@#$&CK Profile Tirecenter

Gestart door moorf01, 27-08-2011 14:17:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

moorf01

Vandaag weer even een heerlijke dosis gefrustreerde garage medewerkers bullshit over me heen gekregen :evil:

Na het vervangen van mijn krukaskeerring was mijn uitlijning niet meer in orde..dus dan zou je denken regel dat! Deste meer als het ook 85 euro kost :eusa_silenced:

In Groningen dan ook een bezoek gebracht...deze jongen heeft de kant waar de veerpoot er af is geweest gewoon AMPER aangeraakt..en de rechterkant helemaal NIET. Vervolgens wel wat aan de achterwielen lopen raggen..en klaar.. money gone. Op weg naar huis was het nieuwe fenomeen naar link trekken ( wat ie dus deed sinds vervangen krukaskeerring) nog steeds aanwezig EN hij trilde op snelheid meer als tevoren. Dan denk je achja het is allemaal 1 bedrijf..dus ga je naar Enschede Profile ( woon ik).

Krijg ik me toch een partij #$&*(#$ over me heen..echt om niet goed van te worden..Ik zou een kluns zijn om uberhaubt die veerpoot er af te halen ( wel zo handig he als je bak er af moet) :eusa_shhh:..het was vast geen uilijn probleem maar eerder een lager  :eusa_doh: man man man. Vervolgens een half uur lang discussie..liep bijna uit de hand.. en GEEN verandering omdat meneer maar vond dat ik terug moest naar groningen..

Dat halfuur had ie ook op de brug kunne staan om ff te kijken hoe we dit gaan oplossen..

Echt zo irritant..het enige waarvoor ik afhankelijk ben is uitlijnen en APK en dit zorgt altijd voor gezeik.. :evil:

Laserblue

snap niet dat je er überhaupt heen gaat  ::)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

henry classic v70

Citaat van: Laserblue op 27-08-2011 14:44:27
snap niet dat je er überhaupt heen gaat  ::)

Inderdaad, als je even beter je ogen had open gedaan en misschien wel de vraag gesteld wáár je het beste bij jou in de buurt kunt laten uitlijnen had je een juist uitgelijnde wagen gehad voor minder dan de genoemde €85,=
bijv. HIER, uit de verre omgeving van Zwolle gaan veel forummers naar dit adres voor het uitlijnen van hun Roffel!!
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Profile is net als Kwik-Fit, en de rest, een plek waar je met een hele grote boog omheen moet rijden.

Met mijn vrachtwaggeltje vorig jaar daar geweest om uit te lijnen want de banden sleten wel erg snel aan de buitenkant af, en hij trilde als een malle, resultaat........ niets aan de hand alles stond perfect.
Vlak voor mijn vakantie naar Ronden banden in Doetinchem geweest omdat ik nieuwe achterbanden moest hebben en hem daar ook maar even laten uitlijnen, bleek dus dat er gewoon teveel toespoor stond!
Kortom die apparatuur van Profile staat gewoon verkeerd ingesteld zodat jouw banden sneller slijten en zij er meer aan kunnen verdienen (dat is mijn mening hierover).

Groet,
The Demon.

UserID6342

Mwuh jongens toch allemaal...  Kwikfit / Profile en dat soort bedrijven kunnen echt wel goed zijn, mits je zelf verstand van zaken hebt en er bij blijft staan ;D  Vorige week ofzo is mijn T-5 ook rondom uitgelijnd en gebalanceerd.  Jochie wou niet luisteren en krijgt de auto terug om te balanceren omdat hij niet onder de 5 gram per wiel heeft meegepakt.

Uitlijnen is gewoon goed gedaan.

@®-

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2011 15:50:13
Mwuh jongens toch allemaal...  Kwikfit / Profile en dat soort bedrijven kunnen echt wel goed zijn, mits je zelf verstand van zaken hebt en er bij blijft staan ;D  Vorige week ofzo is mijn T-5 ook rondom uitgelijnd en gebalanceerd.  Jochie wou niet luisteren en krijgt de auto terug om te balanceren omdat hij niet onder de 5 gram per wiel heeft meegepakt.

Uitlijnen is gewoon goed gedaan.
Helemaal mee eens.

Ik komt nooit bij een garage omdat ik alles zelf doe, alleen uitlijnen kan ik niet zelf dus moet ik hiervoor ergens naar toe. Ik ga voor het uitlijnen naar Kwik fit (ben geen fan van ze) maar dit is de enige die het doen op zaterdag (door de weeks gewoon geen tijd ervoor).
Ik heb bij deze Kwik fit (Leiderdorp) geen klagen, er is 1 monteur die het bij mij altijd doet en dan doet hij de uitlijning perfect.

Teddy81

Ik breng mijn auto altijd naar de Profile in Zeewolde voor APK en als er iets gedaan moet worden waar ik geen zin/tijd voor heb. Geen problemen mee, en ze leveren altijd goed werk af. Misschien helpt het dat ik die jongens goed ken, maar ik heb niets te klagen.
Ik moet zeggen dat de Profile in mijn eigen woonplaats me ook wel eens een kunstje geflikt heeft, dus het hangt ook af van de vestiging waar je heen gaat.

