stabilisatorstang rubbers

Gestart door beunmaat, 13-08-2011 14:31:46

Vorige topic - Volgende topic

beunmaat

ik had even een vraagje, en ik kon er weinig tot niks over vinden.
Zoals misschien bekend is ga ik binnenkort mijn koppeling vervangen, een aangezien mijn subframe dan toch los is zat ik eraan te denken om mijn stabi stang rubbers gelijk te vervangen.

Maar nu kan ik nergens van die losse rubbers vinden! Uitgezonderd de pu variant van ET.
Zijn deze rubberss wel los verkrijgbaar?
Gr wouter

daytonawim

Er zijn losse rubbers te krijgen voor een alter 1, darana zijn de rubbers vast gevulcaniseerd, en lukt dat eigenlijk niet meer, lees onderstaand topic even door ! (beetje puinhoop, maar antwoorden staan er wel in)

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,859.0.html

beunmaat

leg uit, die op de site van ET zijn 20 tot 22mm. Zijn de originele rubbers gevulkaniseerd aan de stang?

daytonawim

Was even wat aan het zoeken voor je, zie boven.

Heb net effe onder de alter 1 gekeken, en het lijkt op een alter 2 stabi, er loopt ook een plaatje onder de beugel door, en zoals in de foto in het topic waar ik naar verwees,

beunmaat

Kijk eens, bedankt voor de info!

Zoals ik begrijp passen die pu bussen van ET er gewoon op, maar moet ik de originele gevulkaniseerde bussen ervan tussen beunen.
Dat zal niet zon probleem zijn ;D

Jasper Boven

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

beunmaat

lol :P

nou vanmiddad pu busjes gehaald ervoor, morgen eropzetten.

volvoc70T5

laat es weten of het ook goed past etc..
ben eigenlijk wel benieuwd (neem aan dat je de gevulcaniseerde stabistang hebt?)
een fototje zou ook niet gek zijn in gemonteerde toestand...

volvobug

Ben ook erg benieuwd naar verslagje/foto's. Ook of je weg komt in de metalen beugel  met die ribbel bovenop de ET bussen, of dat je die weg moet snijden/vijlen.

volvoc70T5

en... paste het zoals verwacht of viel het tegen?

volvobug

Citaat van: beunmaat op 16-08-2011 19:54:50
lol :P

nou vanmiddad pu busjes gehaald ervoor, morgen eropzetten.

Knock knock, anybody home? Al aan toegekomen? Hoe is het gegaan? Verslagje, foto's, please please....

beunmaat

Sorry voor de late reactie! Ik was dit topic helemaal vergeten.

De PU bussen passen niet, ik dacht ze even snel te vervangen tijdens de koppeling wissel. Maar het is niet gelukt.
Ik kom nog er nog een keertje op terug met deze bussen!