MVT Tuning?? Bekend?

Gestart door Hen3, 09-06-2004 16:25:42

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

was dat niet "come out and find"? ;D

powerbox (merk weet ik niet) is niet echt de ultieme oplossing; dat kan ik je wel garanderen. heeft op de V70tdi 2 dagen gezeten en heb er nu mijn zwager mee "geholpen" (heb nog nooit een seat tdi zo zien roken, maar hij is er blij mee).

betreft MVT; laat de resultaten iig hier ff weten; de prijzen zijn iig wel leuk, ik ben benieuwd...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Hen3

Citaat van: BartT5R op 02-07-2004 15:24:20
Hen3,
wordt tijd dat je clublid wordt denk ik, ik heb deze week nog gebeld met Rica, en voor mijn T5R een prijs gevraagd om te chippen, heb ze wel verteld dat ik clublid ben, 375 euro exclusief BTW, dus + 19% = 446 euro, daar zou ik echt geen risico voor willen lopen.
Op Ebay Duitsland zijn er zat bedrijfjes die je voor 99 euro chippen, wat je dan krijgt blijft mij een raadsel.

Dat zou betekenen dat de clubkorting nog steeds geldt?! Volgens de info op de clubsite is die actie al lang afgelopen en gold bovendien niet voor een V70.

janis

Hen3,
wordt tijd dat je clublid wordt denk ik, ik heb deze week nog gebeld met Rica, en voor mijn T5R een prijs gevraagd om te chippen, heb ze wel verteld dat ik clublid ben, 375 euro exclusief BTW, dus + 19% = 446 euro, daar zou ik echt geen risico voor willen lopen.
Op Ebay Duitsland zijn er zat bedrijfjes die je voor 99 euro chippen, wat je dan krijgt blijft mij een raadsel.

ZO!, hoe word je lid van welke club waardoor je zoveel korting krijgt??

Geldt dat ook voor cylindertechnisch minder bedeelden? (ik heb een V40T4)?
Voor dat geld wil ik ook wel naar RICA!

Hmmmmmm, als ik de site eens goed besnuffel moet je toch echt een 850/V70
hebben  :'( :'( om lid te mogen worden

Bedankt,

Janis

BartT5R

Citaat van: janis op 07-07-2004 12:01:25
Hen3,

ZO!, hoe wordt je lid van welke club waardoor je zoveel korting krijgt??

Geldt dat ook voor cylindertechnisch minder bedeelden? (ik heb een V40T4)?
Voor dat geld wil ik ook wel naar RICA!

Hmmmmmm, als ik de site eens goed besnuffel moet je toch echt een 850/V70
hebben  :'( :'( om lid te mogen worden

Bedankt,

Janis
Dat klopt spijtig genoeg voor jou ook, maar als ik jouw was mailde ik toch eens naar european tuning, vragen staat vrij.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

janis

Bij ET zie ik alleen MTE en SCT. Geen Rica. De X40 wordt niet eens vermeld.

De prijzen liggen ook nogal hoog.

Er zijn (met name in de US) veel S40 eigenaren met goede Upsolute ervaringen, voor veel aangenamere prijzen. Officieel 369 euro. Voor ietsje meer een "echte" Rica leek me wel wat, maar meer dan het dubbele gaat me te ver.

BartT5R

Janis,
bel of mail eens met Marc van ET, Upsolute is in nederland ook rond dezelfde prijs als Rica, voor de 850 toch, ik zou als ik van jouw was niet gewoon de websites bekijken maar echt contact met ze opnemen, dan kan je echt iets afspreken.
Wie niet waagt, gewoon vragen.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

janis

Je hebt gelijk, wie niet,.. etc.
Ik zal eens mailen.

W.b. Upsolute, een collega van mij (V70R '98) heeft 485 euro betaald.
Ook teveel, moet gewoon 369 zijn.

Boom

Citaat van: janis op 09-07-2004 13:13:39
Je hebt gelijk, wie niet,.. etc.
Ik zal eens mailen.

W.b. Upsolute, een collega van mij (V70R '98) heeft 485 euro betaald.
Ook teveel, moet gewoon 369 zijn.

En hoe bevalt die chip van upsolute bij jouw collega?
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

janis

@boom.

Het bevalt 'm prima. Hij heeft zijn auto nooit op de dyno gehad, maar zegt een behoorlijk verschil te merken. Met name het op- en doortrekken.
Topsnelheid heeft ie nog nooit geprobeerd  ;D

Als enige andere modificatie heeft ie een BMC Cold Air Intake (pas NA de chip erop gezet) Het enige wat ie daarvan dacht te voelen is dat ie "soepeler" rijdt.