Sterkte met de afhandeling.

moorf01

Ja nou ja goed..het was ook min of meer een opwelling  :) Ik wou m gewoon vertroetelen en was in de buurt. Ja ik hoopte dus dat in Enschede misschien een liefhebber die welwillend is zou werken..en echt alleen het beste resultaat wil. Maar nee..opperkneussmurf met een gouden ketting..

De ergernis is alweer wat weggezakt hoor..maar een klachtenbrief gaat sowieso de deur uit. En ze hebben voor altijd 1 klant minder, tenminste NA dat dit is opgelost  :eusa_clap: En inderdaad 85 euro is buitensporig veel..maar ik quote even mijn vrienden van de profile...das normaal joh voor een 4-punts blabla...en wat ie ook nog zei : doe t gewoon anders zelf joh als je het beter weet  :eusa_boohoo:

Het enige wat ik wil is gewoon lekker over de weg glijden met ongeveer 1900 toeren door een tunnel met knietjes aan het stuur..is dat te veel gevraagd? :police:

MVeldhuis

Dan rij je in ieder geval niet te hard in die tunnel ;D

moorf01

Citaat van: MVeldhuis op 27-08-2011 19:14:11
Dan rij je in ieder geval niet te hard in die tunnel ;D

Dat bedacht ik me ook..uit ervaring net onder de 80 haha..achja klinkt wel lekker :eusa_drool:

UserID6342

Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
..... Maar nee..opperkneussmurf met een gouden ketting..
Gaan we stickertjes plakken, dan mag je ook wel even bij mij komen hoor...... ook een tweetal gouden kettingen om en een stel tattoo's, val ik nu ook onder de categorie kamper / opperkneussmurf ?

Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
.....En inderdaad 85 euro is buitensporig veel..maar ik quote even mijn vrienden van de profile...das normaal joh voor een 4-punts blabla...en wat ie ook nog zei : doe t gewoon anders zelf joh als je het beter weet  :eusa_boohoo:
85 euro voor een 4-punts uitlijning is helemaal niets te duur hoor, ja het kan goedkoper dat klopt, maar het is en blijft een heel normaal bedrag.  Als je dat al te duur vind, heb je misschien een te dure auto gekocht ?  De laatste opmerking is in de eerste instantie ongepast, maar waarom bekruipt mij het gevoel dat ik graag zou willen weten hoe jij die toko binnenstapte ?

Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
Het enige wat ik wil is gewoon lekker over de weg glijden met ongeveer 1900 toeren door een tunnel met knietjes aan het stuur..is dat te veel gevraagd? :police:
Ja dus, want je moet je handjes aan het stuur houden.....

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2011 20:31:31
Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
Het enige wat ik wil is gewoon lekker over de weg glijden met ongeveer 1900 toeren door een tunnel met knietjes aan het stuur..is dat te veel gevraagd? :police:
Ja dus, want je moet je handjes aan het stuur houden.....
:eusa_clap: ;D :eusa_clap: Die opmerking sta ik volledig achter ;D

Groet,
The Demon.

moorf01

Citaat van: Dirk342 op 27-08-2011 20:31:31
Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
..... Maar nee..opperkneussmurf met een gouden ketting..
Gaan we stickertjes plakken, dan mag je ook wel even bij mij komen hoor...... ook een tweetal gouden kettingen om en een stel tattoo's, val ik nu ook onder de categorie kamper / opperkneussmurf ?

Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
.....En inderdaad 85 euro is buitensporig veel..maar ik quote even mijn vrienden van de profile...das normaal joh voor een 4-punts blabla...en wat ie ook nog zei : doe t gewoon anders zelf joh als je het beter weet  :eusa_boohoo:
85 euro voor een 4-punts uitlijning is helemaal niets te duur hoor, ja het kan goedkoper dat klopt, maar het is en blijft een heel normaal bedrag.  Als je dat al te duur vind, heb je misschien een te dure auto gekocht ?  De laatste opmerking is in de eerste instantie ongepast, maar waarom bekruipt mij het gevoel dat ik graag zou willen weten hoe jij die toko binnenstapte ?

Citaat van: moorf01 op 27-08-2011 19:09:09
Het enige wat ik wil is gewoon lekker over de weg glijden met ongeveer 1900 toeren door een tunnel met knietjes aan het stuur..is dat te veel gevraagd? :police:
Ja dus, want je moet je handjes aan het stuur houden.....

Naja ik stapte de toko binnen met de hoop zo behandelt te worden zoals je mag verwachten. En zoals ik iemand in die situatie zal behandelen. Stikkertjes plakken doe ik niet..geef slechts een omschrijving van uiterlijke kenmerken ..ahum..enk was een beetje boos

Die 85 euro betaal ik trouwens met plezier als het resultaat er naar is..achja  :-\