stalen leiding op kop

Gestart door old but fast, 27-07-2011 19:53:26

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

old but fast

wie het laatst lacht ,lacht het best , ;D

Misha

Citaat van: NinaPaul op 27-07-2011 20:45:38
De wijze begrijpt, de domme wordt boos

Ah, dat verklaart waarom je niet begreep wat TS bedoelde en over zijn spelling begon.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

beunmaat

ach..de reactie van TS is ook wel beetje abnormaal toch? Als ik jou niet begrijp en ik geef dat aan wil je me dan ook gelijk opzoeken om te kijken wie de grootste heeft?

Misha

Citaat van: beunmaat op 27-07-2011 22:03:42
ach..de reactie van TS is ook wel beetje abnormaal toch? Als ik jou niet begrijp en ik geef dat aan wil je me dan ook gelijk opzoeken om te kijken wie de grootste heeft?
Mee eens hoor. Maar de manier waarop gereageerd wordt lokt een dergelijke reactie uit.

En met Volvorijders moet je altijd oppassen want daar zitten nu eenmaal erg veel serieus grote mannen bij. En een olifant heeft toch de grootste.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

old but fast

van de zoogdieren de blauwe vinvis ,die hebt de grootste ,sleept over de bodem heen  :D,als anker  :o

Jack v

Kleine mannen grote jannen Mischa ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Volvo rijders zijn gewoon nare ruziezoekende mensen met een te groot, maar toch kwetsbaar ego en een ongelofelijk groot lid.  :eusa_think:  ;)

De reactie van 0ld-but-fast mag lomp lijken, maar ohh wat is het sneu om mensen op hun taalfouten te pakken en naar beneden te drukken.

Ik kan me zijn onsubtiele reactie volledig voorstellen.
Sorry dit is even zwaar off-topic.

thuur

Het andere einde van die stalen buis gaat middels een vacuumslang naar de plastic buis die tussen luchtfilterhuis en turbo zit.

Gr :D

NinaPaul

De manier waarop? Deze interpretatie is mij vreemd, waarom zou jij je direct gekleineerd voelen?
Het gaat immers om een hulpvraag die zonder goede communicatie nooit tot een goed einde komt.
Mensen die je niet begrijpen zullen nooit met een oplossing kunnen komen.

Ik toon gewoon begrip wanneer het gaat om Dyslexie (woordblindheid).
Ik oordeel dus helemaal nergens over, ik vraag om het duidelijk op papier te zetten, zodat ik (waar ik kan) kon helpen.

Let wel, de foto's stonden er toen nog niet op, deze zijn later bijgevoegd.

Tot slot, wat thuur zegt:
Het andere einde van die stalen buis gaat middels een vacuumslang naar de plastic buis die tussen luchtfilterhuis en turbo zit.
(niet omdat ik het weet, maar op zijn kennis vertrouw ;))
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

daytonawim

[off topic]

Tja, zelf betrap ik mij ook regelmatig op te snel typen en niet goed lezen wat ik plaats, dan staat het ook rond van de type fouten.

Echter persoonlijk vindt ik dit een forum voor Volvo lotgenoten, daar tref je werkelijk alle lagen van de bevolking aan, dan is dit te verwachten en zal je dit enigsinds moeten accepteren.

Heb lange tijd op duitse forums rondgezworven, en mijn suits is begrijpelijk, maar zeker niet goed, ook daar zie je acceptatie, behalve bij sommige,  die krijgen dan ook van andere forum leden de deksel op hun neus gedrukt

[on topic]

NinaPaul

Citaat van: daytonawim op 28-07-2011 09:54:02
[off topic]

Tja, zelf betrap ik mij ook regelmatig op te snel typen en niet goed lezen wat ik plaats, dan staat het ook rond van de type fouten.

Echter persoonlijk vindt ik dit een forum voor Volvo lotgenoten, daar tref je werkelijk alle lagen van de bevolking aan, dan is dit te verwachten en zal je dit enigsinds moeten accepteren.

Heb lange tijd op duitse forums rondgezworven, en mijn suits is begrijpelijk, maar zeker niet goed, ook daar zie je acceptatie, behalve bij sommige,  die krijgen dan ook van andere forum leden de deksel op hun neus gedrukt

[on topic]

Dit heeft niets, maar dan ook niets met acceptatie te maken. Enkel met communicatie.

Of je nu wel titels hebt of niet, is niet van belang hier. Wat wel van belang is communiceren met een goed resultaat.

Ook de bevolkingslagen (waar je me dan ook in zou delen) doet niet ter zake, zolang er goede communicatie mogelijk is.

Verder probeerde jij vast duidelijk te zijn op deze duitse fora (toch?), of vertelde jij bij elke vraag (voor verduidelijking) dat je ook wel even langs zou komen?

Totaal ter zijde, ik weet graag wat ik fout doe. Dan kan ik er van leren! Liever 1 keer dom, dan continu!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rogerV701998

[off topic]

Heb lange tijd op duitse forums rondgezworven, en mijn suits is begrijpelijk, maar zeker niet goed, ook daar zie je acceptatie, behalve bij sommige,  die krijgen dan ook van andere forum leden de deksel op hun neus gedrukt

[on topic]

Je wat? ;D

KIM

Citaat van: NinaPaul op 28-07-2011 09:45:42
De manier waarop? Deze interpretatie is mij vreemd, waarom zou jij je direct gekleineerd voelen?
Het gaat immers om een hulpvraag die zonder goede communicatie nooit tot een goed einde komt.
Mensen die je niet begrijpen zullen nooit met een oplossing kunnen komen.

Ik toon gewoon begrip wanneer het gaat om Dyslexie (woordblindheid).
Ik oordeel dus helemaal nergens over, ik vraag om het duidelijk op papier te zetten, zodat ik (waar ik kan) kon helpen.

Let wel, de foto's stonden er toen nog niet op, deze zijn later bijgevoegd.

De reden waarom hierop zo heftig gereageerd wordt komt door jouw manier van communiceren:

Citaat van: NinaPaul op 27-07-2011 20:08:09
Probeer het eerst eens in het normaal ABN neer te zetten.

Ik kan dit niet echt subtiel noemen. De reactie hierop ook niet.

Ik zie dit helaas vaker op het forum langskomen. Hoe moeilijk is het om de vraag om te zetten van de gebieden de vorm naar de vragende vorm: "Zou je je tekst nog eens kunnen nakijken? Ik begrijp niet wat je wilt zeggen"

arjen850

Citaat van: NinaPaul op 28-07-2011 11:04:37
[off topic]

Heb lange tijd op duitse forums rondgezworven, en mijn suits is begrijpelijk, maar zeker niet goed, ook daar zie je acceptatie, behalve bij sommige,  die krijgen dan ook van andere forum leden de deksel op hun neus gedrukt

[on topic]

Dit heeft niets, maar dan ook niets met acceptatie te maken. Enkel met communicatie.

Of je nu wel titels hebt of niet, is niet van belang hier. Wat wel van belang is communiceren met een goed resultaat.

Ook de bevolkingslagen (waar je me dan ook in zou delen) doet niet ter zake, zolang er goede communicatie mogelijk is.

Verder probeerde jij vast duidelijk te zijn op deze duitse fora (toch?), of vertelde jij bij elke vraag (voor verduidelijking) dat je ook wel even langs zou komen?

Totaal ter zijde, ik weet graag wat ik fout doe. Dan kan ik er van leren! Liever 1 keer dom, dan continu!

Eenmaal is nou niet allemaal en iedereen zo goedt als in de nederlandsen taal dan uw