Deurslot bestuurderskant

Gestart door JuT5R, 16-08-2011 11:18:38

Vorige topic - Volgende topic

JuT5R

Goedemorgen,

Helaas is sinds een paar dagen mijn deurslot kapot aan de bestuurderskant.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Is het makkelijk deze te vervangen voor een nieuwe?
Iemand enig idee van een kostenindicatie als er een nieuw slot in moet?

Alvast bedankt,

Groeten,

Justin

henry classic v70

Ik heb net even gekeken in de zoek functie; als je portierslot invult staat er misschien wel iets tussen wat "lijkt" op jou probleem
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Als je je deur los hebt schroef je de binnenbekleding en het slot er zo vanaf, stelt niets voor.  Goed gebruikt slot een 25 euro en de prijs van een nieuw slot schrik je van ;D

hvdmountain

Hoogstwaarschijnlijk heeft Rutger er nog één liggen.

huib01

van mijn deurslot blijft de buitengereep steeds hangen in open stand. heb op de sloop een nieuw veertje bemachtiigd. Kan iemand mij stapsgewijs zeggen hoe ik het slot eruitkrijg nadat ik de bekleding en het plastic afdek plaatsje heb verwijderd. Ik begrijp dat de buiten deur/slot greep op een bep[aalde manier bewogen m,oet worden maar weet niet welke en wil het niet kapot maken !!! Misschien verwijzing waar ik de dem/momtage instructioe kan vinden ben nieuw hier dus weet nog niet wat waar te vinden lavast bedankt !!!

UserID6342

Binnenbekleding e.d. kan allemaal blijven zitten en hoeft er niet af !  Aan de kant van het slot zit een driehoekig afdekplaatje, deze wip je eruit, dan zie je 2 torxschroeven T30 zitten en draai je los, vervolgens draai je de drie Torxbouten van het slot los en drukt het slot iets naar beneden, nu kun je de handel eruit pakken.