knop van pook vervangen

Gestart door YoeriR, 19-08-2011 13:50:53

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Hiker op 11-09-2011 18:50:23
Jongens, jongens....

Niks nie zagen en breken.....hoes lishalen van de middenconsole, omhoog vouwen, rubber deel omhoog voueen .

Daar zit  een imbus..losdraaien,  en wahla, binnen 5 minuten zonder rotzooi je pook los en vervangen.

Dit was voor een handbak....

Maar dan nog heb je de knop er niet vanaf, of begrijp ik u nu verkeerd? :eusa_think:

COPPEHER

holy-ships  :o dat is dus het laatste wat ik zou doen, als er ook echt geen mogenlijkheid was om hem er normaal te demonteren.  :eusa_doh:

peteRRR

Moet die nieuwe pook niet andersom zitten. :eusa_think:

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

COPPEHER

Citaat van: peteRRR op 11-09-2011 20:16:27
Moet die nieuwe pook niet andersom zitten. :eusa_think:

Groet.

;D ;D ;D 

YoeriR

Had ik ook gedaan ;) had ik dat niet neergezet?

FRANQ

Ik heb het ook gedaan (pookknop eraf, en dezelfde er weer op na inkorten van de stang).
Eerst de hoes loshalen van de middenconsole, dit is los te trekken als je het plastic frame opwipt met je vingers waar de hoes op vast zit.
Dan de hoes omhoog klappen en de borging onder in de pookknop losmaken zodat de hoes los is van de pook.
Dan kun je gaan vrutten met een platte schroevendraaier om de pookknop los te krijgen maar dit heeft geen zin.
Ik heb een houten balkje op de middenconsole gelegd en 2 metalen kokertjes aan een kant op het balkje, langs weerszijden van de pook (onder de pookknop) en dan op een garagekrik die in de voetenruimte van de bijrijder staat.
En dan krikken maar.
Zonder al teveel moeite ging hij eraf.

"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"