Welke koffiezetter i.p.v. Senseo?

Gestart door niwesa, 30-08-2011 12:14:07

Vorige topic - Volgende topic

pwberg

Citaat van: rulletje op 03-01-2012 12:07:55
Koop gewoon een Saecco espresso machine. Investering voor het leven.

Agree, staat hier nu anderhalf jaar (als vervanger van de Nespresso) en heeft tot gevolg gehad dat ik nu bij geen enkele klant meer automaatkoffie pak. Dan maar thee.........
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

joebar

Ik had een Bosch volautomaat, maar omdat mijn zoon op kamers ging wonen, had ik die aan hem meegegeven... na 2 weken spijt, maar wat doe je  dan???
Ik kocht een Krupps espresso machine via MP, en deed het eventjes goed....
Bij de eerste schoonmaakbeurt begon hij plosteling te lekken, dus even een telefoontje naar Krupps...
Stuurt u hem maar op ...
Briefje er bij gedaan dat bij meer als 200 euro een belletje...

Week later  de ALLERNIEUWSTE Krupps met melkschuimer helemaal gratis thuis....

:eusa_dance:  :eusa_dance:  :eusa_dance:

Kijk dat is service

Oh ja en natuurlijk perfecte koffie....

mevita

LINK
Met de kerst deze saeco hd8839/11 gekocht, heel mooi app koffie smaakt lekker maar toch ookeen paar min puntjes, water vaak bijvullen ,lekbak snel vol en melkschuim stelt niet veel voor,
gr mevita

Geert-Jan

Citaat van: Hans Duiven op 03-01-2012 16:38:15
Wie heeft ervaring met deze gouwe ouwe? Nog steeds te koop bij Douwe Egberts

Lekkerder wordt je koffie niet.

Uitstekend apparaat, zou er zelf zo weer een kopen.  ;)
Gaat tientallen jaren mee mits je hem regelmatig goed ontkalkt.

Volvo850Club lidnr.0504409

elianmars

Versgemalen koffie met gekookte en opgeklopte melk vind ik het lekkerst, maar ik heb geen zin in het gedoe er omheen. Dus ik blijf voorlopig nog gewoon bij m'n Senseo met ingebouwde melkschuimer  ;D

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 04-01-2012 19:38:57
Versgemalen koffie met gekookte en opgeklopte melk vind ik het lekkerst, maar ik heb geen zin in het gedoe er omheen. Dus ik blijf voorlopig nog gewoon bij m'n Senseo met ingebouwde melkschuimer  ;D

Dat ding hebben wij van narigheid weggegeven, waardeloos apparaat.. Ook al houd je alles netjes schoon van dat melkschuim kannetje, er komt wat lauw/warme melk uit wat in de verste verte niet op melkschuim mag en kan lijken.

De aluminium Senseo die we al jaren hebben heeft dus 3 maanden in de kast gestaan en doet nu weer prima z'n werk
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 04-01-2012 20:15:52

Dat ding hebben wij van narigheid weggegeven, waardeloos apparaat.. Ook al houd je alles netjes schoon van dat melkschuim kannetje, er komt wat lauw/warme melk uit wat in de verste verte niet op melkschuim mag en kan lijken.

Dat heb ik vaker gehoord, maar die van ons doet het perfect. Toch nog iets wat doet zoals het hoort, hier in huis  :eusa_think: ;D

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

CarolineB

Citaat van: elianmars op 04-01-2012 20:21:58
Citaat van: henry classic v70 op 04-01-2012 20:15:52
Dat heb ik vaker gehoord, maar die van ons doet het perfect. Toch nog iets wat doet zoals het hoort, hier in huis  :eusa_think: ;D
Zit echt verschil in die dingen, ik heb een duurdere/mooiere uitvoering en die is door Ernest verbannen naar de opslag en gebruikt dat oudere ding van hem weer. Hij zegt dat het uit die beter smaakt ::)

elianmars

Citaat van: mehn op 04-01-2012 20:25:13
http://www.mehn.nl/volvo/volvo850forum/div/Koffiemachine_1.JPG

:eusa_dance:

Staat er nou "gereserveerd voor mehn" op de zijkant?  ;D ;D

Edit: En de andere is voor Thuur gereserveerd, zie ik  ;D

mehn

Citaat van: elianmars op 04-01-2012 20:32:33

Staat er nou "gereserveerd voor mehn" op de zijkant?  ;D ;D

Ja en we hebben nog een gelukkige!

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rifwachter

Citaat van: elianmars op 04-01-2012 20:32:33

Staat er nou "gereserveerd voor mehn" op de zijkant?  ;D ;D

ja, en de achterste thuurbo
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vulk

Wat ga je daar in godsnaam als particulier mee doen?
Wel zonde, ik vond de huidige koffie bij Thuurbo.nl super.

We hebben zo'n groot apparaat al op het werk en echt super is dat niet. :(

thuur

Vulk