[MEETING] 18/19/20 juni

Gestart door s©ub@, 08-06-2004 13:11:19

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

aangezien de vakantie weer voor de deur staat en we ook de vermogensbank meeting in Goes hebben had ik het volgende idee; we koppelen de sleurhut achter de roffel, mikken de achterkant vol met pakken/flessen/lampen en ademapperatuur, rijden richting Scharendijke en nemen daar een camping...

zijn er meer duikende of kamperende club (of forum)genoten die dat weekend met ons mee willen gaan duiken?

planning ziet er als volgt uit:
vrijdag:
- begin avond aankomst in de Grevelingen.
- eerste duik bij schemer (ongeveer 22 uur het water in)
- eventueel later een (2e) nachtduik (ongeveer 1 uur)

zaterdag
- ontbijt
- ff naar goes voor de rollerbankmeting
- laat op de middag eerste duik
- BBQ op de camping
- rond schemer de tweede duik
- voor de diehards nog een nachtduik

zondag
- ontbijt
- eventueel een laatste afsluitende duik

ik weet absoluut niet hoe het zicht is, maar ik zat zelf te denken aan de volgende duikstekken: Kabbelaar, Scharendijke ZuidLangeweg (parking), Scharendijke Gemaal, Dolfijntje en eventueel de Schelde afhangende van de brevetering van de aanwezige duikers of het animo...

ben benieuwd of we nog duikers tegen komen... (of happy campers ;D)
- ontbijt
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Ingrid

Hé, leuk idee. Alleen neem ik geen duikuitrusting mee maar hang ik de trailer achter Knoet en neem dan de 1 PK mee (als daar een beetje valt te rijden). Eens kijken of ik ergens een stal voor het beest kan vinden...
Of weet jij iets Scuba?
Volvo is a girls best friend...

mehn

Citaat van: s©ub@ op 08-06-2004 13:11:19
zijn er meer duikende of kamperende club (of forum)genoten die dat weekend met ons mee willen gaan duiken?

Citaat van: Ingrid op 08-06-2004 13:22:43
Alleen neem ik geen duikuitrusting mee maar hang ik de trailer achter Knoet en neem dan de 1 PK mee

Jullie proberen echt van alles om thecrew en vrouw naar Zeeland te krijgen hè  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

s©ub@

alle ingrediënten zijn inderdaad aanwezig mehn ;D

@ingrid, ik ga voor jou kijken naar een camping in de buurt van een manege... stalling is er over het algemeen wel te vinden hoewel de grevelingen nou niet echt bij uitstek geschikt is om paard te rijden (word nog moeilijk voor s©ubinnetje -> of duiken of paardrijden :-\ )

geef ff je wensen aan via pb ingrid, dan ga ik op zoek naar een passende locatie, ok?

BartT5R

Duiken? ik dacht dat we dat enkel in bed deden?

Enfin, anders verleggen we de Roosendaal hap naar de camping?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Joris_Scholte

Helaas, ik ga het niet redden om er heen te komne. Overdag ben ik naar Gerrit Eriks toe, 's avonds familie-verplichtingen.

M a r c

Citaat van: Joris_Scholte op 08-06-2004 16:26:11
Helaas, ik ga het niet redden om er heen te komne. Overdag ben ik naar Gerrit Eriks toe, 's avonds familie-verplichtingen.

Zeg Joris? Overdag ben je toch wel bij de rollenbankmeeting met je nieuwe R?  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thecrew

Citaat van: mehn op 08-06-2004 13:25:12
Citaat van: s©ub@ op 08-06-2004 13:11:19

Jullie proberen echt van alles om thecrew en vrouw naar Zeeland te krijgen hè  ;D
;D

s©ub@

Joris_Scholte

Citaat van: MH op 08-06-2004 23:01:33
Zeg Joris? Overdag ben je toch wel bij de rollenbankmeeting met je nieuwe R?  ;)

Nee, helaas. Ga overdag naar Gerrit Eriks; voorbereidingen voor het volgende clubevenement. Maar als je toevallig aanstaande donderdag 's ochtends in de buurt van de RDW 's Hertogenbosch bent.... Ow ja: keuringstijd is om 08:55 (lees 855)... Toeval?  ;)  ;D

denkweb

M a r c

Citaat van: Joris_Scholte op 09-06-2004 00:05:51
Citaat van: MH op 08-06-2004 23:01:33

Nee, helaas. Ga overdag naar Gerrit Eriks; voorbereidingen voor het volgende clubevenement. Maar als je toevallig aanstaande donderdag 's ochtends in de buurt van de RDW 's Hertogenbosch bent.... Ow ja: keuringstijd is om 08:55 (lees 855)... Toeval?  ;)  ;D

Helaas, die donderdag moet ik iets op gaan halen vlakbij Hengelo....  ;D

Wel apart; een clubevenement voorbereiden tijdens een ander clubevenement..... toch?   ;)

info@europeantuning.nl

s©ub@

is inderdaad apart en we wilden graag dat het anders was; maar dat kan gebeuren met 3 werkende commissieleden... ;)

ik ben iig wel in goes, dus we geven acte de presence

M a r c

is ook wel apart met een caravan op de rollenbank...  ;D

info@europeantuning.nl

s©ub@

... zal niet gaan gebeuren; de T-5R gaat de bank niet op...
(ook niet zonder sleurhut hoor) :P ;D