Uut Grunn

Gestart door MichelH, 28-08-2011 21:55:08

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Let wel op dat dit een meeneemprijs is. Voor dat geld wat hij vraagt zou die ook helemaal klaar moeten zijn en dan is hij nog te duur. Voor zo als hij er nu staat is het 1400-1700max. Ik zou  eerst vragen wat de onderhoudshystory is en wat er voor de afleverbeurt en apk overheen komt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

Eigenlijk is het simpel, Airco en Schuifdak zijn achteraf eigenlijk niet in te bouwen, alle overige extra's zijn redelijk betaalbaar te vinden en betrekkelijk eenvoudig te installeren,

3000 euro voor een auto met bijna 3 ton op de klok is een sloot geld, we praten hier ook over eens over een meeneem prijsje, dus garantie ed zullen ver te zoeken zijn.

Hier betaal je gewoon de zogenaamde Yongtimer prijs voor, omdat je em relatief goedkoop op de zaak kunt rijden.

Ik zou er niet veel meer voor willen geven dan 1750 euro ! (zo meenemen) en dan moet bij bezichtiging/proefrit de auto ook picco bello zijn.

Vandaar mijn TIP om ook even over de grens te kijken.

MichelH

Ik ben al afgeknapt op het open dak.

Waar ik eigenlijk al bang voor was, rondom roest bij het open dak, heb ik vaker gezien met Hollandia daken.
Ook vond ik de stoel niet zo netjes meer.

Kortom, voor de auto zoals hij daar stond inderdaad te prijzig.

Ik ga eens over de grens kijken Wim

daytonawim

Er zat dus een niet Volvo schuifdak dak in.

Leer is overigens best op te knappen, zolang het nog heel is.

Moet het een estate zijn, of mag een sedan ook ?,
verder minimaal 15 jaar oud, veel opties en weinig km.

Jack v

Kijk ook maar eens bij die van Hans. Is alleen geen AT maar wel heel netjes.

Frysian-John

Let inderdaad op dat je niet te veel betaald! We hebben het hier wel over auto's van 15 jaar oud, en die zijn puur op basis van leeftijd geen cent meer waard in de handel.
Ze zijn alleen nog iets extra waard als ze in een uitzonderlijke staat zijn, met dito onderhoudsgeschiedenis.

Bas850

Heb nog een 850 2.5 20V automaat te koop met 225 dkm. Silversand, licht leer, evt 3debankje, licht metaal met goede banden.

Voor meer info pb maar.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Jan_D.

Om nog een prijsidee te geven deze info.
De door mij ingeruilde R estate AT (320 K  km) kwam begin dit jaar bij een dealer voor bijna € 6000 in de showroom. Een paar maanden later verscheen de auto op marktplaats voor € 1000 meer! Alles zonder garantie, maar uiteraard wel met alles werkend en met alle papieren van (dealer)onderhoud. Ik zag op de RDW-site dat de auto inmiddels weer een nieuwe eigenaar heeft.

Zowel op het forum als bij sommige dealers kun je zeer nette auto's voor een nette prijs vinden.

Succes!!

MichelH

Beste mensen, bedankt voor de tips.

Ik heb namelijk vandaag met Hans kennisgemaakt en de estate verwisselt van eigenaar

daytonawim

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Die Hans wordt nog eens een echte autohandelaaar  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Nu kan je je echt voorstellen met foto's  ;D ;D

Jack v

Citaat van: MichelH op 01-09-2011 14:44:03

Ik heb namelijk vandaag met Hans kennisgemaakt en de estate verwisselt van eigenaar
goeie koop en die Hans is super betrouwbaar :eusa_snooty:

Jans Duiven

Citaat van: MichelH op 01-09-2011 14:44:03

Veel plezier met deze estate Michel!

Tot zaterdag,

Hans

daytonawim

Ow, hij komt em Zaterdag pas halen  ;D, eens kijken of hem voor die tijd nog ziek krijgen  :evil: :evil:

daytonawim

Mm, dan kan dokter Hans em wel weer fixen, das waar ok  :eusa_wall: :eusa_wall:

850blues

Aha, hier is ie dus gebleven.

Ik zag 'm niet meer in het te koop topic staan en was al een klein beetje bang dat Hans zijn dreigement "anders verkoop ik 'm wel in onderdelen" aan het uitvoeren was.

Maar gelukkig mag dit fraaie exemplaar nog wat km's extra gaan maken.

Veel plezier met je aanwinst!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm