Titanium grey-->Dag s70 welkom V70N

Gestart door Jaco S, 29-07-2011 16:37:05

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Heb zojuist de radio er in gebouwd. Alleen heb ik nog geen bakje voor onder de radio. Maar als het goed is, is deze onderweg.
M'n eerste indruk is positief, alleen jammer is dat hij een stukje er uit steekt. En dat er net een kleine kier er tussen blijft. Over het geluid is niks te klagen en klinkt erg goed. Wat ik wel mooi vind is dat je de bass frequentie goed kunt instellen waardoor het lijkt of je een subwoofer in de auto hebt liggen. Ik zag dat Waze al standaard er op stond, alleen heb daar nog gebruik van kunnen maken. Het telefoneren ging redelijk goed naar huis, aan de andere kant leek of ik recht in de microfoon aan het praten was. Ik weet dat je de microfoon zachter in kan stellen en moet dat even zoeken.

Arnie82

Ziet er goed uit hoor... Wellicht dat je de kier aan de bovenzijde nog wat kleiner krijgen kan als je het bakje eronder plaatst.

Is het frontje niet vlak met de rand te krijgen? Of valt hij er gewoon niet verder in..?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

The Volvoboy

Meende me te herinneren dat het frontje zo hoort te staan (beetje naar de bestuurder toe gericht)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Jaco S

Citaat van: The Volvoboy op 25-06-2013 23:02:52
Meende me te herinneren dat het frontje zo hoort te staan (beetje naar de bestuurder toe gericht)
dit klopt, vooral bij het scherm loopt hij wat verder af. Maar over het algemeen had hij wel iets meer naar binnen. Ik zal morgen een foto maken dat je het beter kan zien de rand

Jaco S

Daarnet nog even het bovendek er af gehad om de GPS weg te werken.

Wat wel jammer is van de parrot is dat hij een opstart tijd heeft.

Arnie82

Ik had dat van de opstart tijd idd gelezen in een review... Is de toetsverlichting nog af te stemmen op de groene kleur van het dash? Of is de verlichting gewoon wit...
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

Jaco S

Citaat van: Arnie82 op 26-06-2013 23:17:30
Ik had dat van de opstart tijd idd gelezen in een review... Is de toetsverlichting nog af te stemmen op de groene kleur van het dash? Of is de verlichting gewoon wit...
nee is gewoon wit, je kan wel dimmen. Maar persoonlijk vind ik het niet erg

ZC3rr0r

Met de nieuwe update start hij stukken sneller op en hervat hij ook je laats gespeelde audiobron.
Overigens kun je de GPS muis (met een USB verlengkabel) ook op de voorruit bevestigen, net achter je binnenspiegel.

Hierdoor krijg je meestal een stuk sneller een GPS-fix.

Jaco S

Citaat van: ZC3rr0r op 27-06-2013 12:31:29
Met de nieuwe update start hij stukken sneller op en hervat hij ook je laats gespeelde audiobron.
Overigens kun je de GPS muis (met een USB verlengkabel) ook op de voorruit bevestigen, net achter je binnenspiegel.

Hierdoor krijg je meestal een stuk sneller een GPS-fix.
Hij heeft zijn update gehad. Maar vind niet echt snel, dat moet ik dan maar voor lief nemen. De GPS zit nu lekker onder het dek en laat hem daar ook liggen tot hij niet meer goed genoeg is.

Jaco S

ben vanavond bezig geweest met de middentunnel te vervangen, omdat de armleuning door de vorige eigenaar door geklapt was. Ik heb dankzij een forumlid een andere tunnel te kunnen bemachtiging. Toen ik de stekkers wou aansluiten zag ik dat er totaal verschillende stekkers aan zaten.(zie foto)

Dus ik heb de kabelboom van me oude op de nieuwe gezet. Bleek dus dat er ook een andere OBD bedrading was. Bij mij zitten er 8 draden, en bij de ik via het forumlid had, zijn er 6 draden. Ook hebben ze beide een andere part nummer(zie foto)Iemand een idee wat het verschil tussen deze 2 is.
Uit m'n eigen tunnel OBD. Zie de 8 meetaaltjes

OBD van de andere tunnel. Zie de 6 metaaltjes.

Nu alles er weer in zit, kwam ik met het volgende probleem. De armleuning sluit niet netjes. Het blokje wat aan de armleuning zit valt net niet in de tunnel. Als je goed op de foto kijkt zie dat de armleuning net iets te ver naar voren zit. Wat is hier aan te doen??

Sbv

Kabelboom. Verschil zal wel in modeljaar zitten. Jij hebt al een halve S60(met Vida uitleesbaar en canbus) mogelijk dat de andere console uit een auto van voor modeljaar 99 kwam. Gewoon kabelboom compleet over zetten

hvdmountain

Ook al eens tegen dat verschil in kabelboom aan gelopen. Verschil zit inderdaad in modeljaar. Alle pré MY '00 modellen hebben 6 aders.

Jaco S

Citaat van: hvdmountain op 04-07-2013 13:38:43
Ook al eens tegen dat verschil in kabelboom aan gelopen. Verschil zit inderdaad in modeljaar. Alle pré MY '00 modellen hebben 6 aders.
Ik had er 8. De andere was 6.

Jaco S

Weet er iemand waar ik banden om velgen heen kan laten liggen.
Ik heb zelf een set velgen en banden liggen.

Normaal doet een maatje het van me op zijn werk, maar aangezien zijn baas het niet echt meer ziet zitten dat ze zelf klussen aan auto's van andere kan het niet meer.

Vulk