thijs zijn s70

Gestart door thijsK, 01-08-2011 17:51:47

Vorige topic - Volgende topic

thijsK

leaklock heeft bij mij helaas geen zin gehad, flesje ( 125ml) erin geknald maar na +- 200km nog geen zichtbare verbetering.
nog 2 goodyear bandjes met 6-7mm profiel gevonden, waren gebalanceerd maar denk niet goed, of iets anders is niet goed. vanaf 90km p/u merk je dat hij telkens meer begint te trillen, hij is uitgelijnd en als het goed is alle banden goed gebalanceerd, maar even mee naar de garage binnenkort...

thijsK

Zo,

even over gedacht om hem weer van de hand te doen, kosten ( benzine ) lopen toch erg hard op,
rij er gewoon simpelweg te veel mee op dit moment ( tank per week ).

Maar vandaag had ik hem weer ff gewassen, en vanavond in de wax gezet en hij ziet er voor zijn leeftijd ( begin '97 ) en km stand ( 289k ) toch wel erg netjes uit, 1 deukje ( zonder lakschade, dus binnenkort even herstellen ). en aan de onderkant van de bumper wat schaafplekjes maar verder vrijwel piekgaaf. keertje met een rotary zal hem overigens alsnog heel veel goeds doen, maar hij ziet er echt supernetjes uit in 't echt.

Voor 't werk ga ik hem niet meer pakken ivm treinkostenvergoeding, dus van tank per week liefste
naar tank per maand, of anderhalf.

Op deze manier wil ik toch rustig aan het geld verzamelen wat nodig is om de automaat te fixen ( keerring bij de koppelomvormer ) , en dan tegelijk atf olie in z'n geheel vervangen en uiteraard meteen alle keerringen als hij dan toch openligt.

Als bovenstaande gefixed is denk ik er toch weer een tijd mee toe te kunnen, en het is ook wat waard als je weet in wat voor staat hij nu is, als je wat anders koopt kan het weer wat anders ( en misschien ergers zijn )..