Mijn Volvo en ik.

Gestart door Robert855, 02-08-2011 10:39:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert855

Hallo allemaal ik zal me dan toch nog even voorstellen aangezien ik al een paar weken actief ben op het forum. ik ben sinds 2003 bestuurder van een Volvo 850. ik ben toen 3 jaar in het bezit geweest van een 854 2.5 20V automaat. bij 315K begaf de automaat het en heb ik besloten daar geen kosten meer aan te willen maken aangezien er meer mis was met de auto dan mijn portemonnee kon dragen. ik weet dat hij nog steeds rondrijd dus ergens  was het misschien wel de foute beslissing om hem weg te doen maarja, zo gaan die dingen. Ik heb daarna wat uitstapjes gehad, eerst met een Mazda Xedos 9 2.5 V6 waar de motor van stuk is gelopen doordat ik in alle onkunde van de wereld vol synthetisch bij minerale olie in had gegooid en op de deutsche autobahn een drijfstang naar buitenlucht begon te happen. Daarna een Mooie Alfa 166 2.4 JTD, niks mis mee, vreet alleen je banden op door het feit dat de voorwielen met camber onder de auto staan en ik per jaar zo'n 1000 euri kwijt was aan banden en de kwaal van die wagen namelijk draagarmen. Vervolgens een Audi A4 avant, wat een kleine k*t auto is dat zeg!! wel een fijne 2.4 V6.

Nu dus sinds oktober een 855 2.3 t-5 met handbak. en dat is de reden dat ik alweer op zoek ben naar wat anders, maar ditmaal blijf ik bij Volvo. en het blijft hopelijk ook bij een 855 2.3 t-5, maar dan weer met automaat, want daar ben ik nu wel naar opzoek. Hij staat dus te koop, op allerlei sites en zodra hij is verkocht komt er een 855 2.3 t-5 automaat in zicht.

nsdnayz

Ah :) Welkom terug dan! Er gaat niets boven een roffel. En zoals je misschien ook in andere topics ziet. Wij willen foto's :D!

volvo Rob

Ja begrijp ik, maar die komen later aangezien binnenkort een andere roffel heb, en het me beter lijkt daar mooie foto's van op het forum te zetten, anders moet ik twee keer. iedereen die nu wil weten hoe mijn huidige roffel er uitziet, kan ik verwijzen naar het te koop aangeboden gedeelte van het forum want hij staat dus te koop. tevens is daar een link naar marktplaats voor forummers die wellicht een 855 t-5 zoeken.

francois

welkom op het forum

wat is er mis wat je nu rijd op de handbak na

grfr

Ferry Jacobs

Welkom, goed te lezen dat je uiteindelijk toch weer terug komt op een 850 ;)

volvo Rob

Hallo francois, ik begrijp dat je een deal wilt maken??

marcoz84


Robert855

Citaat van: francois op 03-08-2011 23:35:38
welkom op het forum

wat is er mis wat je nu rijd op de handbak na

grfr

Ik heb nog twee klusjes, de airco en de carterventilatie. verder is alles reeds gedaan aan de auto. ik heb een advertentie op marktplaats, dan kun je hem bekijken, http://link.marktplaats.nl/468277232