Welke koffiezetter i.p.v. Senseo?

Gestart door niwesa, 30-08-2011 12:14:07

Vorige topic - Volgende topic

dita

Alcohol doesn't solve any problems.....
But then again, neither does milk

Henk855

Ik gebruik tot volle tevredenheid een Saeco Vienna, bonen er in en water er in en de Vienna doet de rest. Bonen haal ik bij het Kruitvat, de dark roast versie en die koffie is werkelijk perfect.

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

rammstein01

Nespresso, What else? Met een verbruik van 400 cups in de maand kan ik zeggen dat ik een deskundige ben.

Heerlijke koffie mag wat duurder zijn. En ik raadt het ten zeerste af daar de Neppers van SaraLee in te misbruiken. Die cups zijn echt bocht.

Voor mij (ons) niets anders dan Nespresso. Alles is daar top, de sales, aftersales, klantenservice, reparatieservice. Een dikke 10+ voor Nespresso

FGG

Citaat van: sjors855 op 30-08-2011 17:45:24
Bonen haal ik bij het Kruitvat

Zal een explosief koppie koffie zijn dan. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Dat WMF10 ding ziet er goed uit  :)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

De beste koffie komt uit de S70 van Thuur!

henry classic v70

Wij hebben zelf die alu.versie van philips/senseo (mooi maar wel duur toen) en die houdt het al jaaaren vol.
Heel af en toe eens ontkalken (1x per jaar...) en dark roast koffie van de Aldi.
Drinken thuis vrij veel koffie en vind het een lekker bakkie zeg maar.

Is dit niet iets? ook met pads
Inventum HK11W
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Ik vind het makkelijk als ik even snel een bakkie kan zetten, dus bij ons staat al jaren een Senseo. Ik heb nog geen klachten gekregen van mensen die ik een bakkie heb geschonken (ik twijfel nu of Dirk ooit een bakkie "koffie" heeft gekregen van me  :eusa_think: ;D). Als je 't niet lekker vindt, zeg het gewoon, dan krijg je een bak thee of een glas water  :P

We hebben nu een Senseo met melkschuimer en die bevalt heel goed. Ik drink thuis altijd koffie verkeerd. Lekker veel melk dus.

In de vakantie heb ik bij mijn broer Nespresso gedronken en ik moet zeggen dat dat heel goed smaakte. We hebben ons dan ook voorgenomen dat als de Senseo het loodje legt, er een Nespresso apparaat komt. Wél eentje met melkschuim-functie  :eusa_angel:

MrCain

Citaat van: henry classic v70 op 30-08-2011 18:20:50
Wij hebben zelf die alu.versie van philips/senseo (mooi maar wel duur toen) en die houdt het al jaaaren vol.
Heel af en toe eens ontkalken (1x per jaar...) en dark roast koffie van de Aldi.
Drinken thuis vrij veel koffie en vind het een lekker bakkie zeg maar.

Is dit niet iets? ook met pads
Inventum HK11W
http://images.okazje.info.pl/p/sprzet-agd/3979/inventum-hk-11-w-cafe-invento.jpg

Hebben wij ook staan hier! Een fijne machine alleen het het water reservoir is snel leeg....
Maar wel lekkere koffie! En je kan de sterkte zelf regelen => 's ochtends lekker sterk en 's avonds wat milder  ;D
Staat hier al 2 jaar zonder problemen (de senseo had het dan al opgegeven...)
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

Sbv

Citaat van: Marc O. op 30-08-2011 15:19:55
Hebben al bijna 10 jaar een Siemens Porsche Design, nooit problemen mee gehad. Je moet maar zo denken: alles is een vooruitgang vergeleken met een Senseo.
Bij ons ook al jaren zonder problemen

arjenT5R

Ik drink ook heel wat bakken koffie per dag zekers een stuk of 10
thuis hebben we het ouderwetse koffie machien nog steeds het lekkerst!

Maar is wel een mooie discussie voor als ik strx op mijn eentje ga wonen,
senseo is natuurlijk no go!  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Ron 123gt

Citaat van: R.Bijl op 30-08-2011 14:38:31
kijk ook eens naar de koffie machines van Jura!

www.jura.nl

suc6
Hier ook een Jura Fan! ( de Ena3) Had ik al jaren eerder moeten doen, zelfs mijn vrouw drinkt weer koffie!

EdenAli

Ik heb laatst zo'n hervulbare cuphouder voor de senseo gekocht en ben er uitermate tevreden over.
Koffie van de Aldi erin en lekker sterk bakkie.

sven0503

ik heb zo'n Lavazza machine met van die cupjes... en die is toch wel erug lekker.

UserID6342

Citaat van: niwesa op 30-08-2011 16:40:01
....Dus als je een keer in de buurt bent, misschien dat dit apparaat je kan overtuigen. En anders heb ik nog wel een leuk klusje aan de mijn V70 ...... zet ik ondertussen als nog een lekkere bak leut voor je met het normale apparaat.  :eusa_angel:
Hahaha, als ik in de buurt zit laat ik het wel van te voren even weten en voor het klusje kun je ook hierheen komen hoor, is allemaal niet zo ver ;D.

Maar je hebt een mooi machine gekocht, hoop ook echt dat de koffie lekker smaakt.