Driven2Shine bestaat 3 jaar en dat vieren wij.

Gestart door Driven2Shine, 08-08-2011 20:49:36

Vorige topic - Volgende topic

Driven2Shine

Kom ook naar het Poetsfestijn van Driven2Shine!

Zin in een feestje? Dat komt goed uit. Want Driven2Shine bestaat 3 jaar en dat willen we heel graag met je vieren!

Speciaal voor al onze klanten en relaties

Ook jij hebt meegeholpen om Driven2Shine tot een succes te maken. Samen   met duizenden anderen op het forum, in de webshop of in de Detailing   Shop ben je betrokken geweest bij de groei van ons bedrijf. En daar wil   ik je graag voor bedanken.

Grandioos feest!
Op 17 september aanstaande geef ik een groot feest bij Farm-World   Activiteitencentrum in Lelystad. Dat wordt een waar poetsfestijn en je   gaat veel plezier meemaken als je komt. Het kost je niets en je krijgt   veel:

Het programma is nog in ontwikkeling maar dit kun je in elk geval verwachten:

• Voldoende parkeergelegenheid
  • Mogelijkheid om overdekt je auto te poetsen
  • Demo's van X-Kote Nederland
  • Demo's van Smartwax Benelux
  • Demo's van Chemical Guys Europe
  • De Deukentovenaar (voor slechts 25,- van een parkeerdeukje af en bij meerdere deukjes een speciale prijs)
  • Korting op diverse poetsspullen
Den inwendighen mensch.

Een feest is pas een feest als je lekker kunt eten en drinken. Nou, ook   daar is voor gezorgd! Er is een kroeg waar je volop koffie, thee,   frisdrank en tapbier kunt halen. En ook krijg je daar verschillende   belegde broodjes. Dit is allemaal gratis. Alleen als je aan het eind van   de dag mee wilt BBQ-en (want dat kan ook), dan vragen we daar een   kleine vergoeding voor.

Neem gerust iemand mee!
Niets is zo leuk als samen een lekker feest bouwen. Daarom is iedereen   welkom. Dus als je je vriend, vriendin, man, vrouw of buren mee wilt   nemen..? Doen!
Je kunt de hele dag terecht. Het begint om 10.00 uur 's morgens en gaat door tot... We zien wel hoe laat het wordt!

Binnenkort kun je je aanmelden
Zet de 17-de september vast in je agenda. Dan kun je dit grandioze poetsfestijn van Driven2Shine   niet missen. Binnenkort stuur ik je de speciale nieuwsbrief waarin   staat hoe je je aanmeldt voor deze dag, wil je hier niet op wachten   stuur dan vast een email zodat ik je op de lijst er bij schrijf. Graag   tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Steve van Balen

Korte geschiedenis Prodetailing en Driven2Shine:

• In 3 jaar kan er een hoop gebeuren:
  • juli 2008: kleinschalig begonnen met Detailing werkzaamheden en "web"shop
  • januari 2009: support forum opgezet
  • april 2010: opening compleet verbouwde werkplaats met magazijn
  • juli 2010: forum, webshop en Detailing Shop onder één naam gebracht: Driven2Shine
  • juli 2011: 3-jarig bestaan
  • september 2011: Poetsfestijn in Lelystad!

Ook onze nieuwsbrief ontvangen zodat u van het laatste nieuws op de hoogte blijft?

Klik hier voor aanmelding van onze nieuwsbrief

Aanmelden poetsfestijn.

De pagina om uzelf aan te melden is gereed en het aanmelden kan nu officieel beginnen.
De gegevens die u invoert zullen niet op de website zichtbaar zijn maar is puur voor onze eigen administratie zodat we weten hoeveel personen wij kunnen verwachten ivm de catering.

Meld u aan via de onderstaande link:

Aanmeld formulier.

StefanCJ

Gefeliciteerd met drie jaar Driven2Shine Steve. Leuk dat je het zo viert, super!

Grtz StefanCJ

daytonawim

Gefelciteerd, zou zomaar eens een beetje erg druk kunnen gaan worden.

Driven2Shine

Ben

Leuk Steve!
Als er die dag geen Hoogvliegersdag zou zijn, was ik zeker gekomen.
Veel plezier met z,n allen

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rammstein01

Gefelicitaart Steve, ook ik heb veel opgestoken van de poetsmeeting afgelopen jaar. Als het uitkomt rond de 17 kom ik zeker even langs. Maar kan nu nog niets vastleggen, zit dan nl midden in de verbouwing van onze woning.

En anders tot een volgende meeting, ga zo door.

Rob

UserID6342

Jeff

Gefeliciteerd, ga kijken of ik kan deze dag! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

The Demon

Gefeliciteerd met dit lustrum, als ik kan kom ik zeker even buurten 17 sept.

Groet,
The Demon.

YoeriR

Gefeliciteerd! ik zal kijken of ik ook kan komen!! het is in ieder geval in de buurt

petrolhead

Gefeliciteerd met het jubileum van Driven2Shine en je (jullie) drive om er iets moois van te maken. Super :eusa_clap: :eusa_clap:

Groeten charles

MarcoV

Van harte,mooi resultaat en dag ziet er mooi uit.
ik kom in Okt wel naar de poetsmeeting.

MarcoV ;)

arjen850

Martijn_B

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software