Trekhaak V70 TDI bj 1998

Gestart door Arnolies, 05-06-2004 11:26:06

Vorige topic - Volgende topic

Arnolies

:oBeste forumgenoten,  :)

Geruime tijd ben ik op zoek naar een (liefst orginele) trekhaak voor onze V70 TDI.
Gisteren contact gehad met een bedrijf De Jager in Heerenveen.
Zij hebben een orginele trekhaak (vr pr € 180,-) en niet orginele kabelboom (7-polig, vr pr € 80,-)

Zij monteren de trekhaak niet. :'(

Is dit een schappelijke prijs en doe ik er verstandig aan geen orginele kabelboom te nemen? ???

Ik woon in Deventer. Wie heeft tips voor montage of wel  de trekhaak monteren (tegen vergoeding uiteraard)?

Met vr gr, :)

Arnolies :-\

Hen3

Citaat van: Arnolies op 05-06-2004 11:26:06
:oBeste forumgenoten,  :)

Geruime tijd ben ik op zoek naar een (liefst orginele) trekhaak voor onze V70 TDI.
Gisteren contact gehad met een bedrijf De Jager in Heerenveen.
Zij hebben een orginele trekhaak (vr pr € 180,-) en niet orginele kabelboom (7-polig, vr pr € 80,-)

Zij monteren de trekhaak niet. :'(

Is dit een schappelijke prijs en doe ik verstandig aan geen orginele kabelboom te nemen? ???

Ik woon in Deventer. Wij heeft tips voor montage of wel  de trekhaak monteren (tegen vergoeding uiteraard)?

Met vr gr, :)

Arnolies :-\

Zit BRINK niet in Deventer?? Ik heb 2 jaar terug een Brink trekhaak op m'n 850 estate gezet en dat is goed bevallen. De kosten weet ik niet meer, maar dat was geen 180 euro volgens mij!
Ik heb hem zelf gemonteerd. Je moet wel de bumper demonteren, maar verder valt het erg mee. Hij past in bestaande montagegaten. Ik had echter wel de beschikking over en brug, dat helpt wel!

Hen3