Poll: Aanvullende forumregels voor het Advertentieboard

Gestart door innocenti, 12-08-2011 08:13:57

Vorige topic - Volgende topic

Scooby Doo

Boeltje nog eens nagelezen, en nergens staat  vermeld dat de nivomats 3 ton gelopen hebben,

Ik heb een R  afgebroken met 214000 KM, en LPI. na 2 maanden stilstands nog geen millimeter ingezakt, en reden perfect. Deze komen onder mijn 2,5D te zitten. op de R AWD zitten er ook, en die hebben er 255000 opzitten, en die plakt op de baan. Gaan er geen van in de verkoop, de R blijft, en de andere zijn voor de mazoutstoof (zitten er geen onder)

Just my 2 cents.  :eusa_whistle:

edit: Haasje (Erwin) was net sneller.
Puppy Power!!!

elianmars

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de originele advertentie. Benieuwd naar de omschrijving, waaruit blijkt dat er geen nieuwe nivomats verwacht hoefden te worden.

Ludo

In de advertentie stond 300.000km (of was het 320.000?).
Maakt dan niet uit, of ze 10 of 19 jaar oud zijn.

Kenny, je merkt pas verschil als je ze vervangt.
Net zoals met turbo's, lees je ook vaak, loopt nog goed, maar als ze vervangen zijn, word steeds gezegd, dat had ik veel eerder moeten doen...
Niets heeft een eeuwig leven.
Trouwens, hoeveel % geven je dempers op de schokdempertest bij de keuring?.

Johann

Ach Ludo, een week oude dempers geven bij de niet zo onafhankelijke schokbrekertestboer al aan dat ze op de helft zitten..

En als je een lekke 300d km Nivomat kunt vervangen door een niet lekke 300d km Nivomat dan is het aan de koper wat het 'm waard is.

Bij Oldtimers zie je nog hogere prijzen voor grotere 'troep' ..

Ludo

Citaat van: Johann op 14-08-2011 21:06:24
En als je een lekke 300d km Nivomat kunt vervangen door een niet lekke 300d km Nivomat dan is het aan de koper wat het 'm waard is.

Hoeveel het waard is, of mag zijn lezen we dagelijks.
Daardoor ontstaan deze discussies.

:eusa_doh:

elianmars

Citaat van: Ludo op 14-08-2011 21:00:13

Dan had ik ze al niet hoeven hebben. De mijne hebben nu bijna 2 ton achter de kiezen wielen en voor mijn gevoel zijn die al aardig op.

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 14-08-2011 21:22:40
Citaat van: Ludo op 14-08-2011 21:00:13

Dan had ik ze al niet hoeven hebben. De mijne hebben nu bijna 2 ton achter de kiezen wielen en voor mijn gevoel zijn die al aardig op.

Inderdaad,
Plakt aan de baan zoals Kenny zegt, tot je ze vervangt, dan lijk je plots een F1 wegligging te hebben.   Dempers met 200.000km zijn gewoon klaar voor de vuilbak hoor. Laat staan met 300.000+...

Als je zo'n demper demonteert en je duwt ze in en trekt ze weer volledig uit zal dit wel met horten en stoten gaan.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Elsje

We kunnen hele discussies opzetten over het functioneren van nivomats. 1 van mijn nivomats zweet desondanks komt hij goed op hoogte en werkt goed op de testbank en de auto rijdt prima. Ik heb besloten nieuwe verlaagde nivomats te bestellen. Ik heb een paar keer dempers verkocht aan forumleden echter allemaal met garantiebon erbij. Anders zou ik ze niet verkopen maar goed dat is mijn keuze. Net als een turbo. Als koper maar ook als verkoper neem je een risico.

Het inzakken van de nivomats bij stilstand heeft alles te maken met de veren die je erbij gebruikt. Wat ze allemaal moeten doen is op hoogte komen. Als blijkt dat de nivomats bij montage door koper direct niet functioneren (niet op hoogte komen) zijn ze aantoonbaar defect. Ik vind dat je dan als verkoper op dit forum een verplichting hebt jegens je mede forumlid.

Ik hoop dat verkoper en koper er samen alsnog uitkomen. Laten we niet vergeten dat nagenoeg alle deals op het forum tevreden forumleden opleveren en dat het nu een keer mis gaat is goed om weer even aan te scherpen hoe het ook al weer werkt hier maar verder stel ik voor het erbij te laten.

robin-850-92

Dit gaat wel erg ver door.. Volgens mij is dit een discussie tussen mij en de verkoper? ik word zelfs uitgemaakt voor '' Botte boer'' ?? @pwaes is wel lekker makkelijk he zo via het internet over andere praten! moet je nog een keer doen:)
Maar goed ik blijf bij mijn standpunt en wijk er niets vanaf en zeker niet als er zo over me word gepraat! en dingen worden verteld die ik moet doen. Dit regel ik zelf met de verkoper. Vind het overigens wel een beetje naar dat er helemaal een topic over word gestart..

Ben

En ik vind dat nu alles wel gezegd is.
Koper en verkoper zoeken het verder onderling uit.

Iedereen dank voor de bijdrage aan deze discussie.