middenarmsteun volvo v70 2000

Gestart door M. de Groot, 10-08-2011 19:54:05

Vorige topic - Volgende topic

M. de Groot

Hallo allemaal heb een vraag mijn armsteun van de Volvo v70 bouwjaar 2000 is afgebroken. Heb deze al proberen te lijmen maar dat lukt niet.
Vraag moet ik nu een nieuwe armsteun halen of een hele console, heb vanavond ff gekeken maar ik denk het laatst, maar uiteraard zitten hier de mensen met de kennis dus laat mij verrassen.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

volvoc70T5

bedoel je niet gewoon de bekerhouder? die kan je los bestellen namelijk...

Ries van de Zilverschuit

De armsteun is naar achteren geslagen en de scharnieren zijn uit het plastic gescheurd van de middenconsole? Ik heb mijn middenconsole vervangen door een uit een sloper. Moest wel even zoeken, want veel van de consoles waren op precies dezelfde plek ingescheurd.

Heb indertijd ook de prijs bij de dealer opgevraagd, was circa 60/70 euro, dacht ik. Toen mijn heil bij de sloop gezocht.  Vervangen is niet al te lastig, dan kun je gelijk de verlichting van sigarettenaanstekers vervangen. Veel mensen weten niet dat daar verlichting zit.   :)

O ja, ik heb toen op de uitscheurplekken aan de binnenkant een flinke hoeveelheid tweecomponentenlijm gedaan, als extra versterking tegen het uitscheuren.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue