waterbed is lek !

Gestart door rifwachter, 07-08-2011 19:00:56

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Citaat van: t5karel op 07-08-2011 19:49:30
Citaat van: Turbo-Geek op 07-08-2011 19:43:20
Waterbedden waren ooit een trend met allerlei voordelen. In de laatste decennia hopeloos ingehaald door de moderne matras technieken.
En als er problemen zijn kan het idd een drama en duur grapje worden.

Vaak aanschaf overwogen destijds,toch nooit gedaan.
Het schijnt dat je niet goed kunt afzetten op zo een ding :eusa_shifty:  Iemand ervaring? ;D ;D

1x gewipt in waterbed, vond het 3x niks .... Je zit met je knieen ook heel snel op de bodem als je niet zo'n versie hebt met allemaal water compartimenten.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

peteRRR

In die echte ouderwetse waterbedden rolde je je al uit het bed als je je zelf maar al iets te wild omdraaide,

althans je klotste echt overal heen. ;D

Volgens mij is een waterbed wel iets voor mensen met medische klachten is mij wel eens verteld.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

V70 classic

Citaat van: peteRRR op 07-08-2011 21:07:54
In die echte ouderwetse waterbedden rolde je je al uit het bed als je je zelf maar al iets te wild omdraaide,

Volgens mij is een waterbed wel iets voor mensen met medische klachten is mij wel eens verteld.

Groet.

Vrouwen met hoofdpijn dus  :eusa_think: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

peteRRR

Citaat van: V70 classic op 07-08-2011 22:04:42

Groet.

Vrouwen met hoofdpijn dus  :eusa_think: .

Daar heb ik een hard hoofd in. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Spin!

Haha, hier komt een schitterend verhaal uit de oude doos naar boven toen ik nog bij mijn ouders woonde en nog in het oude huis. Ik weet nog goed dat ik ergens rond een uurtje of 4 's nachts wakker werd omdat ik de föhn van ons ma hoorde.

Ik snapte er geen fluit van...gaan ze op vakantie? Nee...niet de tijd van het jaar. Dus ik uit bed, loop nieuwsgierig naar de kamer waar de föhn blaast...klop aan en dan maar hopen dat je niet stoort bij één of ander 'spelletje' (het zou je gebeuren, en ik zal je sterker vertellen...ehh, nee toch maar niet ;D).

Ik zwaai na goedkeuring de deur open, en ik zie daar twee mensen met handdoeken, plakset en föhn midden op het bed zitten. Ik heb nog nooit zo in een deuk gelegen van leedvermaak...waterbpret ;D

Ehh, Rene...sterkte en inderdaad, tuinslang erin en zwaartekracht het werk laten doen. Zo hebben mijn ouders het destijds leeg gemaakt. Vergis je niet in de zooi die achter blijft zitten. Dat wil zeggen: Denk aan je rug. Die 'lege' waterzak is vies zwaar.

www.vm-parts.nl

rifwachter

Morgen knip ik het bed open, doe er een pompje in en laat het water via de tuinslang weglopen.

We gaan nu maar eens kijken voor een boxspring.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

850-2.520V-Driver

Citaat van: Turbo-Geek op 07-08-2011 20:27:22
Citaat van: t5karel op 07-08-2011 19:49:30
Citaat van: Turbo-Geek op 07-08-2011 19:43:20
Waterbedden waren ooit een trend met allerlei voordelen. In de laatste decennia hopeloos ingehaald door de moderne matras technieken.
En als er problemen zijn kan het idd een drama en duur grapje worden.

Vaak aanschaf overwogen destijds,toch nooit gedaan.
Het schijnt dat je niet goed kunt afzetten op zo een ding :eusa_shifty:  Iemand ervaring? ;D ;D

1x gewipt in waterbed, vond het 3x niks .... Je zit met je knieen ook heel snel op de bodem als je niet zo'n versie hebt met allemaal water compartimenten.

Dan had ik toch meerdere malen een goed waterbed 8)

UserID6342

.....Volgens mij is een waterbed wel iets voor mensen met medische klachten is mij wel eens verteld.
Slaap al ruim 20 jaar in waterbedden en idd de 1e speciaal gekocht voor de rugklachten.  Slaap wel in een gewoon bed, maar kom er gebroken uit dus geen optie.  Dit is mijn 2e al en buiten af en toe een lekkage (hoort er gewoon bij) nooit een probleem ermee gehad.  En het ligt er idd aan wat voor waterbed je hebt als je wilt wippen ;D ;D.  Het is me nog steeds niet gelukt om er eentje door ca 500 ltr water heen te douwen ;D ;D.

Misha

Ben erg tevreden over mijn ubica met traagschuim.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

Dan leg je er toch een luchtbed op?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Quota

dita

doet me denken aan die film mama is boos  8)
mes erin en de rest gaat vanzelf  ;D
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

rifwachter

Er gaat straks zeker een (stanly) mes in.............. voor het pompje.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Turbo-Geek

Citaat van: Misha op 08-08-2011 07:48:11
Ben erg tevreden over mijn ubica met traagschuim.

Precies, het waterbed is hopeloos ingehaald de afgelopen decennia ....
  The things you own end up Owning you !