Wa het maar Zaterdag

Gestart door Sbv, 09-06-2004 10:30:00

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Als het goed is wordt ik a.s. Zaterdag de trotse eigenaar van een 850 R estate automaat.

Zoals al in een eerder post aangegeven is vriendin er nog steeds niet echt happy mee, maar het is mijn auto, dan mag ze met de bus gaan ofzo. Die trekt wel weer bij.

Voorlopig nog even geen aanpassingen aan de auto, misschien als ik het vermogen te weinig vindt dat hij naar Rica gaat.

Is het niet zo dat de automaat niet tegen het hogere vermogen van Rica kan ? heb niet echt veel zin in een defecte bak vanwege teveel koppel en vermogen voor de automaat.

Zal binnenkort wat foto's neerzetten.

Ciao

Sander

denkweb

Er rijden al aardig wat Rica-chippies rond in onze gelederen, hoor er zelden klachten en al helemaal geen noemenswaardige klachten.

Dametje draait wel bij, lid worden van de Volvo 850 Club en gewoon meezeulen naar een meeting! (heb ik ook gedaan en nu probeerd ze telkens mee te gaan als ze de kans krijgt...). Club kent ook enkele vrouwelijke leden trouwens...

Sbv

Zal eerst eens zo rondrijden en kijken of ik de power echt te kort kom, denk het al helemaal niet.

Ben wel bezig mijn vader te overtuigen, die krijgt medio augustus zijn XC70 D5 automaat/ Ik had zoiets zet er dan gelijk een chippie is, is leuker rijden met de caravan erachter, maar hij vindt 163 pk al voldoende, misschien dat ik de dealer nog ffies bel en het ding voor aflevering erin laat zetten.

Dametje draait vast wel bij. Ze wil alleen niet graag van de Alfa af, is ze wat aan gehecht, ik ook wel maar wil wat anders, in de klassieke alfa's zit ik niet lekker en de moderne zijn wel erg mooi, maar ja hebben niet dat speciale, en als ze het al hebben is het nog onbetaalbaar.

Zal me ook binnenkort als clublid aanmelden

CeeBee

ik heb ook een 855 R automaat, ik had geen gebrek aan power , maar sinds afgelopen vrijdag een chipje erin, wastgate weer spelings vrij gemaakt,(armpje afgesteld), en nu heb ik gebrek aan remmen , lef , vrije rijbanen,sponzen, (al die vliegen en andere roadkill op m'n voorruit) en benzine. ;)
Hij gaat nu echt als de brandweer, alleen jammer dat de zwaailichten altijd op die auto achter me zitten ;D
chippen is geen noodzaak,maar wel een serieuze aanrader. ;)
chris
V70N 2.5T AWD

nOOb

Citaat van: sbv op 09-06-2004 10:53:28
Dametje draait vast wel bij. Ze wil alleen niet graag van de Alfa af, is ze wat aan gehecht,

Tja, die italianen met hun charmes he :)
Alvast gefeliciteerd met aankoop en rij ze .