Titanium grey-->Dag s70 welkom V70N

Gestart door Jaco S, 29-07-2011 16:37:05

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Ik heb er een en sinds update 2.0.1 is het het beste dat me ooit is overkomen op autoradiogebied.
Met name Spotify en Tunein kunnen erg mijn voorkeur genieten, wordt dan ook veel gestreamed :D

Verder is de opstarttijd enorm verbeterd, het geluid aanzienlijk verbeterd (er zit ineens geen vage vervorming meer in het hoog en laag wordt pas veel later modderig) en het gelijktijdig koppelen en gebruiken van twee telefoons is super.

Niks dan lof voor Parrot dat ze dit beestje van updates blijven voorzien.

ZC3rr0r

Citaat van: Broabander op 20-06-2013 20:48:11
Moet je Jorn (ZC3rr0r) even vragen, die heeft er een volgens mij

Zie voorgaande post :P

martijn.

Ik had hem ook in de v70 en ook de nieuwste update erop gezet. Geluid icm met de dynaudios was echt super strak. Een ieder dacht dat ik er een dikke versterker in had liggen

Ik had hem samen met de iphone 4s. En dat werkt super.
Ik mis hem nu al. In de s60 zit een hu-803 met rti.
Als er geen rti in had gezeten had ik de parrot weer gemonteerd.

Ik zou hem iedereen adviseren.

)()()sT

Hoe had jij het geluid geregeld Martijn? Via een aparte speaker?

martijn.

Citaat van: )()()sT op 21-06-2013 20:51:26

Nee. Met de laatste software update van de parrot en zijn eigen 4x55w gaf het een vol en krachtig geluid. En hard genoeg om er oorpijn van de krijgen.

ZC3rr0r

Citaat van: martijn. op 21-06-2013 22:35:59
Citaat van: )()()sT op 21-06-2013 20:51:26

Nee. Met de laatste software update van de parrot en zijn eigen 4x55w gaf het een vol en krachtig geluid. En hard genoeg om er oorpijn van de krijgen.

Helemaal, 100% mee eens.
Wel echt zeker update 2.0.1 erop zetten, dat scheelt echt werelden.

Niels1978

Heb zelf sinds een aantal weken een parrot asteriod tablet, met igo en 32gb stick. Heel mooi ding, geluid doet niks onder voor sc901. 1 nadeel, je moet altijd zelf met de hand terugkeren naar de igo navigatie.

Arnie82

Heb momenteel een HTC One SV van de zaak... Prima toestel maar de BT is om te janken. Streaming Audio via de GROM unit is prima maar bellen of gebeld worden is niet te doen. (veel echo) M'n iPhone heeft hier icm GROM geen last van.

Zou dus kunnen dat je HTC niet echt lekker gaat met BT... Al m'n collega's (met wisselende carkits) hebben last met dit toestel.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Jaco S

Als het mee zit is hij woensdag in huis en kan ik hem gaan installeren. Alleen moet ik nog een bakje voor onder de radio zien de regelen, de dubbel din op te vullen

Jaco S

Arnie82

Ben benieuwd hoe het in je dash staat! Volgens mij draait Waze tegenwoordig ook op de asteroid wat wel een leuke feature is. Meteen je flitsoplossing erin...
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Jaco S

Citaat van: Arnie82 op 23-06-2013 23:00:25
Ben benieuwd hoe het in je dash staat! Volgens mij draait Waze tegenwoordig ook op de asteroid wat wel een leuke feature is. Meteen je flitsoplossing erin...
Alleen Waze is toch ook via de 3G? Ik kan altijd Navigon op zetten had ik gezien

Arnie82

Waze zal inderdaad verbinding vragen... Je kan wellicht je mobiel hiervoor gebruiken als modem. Navigon kan er wel op geloof ik maar dat is dan wel een gepatchte (lees niet officiƫle) variant welke nooit optimaal zal werken denk ik.

misschien kunnen de asteroid gebruikers hun ervaring met de navi op dit apparaat hier delen?

Jaco S

Ik ben zojuist bezig met de parrot asteroid calssic de installeren in de auto. Nou vroeg ik me af waar ik het beste de GPS antenne kan plaatsen.

Arnie82

Als je het bovendek eraf haalt kan je hem boven de klokkenwinkel zetten of links naast de passagiersairbag. Ruimte zat onder het bovendek.