fearless
Die nummer die jij opgeeft impliceert al de "reeks" het nummertje na het - streepje geeft de landcode weer.
kijk eens naar de 2 nummers die ik in men vorige post heb opgegeven.
Jouw nummer is voor de eerste reeks, 30669 119 is voor de tweede reeks.
Volgens mij hebben ze niet nog een onderverdeling "per reeks" het kan, maar dat lijkt me straf
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Entuscan

Net de link van Mehn eens bekeken.
RTI-CD 6de reeks is die wat ik heb voor heel europa, ik had de doosjes met de volvo onderdeelnummers nog ;)
En nu snap ik ook die weergave van de week in jouw overzicht.

Voor update 6 staat er dus VANAF 0140, en ja de oudste in de reeks is van 0140, sommige zijn 0150.
Dus voor update 7. zijn ze dus begonnen VANAF 0303 terwijl die wat voor ons het interessantst is 0339 als productieweek heeft. en volvo onderdeel nummer: 8696402.

Simpel toch, alleen ff opletten.

Via de navi site kan je kijken welke verschillen er zijn tussen de laatste en de voorlaatste versie.
Kweet niet of het de moeite is om te upgraden van 6. naar 7. voor de benelux ??? aangezien er toch geen straten bijgekomen zijn. De dekking was reeds 100% volgens de site.

Misschien als slapbass men upgrade 6 cd overkoopt  ;D zijne is zo te zien nog upgrade 1

mehn

Citaat van: Entuscan op 08-06-2004 19:26:10
Net de link van Mehn eens bekeken.
RTI-CD 6de reeks is die wat ik heb voor heel europa, ik had de doosjes met de volvo onderdeelnummers nog ;)
En nu snap ik ook die weergave van de week in jouw overzicht.
Voor update 6 staat er dus VANAF 0140, en ja de oudste in de reeks is van 0140, sommige zijn 0150.
Dus voor update 7. zijn ze dus begonnen VANAF 0303 terwijl die wat voor ons het interessantst is 0339 als productieweek heeft. en volvo onderdeel nummer: 8696402.

Kijk aan, samen komen we er wél uit  ;)
Kwist niet dat er 'tussenversies' bestonden.

Citaat van: Entuscan op 08-06-2004 19:26:10
Misschien als slapbass men upgrade 6 cd overkoopt  ;D zijne is zo te zien nog upgrade 1

@slapbass1: Dat was de optie waar ik nog aan zat te denken.

PS. Entuscan: jij had toch ook nog een serie 'verkeerde' CD's (die niet in jouw systeem werken). Welke zijn dat dan? Horen die bij de serie >week36 1999 of zijn dat juist de CD's die slapbass1 nodig heeft?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Entuscan

Mehn, die cd's heb ik niet.

Toen men eerste reeks binnen was hebben we die bij de dealer getest. Werkte dus niet en hebben ze die dadelijk terug gestuurd. Chassisnummer mee opgegeven en de juiste gekregen.
Ook geen flauw idee van de nummers dus.

Ik heb zelfs 1 van de Update 7. erbij zitten, die van Frankrijk (volvonr 8696399). Die zal dus wel als een van de eerste uit geweest zijn. 0303. Ik heb ze ergens begin maart besteld gehad.

Slapbass1 en ikzelf hebben dezelfde reeks nodig volgens jouw tabbel, de reeksnummer op de cd is blijkbaar ook hetzelfde CD-8096B* A
* is een cijfer ... volgens mij de update versie, bij slapbass 2, bij men oudste benelux 5 en op die wat nu in de wagen zit prolly 6.
Maar die 8096N duid volgens mij op de serie/reeks

mehn

Citaat van: Entuscan op 08-06-2004 19:40:30
Slapbass1 en ikzelf hebben dezelfde reeks nodig volgens jouw tabbel, de reeksnummer op de cd is blijkbaar ook hetzelfde CD-8096B* A
* is een cijfer ... volgens mij de update versie, bij slapbass 2, bij men oudste benelux 5 en op die wat nu in de wagen zit prolly 6.
Maar die 8096N duid volgens mij op de serie/reeks

OK, duidelijk, dan zijn we eruit  :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ronald504

Ook ik ben opzoek naar een update van de navigatie CD's

Volgens mij zit ik hier in het goede topic.

In mijn Volvo V70 uit mrt 2000 zit een navigatie met CD speler in het dashboardkastje.

Hier haal ik een cd uit welke dekking geeft in Nederland, althans er staat een plaatje op van Noord-Europa met Nederland groen ingekleurd.

Op de CD staat het nummer: CD-8096B4 A

Als ik goed gelezen heb is er dus een updateversie 6 of 7.
Ik ga op vakantie naar Frankrijk en Noord Spanje. Hier wil ik ook graag kaarten van.

Kan iemand mij verder helpen.

gr.

Ronal;d
V70 mrt 2000

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

henry classic v70

Citaat van: elmarconi op 22-06-2014 15:11:48
Stofwolken alert!!!

Dit topic is inderdaad al 10 jaar niet aktief ;D

Ik zou bijv. een Garmin erbij kopen (kost rond de €80,=) heb je heel Europa en vrij recente informatie...
Zelf heb ik een HU1205 met een gebrande CD van 2010, doet het opzich prima hoor maar zo'n Garmin is veel makkelijker..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

dbs1

Citaat van: ronald504 op 22-06-2014 14:23:23
Ook ik ben opzoek naar een update van de navigatie CD's

Volgens mij zit ik hier in het goede topic.

In mijn Volvo V70 uit mrt 2000 zit een navigatie met CD speler in het dashboardkastje.

Hier haal ik een cd uit welke dekking geeft in Nederland, althans er staat een plaatje op van Noord-Europa met Nederland groen ingekleurd.

Op de CD staat het nummer: CD-8096B4 A

Als ik goed gelezen heb is er dus een updateversie 6 of 7.
Ik ga op vakantie naar Frankrijk en Noord Spanje. Hier wil ik ook graag kaarten van.

Kan iemand mij verder helpen.

gr.

Ronal;d

Hier http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,62534.0.html kun je nog wat info lezen over de eerste RTI systemen van Volvo, let op het chasssisnr, want van de CD-RTI zijn 2 versies in de classic gebruikt.

Met wat geluk kun je nog ergens bij een dealer een complete set op de kop tikken, dat geluk had ik ook, ipv € 220 voor 21 cd's betaalde ik ruim € 50 voor 21 cd's (incl Frankrijk en Spanje).
Deze zijn voor jouw versie misschien nog iets later ge-update dan de mijne (week 50 2006), omdat jij de 2e versie hebt, maar dat is nog steeds oude info.

Persoonlijk gebruik ik RTI regelmatig en kom er behoorlijk goed mee ter plaatse, maar rijden in de weilanden  ;D komt ook regelmatig voor.
Je kunt niet CD-overlappend routes plannen, je moet "tot aan de rand" van de ene CD rijden, wisselen en dan naar "de rand" van de volgende Cd rijden. Kortom, wie origineel wil zijn moet daar iets voor over hebben.

Gebruik je graag het originele systeem, dan kan dat en het zal niet snel uit je auto worden gejat, maar voor € 100 heb je waarschijnlijk ook wel een moderne losse navigatie.
V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien