Even voorstellen.. Witte 855

Gestart door remo, 25-08-2011 16:55:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

remo

Hallo 850 vriedjes,

Ik wil mijzelf even voorstellen, mijn naam is Remo, 19 jaar en rijd nu sinds een jaar deze 850, 2.0 10V, van 1996 ;D

ff klein lijstje:

Climate Control
15'' V70 velgjes, donker grijs
Boordcomputer
Cruise control
Electrische ramen voor + achter
Radio SC700 + 6 cd wisselaar vanaf nu met een echte zwarte SC805!!
Vol leder interieur
Inmiddels setje mistlampjes voor in de bumper geschroefd, niet op de foto.


bijgevoegd een paar fototjes!











Leder interieur


Velgen in productie


Ben benieuwd wat jullie reactie is...







volvotje850

Mooie 855.Ik ben ook voor een witte gevallen  ;D een paar maanden geleden en geniet er nog elke dag van.Veel plezier ermee.

dita

Mooie Witte!

en ook gelijk al foto's  :D
al eens aan een spoilertje gedacht?

gr.
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

rifwachter

Welkom op het forum.

Veel plezier met je mooie witte 850.

Gr. Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Remo.

Uiteraard is een witte mooi.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Piere

Cool detail op je velgen  8)

Maar waarom geen 16 of 17 duimers? Staat mooier :P
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

remo

@dita, haha jaazeker! ligt al een jaar in de schuur, ben al wel begonnen met spuiten, maar nog niet helemaal naar mn zin. Maar die komt er wel een keertje op!

@piere, Velgjes zijn leuk he. heb gekozen voor 15'' omdat ik daar nog een setje banden voor had liggen. Ik woon in Druten, bijna op de hoek van ''volvo rima'', jullie waarschijnlijk wel bekend. daar heb ik dit setje antlia's gekocht voor weinig, ff met de lamellenschijf de stoepkantschade erafgehaald, en zelf gespoten. dan heb je voor weinig leuke wielen. Wil er mischien ooit r-velgen onderleggen, 17'', maar ja aan de andere kant, het is geen R.. spaar dan liever ff door voor een CY;)

henry classic v70

19 jaar en al een jaar rondrijdend in een hele coole witte 855 :eusa_clap:
Met jou gaat 't helemaal goed komen ;D

Welkom natuurlijk op 't forum, maar waarom speciaal een volvo en een witte 855 in 't bijzonder?
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

remo

@henry Haha tja nu al besmet met het 850 virus he;) vind het echt een geweldige auto. mam en pap haden vroegen een 240. daarmee is het begonnen. maar voor mij stond het al snel vast dat het een 850 moest worden. met deze heb ik heel veel schik, maar ik zeg ook niet dat er nooit een T5R cream yellow of een rode 850R gaat komen!:P verder kan ik zelf lekker (betaalbaar) sleutelen en hobbyen aan de auto.

stefanhuijser

Hè plaatsgenoot!

Waarom heb ik jouw witte roffel nog nooit gezien? Zo groot is druten niet ;)

Groet Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

daytonawim

Mooi wit is echt niet lelijk :-)

Welkom op het forum ;D


remo

@stefan, oej... op welke roffel moet ik letten of jou een keer te zien?? en in welk deel van druten heb ik de meeste kans?? haha als ik weet waar je woont, kom ik even een keer kennismaken;)

henry classic v70

Zo'n witte zie je toch niet over het hoofd.. :eusa_whistle:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

dita

Citaat van: remo op 25-08-2011 19:01:47
@dita, haha jaazeker! ligt al een jaar in de schuur, ben al wel begonnen met spuiten, maar nog niet helemaal naar mn zin. Maar die komt er wel een keertje op!

@piere, Velgjes zijn leuk he. heb gekozen voor 15'' omdat ik daar nog een setje banden voor had liggen. Ik woon in Druten, bijna op de hoek van ''volvo rima'', jullie waarschijnlijk wel bekend. daar heb ik dit setje antlia's gekocht voor weinig, ff met de lamellenschijf de stoepkantschade erafgehaald, en zelf gespoten. dan heb je voor weinig leuke wielen. Wil er mischien ooit r-velgen onderleggen, 17'', maar ja aan de andere kant, het is geen R.. spaar dan liever ff door voor een RRRRRooie ;)

;D
Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

remo

@dita, Jaaaaa! echt te gek die rooie! :evil: wel met het zwarte interieur dan :-[