Spoiler met of zonder remlicht

Gestart door Hen3, 07-06-2004 16:37:29

Vorige topic - Volgende topic

Hen3

Ik wil een spoiler gaan bestellen voor m'n nog te leveren V70 Classic. Deze is verkrijgbaar met en zonder 3e remlicht. De V70 heeft in de achterklep al een 3e remlicht, dus het meest logisch lijkt het me de versie zonder lamp te bestellen.
De dealer beweert echter dat de versies zonder remlicht alleen op auto's ouder dan 1997 gemonteerd mogen worden, aangezien toen zo'n lamp verplicht werd. Volgens mij blijft de bestaande lamp echter prima zichtbaar, dus ik zie het probleem niet.

Jullie  ???

Hen3

CeeBee

gewoon eentje zonder remlicht, anders is het je vierde, krijg je daar weer gezeik mee.
en nou een spoiler met eentje te nemen , en die niet mogen aansluiten,of de originele afsluiten , is ook zonde(van de tijd) :-\
zit zeker een aardig prijs verschil in, als hij je die met een remlicht wil verkopen?
bij mij(ik wil een derde remlicht in bouwen, ook origineel)zei de dealer , dat ik een remlicht, montage set en een ander stuk bekleding vande achterklep nodig had,zo'n €120,- ex. :o, maar ik hoef alleen het gedeelte met het licht zelf á €30,-ex, m'n R is helemaal voor bereidt.
maar m'n dealer zegt van niet. ::)
wilde langsrijden, om het te laten zien, misschien een mis-communicatie ofzo, maar hi zei dat hij heus wel wist hoe zo'n auto eruit zag want hij werkte er al 30jaar. :P
dat zegt dus ook niks meer tegenwoordig..........................
ga maar naar een andere dealer. ;)
Chris (nog zonder 3e remlicht.)
V70N 2.5T AWD

whachamacollit

lulkoek van de dealer denk ik,moet je daar ook niet kopen hoor.
Mijne besteld via marktplaats.Orgineel volvo en minder dan de helft.
Spoiler met remlicht ziet er wel veel mooier uit vind ik en bovendien staat in de beschrijving hoe je je oude derde remlicht kunt verwijderen en er zit zelfs een afdeksticker bij voor het raam waar het licht heeft gezeten.

"Is het sap het knijpen waard"

Hen3

Citaat van: whachamacollit op 07-06-2004 17:49:16
lulkoek van de dealer denk ik,moet je daar ook niet kopen hoor.
Mijne besteld via marktplaats.Orgineel volvo en minder dan de helft.
Spoiler met remlicht ziet er wel veel mooier uit vind ik en bovendien staat in de beschrijving hoe je je oude derde remlicht kunt verwijderen en er zit zelfs een afdeksticker bij voor het raam waar het licht heeft gezeten.

Nou, ik heb daar mijn auto gekocht en hij heeft me de spoiler aangeboden voor een bedrag dat nog lager ligt dan waarvoor je hem op internet kunt krijgen (ca. €155,= incl BTW). Voor m'n 850 heb ik destijds ook een spoiler gekocht bij een gozer in Hengelo, maar die is duurder dan de huidige aanbieding.  Dat was er een met remlicht en die had inderdaad een sticker om een eventueel ander licht af te plakken. Een remlicht in de spoiler is inderdaad wel mooi. Zonder remlicht is echter zo'n 25 euro goedkoper en bovendien eenvoudiger te monteren.

De dealer kan overigens zowel zonder als met remlicht leveren, maar zijn stelling is dat de versie zonder remlicht niet op de V70 mag...

Hen3

whachamacollit

ok als het niet mag moet je het niet doen...:)

"Is het sap het knijpen waard"

Hen3

Citaat van: whachamacollit op 07-06-2004 21:36:07
ok als het niet mag moet je het niet doen...:)

Tsja... als ik altijd zo door het leven zou gaan... ;)

Hen3

ed

Zou wel een beetje saai worden denk ik.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Frisian Viking

Ik heb net een oude volvo pick-up gekocht en die moet 15 juni voor de RDW keurung.
Daarna gaat ie veranderd worden.  ;)

Als ie een maal op kenteken staat is er minder aan de hand.

Anders bestel je die zonder remlicht voor je 2de auto  ;)  van voor 1997 en doe je hem thuis er zelf op.

Groeten Bauke

s©ub@

@ hen3; 3e remlicht kan misschien wel mooi zijn, maar persoonlijk vind ik het originele remlicht in de achterraam (met spoiler) mooier staan, maar da's heel persoonlijk...

ik ben zelf niet zo kapot van de remlichten in de spoiler; je ziet vaak dat de ledjes zwak of niet branden door een kabelbreukje ofzo; ik had deze ook op mijn T5 zitten maar op de T-5R zit gewoon een spoiler zonder 3e remlicht...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Hen3

Ik heb er een besteld zonder remlicht. Levertijd nog niet bekend, maar wel voor een mooi prijsje!  ;D

Nu nog even spuiten natuurlijk, maar ik moet toch een kras op de motorkap laten wegwerken. Dat kan mooi ineens.  :D

Hen3

s©ub@

welke kleur moet dat gespoten worden? als het stone black is dan laat ff horen, dan krijg je mijn voorspoiler er ook nog bij ;)

Hen3

Citaat van: s©ub@ op 08-06-2004 16:00:46
welke kleur moet dat gespoten worden? als het stone black is dan laat ff horen, dan krijg je mijn voorspoiler er ook nog bij ;)

Nautic Blue metallic.... sorry  :-\

Mijn vorige auto was wel stone black en het laten spuiten daarvan was gratis!
Een vriend van me werkt bij een schadehersteller en daar moesten ze toevallig die kleur spuiten. De spoiler er naast gehangen... klaar  ;D

s©ub@

roep ff als die vriend weer stoneblack moet spuiten (geef in een pb maar ff aan waar) ;)

Hen3

Citaat van: s©ub@ op 08-06-2004 16:20:20
roep ff als die vriend weer stoneblack moet spuiten (geef in een pb maar ff aan waar) ;)

Hij werkt inmiddels bij een ander dus of het daar ook kan....

't was in Almelo trouwens. Volgens mij niet echt in de buurt voor jou..

s©ub@

nee inderdaad een beetje uit de richting... helaas
toch bedankt