Achterhoekmeeting zondag 3 juni 2012

Gestart door antraciet, 28-08-2011 00:18:57

Vorige topic - Volgende topic

Robert70

Indien de 3e juni voorts geen bijzonders op m`n agenda komt, kachel ik ff naar Borculo !

grijzev70tdi

Citaat van: antraciet op 09-03-2012 21:11:01
Jasper, zou jij heel misschien weer zo'n wie komt lijstje kunnen/willen maken?

Ik word gek van al die tabs die er tussen zitten  :eusa_wall:

Jep, dat kan:

Ik kom:

1 Grijzev70tdi         Volvo 854 NBP

Ik kom misschien:

1

FF aanvullen aub
Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Demon

Tijdens de LIVE uitzending van RADIO 850 kunnen de aanwezigen een leuke prijs winnen, naast de gezelligheid is er dus reden temeer om even te komen aanwaaien  ;D

Groet,
The Demon

antraciet

Werd vandaag gebeld door Kerkemeijer. Vragen 100 euro voor de huur van het terrein. Zal ff kijken of er een andere locatie beschikbaar is of we moeten het met zn allen ophoesten  :-\

antraciet

Tsja heren roept u maar...... 5 euro per auto en als er meer komen minder  :-[

grijzev70tdi

Citaat van: antraciet op 22-03-2012 22:17:23
Werd vandaag gebeld door Kerkemeijer. Vragen 100 euro voor de huur van het terrein. Zal ff kijken of er een andere locatie beschikbaar is of we moeten het met zn allen ophoesten  :-\

oow dat is wel erg jammer  :( Ik weet misschien nog een plekje, maar dan moet ik in het weekend in overleg. Probleem is, is niet in de achterhoek, maar in twente

The Demon

Citaat van: grijzev70tdi op 22-03-2012 22:40:48

oow dat is wel erg jammer  :( Ik weet misschien nog een plekje, maar dan moet ik in het weekend in overleg. Probleem is, is niet in de achterhoek, maar in twente
En dat kan dus niet met de Achterhoek-Meeting  :eusa_hand: :eusa_naughty:

Groet,
The Demon.

grijzev70tdi

Citaat van: The Demon op 22-03-2012 22:43:42

Groet,
The Demon.

Eigelijk niet klopt. Maar asl het niet anders kan?

antraciet

The Demon

Als we aan de 20 auto's komen is het € 5,-- per auto, dat is toch niet duur als je bedenkt dat RADIO 850 aanwezig is en tussen 12:00 en 18:00 uur leuke prijzen heeft die je kan winnen in het **********SPEL!

Ik ga het spel en de prijzen nog niet vrijgeven maar o.a. Volvo-Plaza, Driven2Shine en zelfs Volvo Cars Nederland hebben iets ter beschikking gesteld.

Noem nu nog eens een reden om niet te komen  ;D

Groet,
The Demon.

MVeldhuis

Die 5 euries per auto zal het probleem niet zijn denk ik, als het aan mij ligt in elk geval niet.

Alhoewel, Radio850 komt ook hoor ik?....Dan is 5 euro inderdaad teveel  :evil:

UserID6342

Ik heb er geen moeite mee, hoor wel wat het gaat worden dan.

EdenAli

antraciet

Gezien de bovenstaande reakties blijft de locatie gewoon Kerkemeijer.  :eusa_clap: :eusa_clap:

FGG

Citaat van: The Demon op 22-03-2012 22:43:42

Natuurlijk wel. Een meeting in Twente waar een aantal Achterhoekers bij elkaar komt. Je hebt toch ook een Rode-R meeting?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: