voorbanden voor 850 glt op gas

Gestart door YoeriR, 08-08-2011 13:41:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

YoeriR

heej mensen, ik heb een vraag aan jullie.
ik zoek goedkope banden voor mijn 854, (alleen voorbanden, achter is nog goed) welke raden jullie aan?

thnx,

Yoeri

Ludo


Sbv


UserID6342

Alsteblieft.... nieuwe banden voor zo'n ding koop je al vanaf een paar tientjes... wat is nu precies de bedoeling ?  Of iemand een paar gladde joekels heeft liggen voor weinig ?

YoeriR

mijn bedoeling is gewoon welk merk en type raden jullie aan? voor mijn auto?? standaard 854 glt uit '94 met de kleinste velgen die volvo toe had ik dat 16" ik zal vanavond ff mijn banden maat kijken.

YoeriR

lol neehj gladde zitten er nu onder :P

NinaPaul

Als je maar geen "landsail" neemt, die banden hebben totaal geen grip in nat weer.

Andere goedkope banden raad ik niet aan, maar ook niet af (ieder heeft andere wensen/centen/etc.)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Robster480

Vredestein/Michelin/Pirelli :) Of het merk wat er nu op zit, als dat bevalt ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

YoeriR

ik heb nu kleber, zaten er onder toen ik m kocht in januari... maarja ik hoor overal negatieve berichten over kleber's...
vandaar dat ik nu aan het kijken ben...

ik had laatst iemand gehoord over toyo's, 40 euro per band, of is dat duur??

aardigebas

Michelin energy savers ben ik erg tevreden over.

Kijk op onderstaande link en je rijdt voor weinig op kwaliteitsbanden

http://www.autobandenmarkt.nl/autobanden.html
http://www.topbanden.com/

NinaPaul

Citaat van: YoeriR op 08-08-2011 15:14:47
ik heb nu kleber, zaten er onder toen ik m kocht in januari... maarja ik hoor overal negatieve berichten over kleber's...
vandaar dat ik nu aan het kijken ben...

ik had laatst iemand gehoord over toyo's, 40 euro per band, of is dat duur??

Hoor je negatieve berichten en ervaar je die zelf ook?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

YoeriR

gezien het mijn eerste auto is, en daarvoor geen rij ervaring heb, weet ik niet anders...
ik ben beginnend bestuurder

FGG

Ik heb nog thuis nog 2 relatief goede banden liggen: 205/55 R16.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Ik denk dat hij op cetusen rijdt, dus 15".

Gewoon een A-merk nemen, kost de wereld niet in die maat.

edit: en: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,266.0.html

UserID6342

Citaat van: YoeriR op 08-08-2011 15:14:47
ik heb nu kleber, zaten er onder toen ik m kocht in januari... maarja ik hoor overal negatieve berichten over kleber's...
vandaar dat ik nu aan het kijken ben...

ik had laatst iemand gehoord over toyo's, 40 euro per band, of is dat duur??
Die 40 euro voor een nieuwe band is niet duur.  Kleber is een B-merk van Michelin, dus ik twijfel heel sterk aan de slechte berichten hierover.  Mijn ervaringen met Klebers zijn ronduit positief en goed.